20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Stolt av skade?  (Lest 6409 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Stolt av skade?
« Svar #15 på: 12. Des. 2005, 22:27 »
Sitat fra: "Mushans"
Kommer Emre tilbake og Faye spiller slik han gjor mot Arsenal blir det nok Parker på benken;)

JA                                                                        hehe

Nei, men seriøst, syns Parker\Faye klarte seg bra mot Arsenal. Kanskje de klarer å utvikle et samspill som fungerer. Da er det mer verdt enn en sjelden opptreden av Emre skal han fortsette å spille så lite som han gjør. En sentral midtbane med kontinuitet og to spillere som kjenner hverandre er viktig. Til nå har det sett for vanskelig ut å få til noe sånt med Emre...

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Stolt av skade?
« Svar #16 på: 12. Des. 2005, 22:38 »
Allikevel ser vi oftere Emre gjøre en god kamp enn Faye.
Toon, Toon,
Black and white army

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Stolt av skade?
« Svar #17 på: 12. Des. 2005, 23:06 »
Sant det, MEN... skal Emre fortsette som han har gjort til nå, med skadene sine kan det forandre seg... Faye var brukbar i helga, og fornyet tillit og mer spilletid er ofte med på å gjøre en spiller ennå bedre.
Misforstå meg riktig, sier IKKE at JEG VIL HA Faye\Parker over Parker\Emre, men at man bør vurdere muligheten dersom Emre skal fortsette og være skadet og Faye fortsetter å leverere som mot Arsenal. Vi klager på at vi ikke ser noe mønster i spillet, kanskje det også kommer med et mer fast lag? Til nå har det sett umulig ut å få til med Emre og spesielt Dyer... All I'm saying.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Stolt av skade?
« Svar #18 på: 12. Des. 2005, 23:10 »
Faye har kanskje ikke hatt så mange skader i Newcastle som tidligere. Men det skyldes nok også i stor grad at han har hatt lite spilletid. Han var også svært skadeutsatt, og kunne ikke gå til Fulham pga at han feilet den medisinske testen.
Toon, Toon,
Black and white army

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Stolt av skade?
« Svar #19 på: 12. Des. 2005, 23:23 »
Sitat fra: "Mack"
Faye har kanskje ikke hatt så mange skader i Newcastle som tidligere. Men det skyldes nok også i stor grad at han har hatt lite spilletid. Han var også svært skadeutsatt, og kunne ikke gå til Fulham pga at han feilet den medisinske testen.

ok, da har jeg lært no' nytt idag å, like før sengetid.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Stolt av skade?
« Svar #20 på: 13. Des. 2005, 00:44 »
Jo, jeg tror faktisk chickenman at jeg vil karakterisere Parker som en av de som vinner kamper for oss. Jeg vil faktisk gå så langt som å karakterisere han som  vår aller viktigste spiller sålangt denne sesongen. En ting er at han presterer så jevnt som bare Shay Given klarer, og hans dedikerende spillestil og innsats er så inni hampen god.
Samtidig som han er helt vannvittig rå defensivt, er han også mannen som leverer ballen rundt fra midten, som løper, som kan levere målgivende. Parker er ærlig talt blant ligaens aller aller beste midtbanespillere, og det er et helt vannvittig bra kjøp.
Jeg leste en artikkel her i dag skrevet av en Charlton-fan som håper Newcastle klatrer på tabellen drevet av Parker, som denne fanen fortsatt beundrer. Jeg tror nesten bare jeg må lime inn linken til den artikkelen:
http://www.frankievalley.com/fv.pl?page=nn

Og jeg tar meg friheten til å sitere spesielt et nydelig sitat som sier en hel del om den fantastiske spilleren Parker er:
Sitat
There must be at least three, I reckon. Going by the match commentary, there was one playing in the heart of their defence, clearing up all the mess that Boumsong and Bramble made. There was another one foraging away in midfield, always in the thick of things. Then they had yet another fella called Parker playing just behind Shearer and Owen, feeding them a constant supply of gilt-edged goal chances and even having the odd pop at goal hisself.

