20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Ham - Newcastle  (Lest 39370 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #15 på: 11. Des. 2005, 22:48 »
Mourinho!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #16 på: 11. Des. 2005, 22:52 »
Nei vi skal ikke spille sånn kjedelig drittfotball som Chelsea spiller.
Greit de vinner kamper, men det er jo dritgørr å se på.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #17 på: 11. Des. 2005, 22:56 »
Sitat fra: "Torjus"
Nei vi skal ikke spille sånn kjedelig drittfotball som Chelsea spiller.
Greit de vinner kamper, men det er jo dritgørr å se på.

Uenig.
Vil heller ha seier enn underholdning.

Synes forresten Chelsea spiller mykje mer attarktiv fotball en oss.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #18 på: 11. Des. 2005, 22:58 »
Jeg er optimistisk(?) å tipper 2-1 til Newcastle.
Shearer & Owen scorer for Newcastle. :idea:

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #19 på: 11. Des. 2005, 23:00 »
Sitat fra: "17Parker"
Jeg er optimistisk(?) å tipper 2-1 til Newcastle.
Shearer & Owen scorer for Newcastle. :idea:

8)

Velkommen Parker. Håpe du får rett

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
West Ham - Newcastle
« Svar #20 på: 11. Des. 2005, 23:19 »
velkommen til forumet, parker! livet ditt kommer ALDRI til å bli det samme etterpå!!! MOUHAHAH :twisted:  :twisted:  :twisted:

hehe,neida.. tror vi skal kunne klare å slå vest skinke, men da må souey gjøre noe fornuftig. og hva er oddsen for det!?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #21 på: 11. Des. 2005, 23:23 »
Når jeg begynte å heie på Newcastle, så var det for at de hadde kule drakter. Var riktignok Juventus jeg egentlig skulle ha heiet på men ved en mistakelse av min søsters venn så ble det Newcastle som ble favorittlaget mitt.
Det skikkelige kicket som gjorde meg skikkelig fan av Newcastle var når Bobby Robson(som han het den gang) tok over Newcastle. Vi begynte å spille virkelig artig fotball, og det var vel i den tiden jeg skjønte meg ordentlig på fotball. Ihvertfall Robson tok Newcastle fra gjørma og til en ellevte plass. Neste år  begynte forrykende og vi ledet serien lenge. Newcastle holdte ikke helt ut men endte på 3.plass. Helt utrolig.
Neste år fulgte vi opp med en 4.plass og CL på nytt :D
Neste år komler vi mye bort på slutten og ender på 5.plass. Dermed blir Robson sparket, og Souness blir ansatt. Nå er plutselig 11.plass godt nok.
I så fall så tenker jeg fortsatt på tiden under Bobby Robson. Egentlig så er det det jeg forvinder med Newcastle.
Jeg tenker på når vi tapte de 3 første kampene i gruppespillet i CL, men likevel klarer og komme videre. Når vi sitter 14 newcastle fans og jubler vilt den 20.desember i kompisens bursdag, der Newcastle med Solano nettopp har scoret seiersmålet for Newcastle etter at vi har ligget under 3-1 og snudd det til 3-4. Når vi slår ManUtd 4-3 og jeg går villmann og springer opp å ned trappene i huset. Når vi klarer og rote bort en 2-0 ledelse mot Charlton og jeg låser meg inne på do i irritasjon og forbannelse, da vi presterte og tape 1-0 for Manchester og jeg skyldte på pappa fordi han spilte gitar under kampen.
Dette er Newcastle. Dette er underholdning i stor klasse. Det var det som fikk meg til å heie på Newcastle.
Derfor, send Robson på et besøk.

Jeg kommer til å skifte lag hvis Newcastle begynner å vinne kamper men spiller dritkjedelig fotball slik som Chelsea gjør. Det er vel det dummeste dere har hørt men Newcastle betyr underholdning i mine ører.

Det er vel mange av dere litt eldre enn meg som vil tilbake til Keegan tiden?

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #22 på: 11. Des. 2005, 23:23 »
Litt off topic det siste innlegget mitt, men for å ikke spore helt av så tror jeg denne kampen ender uavgjort. Nok en kjedelig kamp...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #23 på: 11. Des. 2005, 23:51 »

Jeg kommer til å skifte lag hvis Newcastle begynner å vinne kamper men spiller dritkjedelig fotball slik som Chelsea gjør. Det er vel det dummeste dere har hørt men Newcastle betyr underholdning i mine ører.

Så du er egentligt ein fotballsupporter og ikkje Newcastle supporter ?

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #24 på: 12. Des. 2005, 00:34 »
Sitat fra: "Benson"

Så du er egentligt ein fotballsupporter og ikkje Newcastle supporter ?

men er ikke Newcastle synonymt med fotball :?:  :lol:
Who else...... Alan Shearer

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #25 på: 12. Des. 2005, 08:59 »
Det skal da ikke være mulig å BYTTE favorittlag??!? Er du Newcastle supporter en gang.. så er du det hele livet!

Newcastle er for meg religion :)
ignert Morten.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #26 på: 12. Des. 2005, 15:31 »
Var kanskje å ta litt i ja, men jeg håper virkelig ikke drittfotball kommer til Newcastle`s dører...

Å ja jeg er Newcastle supporter. Det er det mine sparepenger har gått til de siste årene.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #27 på: 12. Des. 2005, 22:41 »
West Ham på Upton Park er ingen enkel mostander. Skal være fornøyd med poeng her, Newcastle liker seg jo ikke spesielt godt i London. Uansett føler jeg at kun 3 poeng er tilstrekkelig her. Og det samme bør både Souness og laget gjøre å. Det i seg selv skulle være motivasjon nok til en seier her.
Spesielt etter det vi så mot Arsenal i andre omgangen nå vil jeg har  mer fokus på kampen og de spillerne vi har og mindere fokus på skadene. Må være naturlig å håpe at en sterk hjemmeseier mot Arsenal skal gi oss en opptur igjen, og da er West Ham en høyst overkommelig oppgave. Håper kanskje enten Carr eller Taylor blir klare, og da bør Bramble vike plassen, er begge klare bør også Elliott ut og Ramage over på venstre. Har lyst til å se Luque fra start, enten på topp (med Ameobi på venstre) eller Luque selv på vingen. Nå gleder jeg meg plutselig til denne kampen. Muligheten er der -helt klart!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #28 på: 12. Des. 2005, 23:01 »
Jeg blir ikke overraska om vi taper denne kampen mot West-Ham. Stoler  liksom ikke helt på Newcastle lenger, svinger litt for mye til det enda! Men har vi dagen og spillet sitter så tror jeg fint vi kan reise hjem med sekken full av poeng. Men det blir heller ingen bombe om det blir en ny "Wigan" kamp der så og si ingenting fungerer.

Er enda en stund til kampstart, så har ikke helt fått føling til kampen enda :P  Den kommer nok når vi skriver onsdag/torsdag tenker jeg!

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #29 på: 13. Des. 2005, 10:02 »
Helve** er det dere babler om a?! Uavgjort mot et random 1divisjons lag som såvidt klarte å komme seg på premier Leauge! Det skjer ikke, skal vi komme i europa så skal vi kunne slå sånne lag som har spillere som Teddy Sheringham(hver gang jeg hører det navnet så tenker jeg robin hood) Så kommer ikke på tale at du slår et Arsenal lag og taper mot et West Ham lag! Og det er super vitkig å slå dette laget, med 3 ekstra poeng her så klatrer vi veeeldig høyt oppe på tabellen.

SÅ mitt forslag er at Souness og laget setter seg ned  :shock: og ser på noen West Ham kamper, og finner svakpunktet. :D
ax