Scott Parker har spilt seg rett inn i hjertet på Toon Army og mitt eget også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Stolt av skade?
« Svar #21 på: 13. Des. 2005, 14:19 »
Skjønner hva du mener, og er delvis enig. Poenget er bare at selv vom Parker er rå er han ikke den som gjør det som blir lagt mest merke til bestandig. Og vi må ha han for å vinne kamper, slik som vi må med så mange andre. Men typen som snur og avgjør kamper helt alene er han ikke!
Parker hadde ikke vunnet for oss på Lørdag hadde ikke Given hatt den verdensklasse redningen fra Henry, og heller ikke hvis ikke Solano hadde satt det målet. Men det spørs også hva resultatet hadde blitt uten Parker på banen... tap?
Som du sier er Given og Parker unike i at de klarer å prestere så til de grader hele tiden!

molala

• Supersub
    • Vis profil
Stolt av skade?
« Svar #22 på: 14. Des. 2005, 23:34 »
Parker/Faye fungerte godt mot arsenal, men så var det jo pga det presset vi var under i 1.omg, at deres DEFENSIVE egenskaper ble godt gjeldene. Med en Parker/Emre duo kunne vi kanskje ha hengt med fremover i 1.omg også. Selv om Newcastle hadde et enormt stormsprang mot Arsenals mål i begynnelsen av andre, tror jeg ikke dette hadde grunn i at faye var parkers makker på midten, men heller pga pausepraten der jeg regner Shearer var med på å få laget mentalt innstillt på at dette kunne de klare. Når Gilberto ble utvist derimot ble det det selvfølgelig enklere for denne duoen å kontrollere midten, og samtidig bidra offensivt. Men det skjer nok ikke (offensivt) om det er fire mot fire på midten, mot et respektabelt PL lag.

Faye vil nok bli en viktig innbytter om selvtilliten kommer tilbake(noe det så ut til mot arsenal). Jeg er ikke for at mannen drar tilbake til Pompey over jula, da må vi ut på leit etter en ny sentral midtbane OG. Det er neppe top priority nå til nyttåret. Clark kan ikke være den eneste rene sentrale midtbanen vi har i backup.. (Jeg betrakter Bowyer som en backup for Emre).
ancs and Scousers, go to H***!!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Stolt av skade?
« Svar #23 på: 15. Des. 2005, 01:07 »
Parker er en herlig spiller. En slik spiller ethvert lag trenger. Det eneste som er negativt med Parker er at han er London-gutt.

En av få spillere i dagens Premier League som innehar den gode, gamle Bulldog-spirit som Ince, Vinnie Jones, Souness(!), Wise og Dicks i sin tid.
Carr har altfor få landskamper for England!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Stolt av skade?
« Svar #24 på: 15. Des. 2005, 11:17 »
Ikke glem Batty.
Toon, Toon,
Black and white army

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Stolt av skade?
« Svar #25 på: 15. Des. 2005, 12:34 »
Selvsagt ikke. Kunne notert opp Batty i tillegg til Mick Harford, Robbie Savage, Stuart Pearce og Roy Keane.
Carr har altfor få landskamper for England!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Stolt av skade?
« Svar #26 på: 15. Des. 2005, 14:15 »
Var det ikke Batty som slengte Le Saux i bakken og klinte til han? Var det en landskamp?
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Stolt av skade?
« Svar #27 på: 15. Des. 2005, 16:41 »
Var det ikke Batty som slengte Le Saux i bakken og klinte til han? Var det en landskamp?

Ingenting forundrer meg med Batty! En STOR, STOR helt i mine øyne.
Du kødder ikke med Batty. Ikke nå, og ikke den gang da.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Stolt av skade?
« Svar #28 på: 15. Des. 2005, 18:09 »

Vet at de gikk til angrep på hverandre og tok kvelertak på hverandre i en Champions League kamp for Blackburn. Husker jeg ikke feil var det hjemme på Ewood mot et eller annet rusisk lag....

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Stolt av skade?
« Svar #29 på: 15. Des. 2005, 18:11 »
Sitat fra: "Joakim"

Ingenting forundrer meg med Batty! En STOR, STOR helt i mine øyne.
Du kødder ikke med Batty. Ikke nå, og ikke den gang da.

Batty var en stor mitbanespiller i sin tid, ingen tvil om det, men han var en rølpegut  av rang også. Det gjør ham ikke til en helt i mine øyne. Men en god spiller var han. SKal jeg utrope en helt på midtbanen med den svart\hvite drakta blir det the one and only Robert Lee!