20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Stolt av skade?  (Lest 6396 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Stolt av skade?
« på: 10. Des. 2005, 21:33 »
Når du leser overskriften, tror du sikkert jeg er gal, men når Parker ligger på baken, og klamrer seg på Toure, ble jeg stolt. Stolt av å være Toon Fan og ikke en Manchister eller Chelsea fan! Det var noe jeg skal ta med meg hver gang jeg ser en svart og hvitt drakt og hver gang jeg går på banen. Poinet er: Det er slik vi liker! Eller hva? Vi liker ikke skade, men jeg ble hvertfall stolt av jobbinga til Parker?

Er jeg alene om det?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Stolt av skade?
« Svar #1 på: 10. Des. 2005, 22:50 »
Jeg var så stolt og så glad og imponert over Parker sin innsats at jeg ikke har ord. Makan til spiller skal du lete lenge etter. Innsatsen og fighterviljen hans er ubeskrivelig...

Skal bære drakta mi med PARKER på ryggen på i hele kveld av ære til en stor spiller!

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Stolt av skade?
« Svar #2 på: 10. Des. 2005, 23:03 »
Foran denne sesongen ble det spekulert i at Scott Parker kun gikk til Newcastle pga. den feite lønna. Det var liksom grunnen til at han vraket klubber som Everton og Tottenham, og jeg skal innrømme at jeg personlig også var i tvil.

Det han har vist denne sesongen feier imidlertid all tvil til side.

Han har imidlertid også svakheter. Selv om han er en meget god fotballspiller (en av de desidert beste midtbanespillerne i England) når han ikke helt opp. Mentalt er han ikke som Lampard og Gerrard; han står ikke frem som en ledertype. Han har også svakheter offensivt.

Uansett er Scott Parker den beste midtbanespilleren Newcastle har hatt siden Robert Lee. Sesongens Newcastle-kjøp til nå.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Stolt av skade?
« Svar #3 på: 10. Des. 2005, 23:45 »
Parker er en god kandidat til å kunne kalles årets kupp.
Svært få PL-lag har kjøpt spillere som har bidrattt så til de grader mye for sitt lag som Parker har gjort for Newcastle.

Alle kan ikke være som Lampard. Lampard er ekstrem. Verdensklasse. Parker er en meget god spiller, selv om han ikke er like god som Lampard. Men det gir jeg fullstendig blanke i.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Stolt av skade?
« Svar #4 på: 11. Des. 2005, 00:41 »
Noen som vet hvordan det går med Parker?

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Stolt av skade?
« Svar #5 på: 11. Des. 2005, 01:53 »
Selv har jeg kun sett dette av skaden (http://s7.yousendit.com/d.aspx?id=3HC46GRK3XC191SJ7CZ6417JAG ), og det ser ikke ut som om dette kan være en langvarig skade vel??

Kjenner det nok i nakken og div, men håper og tror han er på bena igjen mot West Ham

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Stolt av skade?
« Svar #6 på: 11. Des. 2005, 02:33 »
så ikke så alvorlig ut nei, tror parker tåler en støyt! Elsker han rett og slett. Ofrer alt! Det er dette vi liker!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Stolt av skade?
« Svar #7 på: 11. Des. 2005, 03:26 »
Han mistet vel enn tann og er ikke bare bare det nei. Men kommer seg nok til neste kamp. Makan til spiller!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Stolt av skade?
« Svar #8 på: 11. Des. 2005, 04:13 »
Jeg sier det igjen - jeg elsker ærlig talt Scot Parker. For en fantastisk spiller. Hadde jeg vært homofil.....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

plebbster

• Gjest
Stolt av skade?
« Svar #9 på: 11. Des. 2005, 13:58 »
Ikke så farlig om vi vinner bare alle spillerne gjør sitt ytterste for at vi skal vinne. Scott Parker er en av dem som gir alt i hver duell og tenker på laget og ikke bare seg selv. Det er for få av slike spillere i engelsk fotball. Jeg er glad vi har en av de beste.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Stolt av skade?
« Svar #10 på: 11. Des. 2005, 14:24 »
De sa på canal + at han ikke hadde mistet tenner. Det var bare en som hadde blitt slått bortover og innover i munnen. Hørtes ganske sykt ut.
Selve skaden fikk han ikke i den duellen NUFCern, men da han ganske unødvendig sprang inn i Lehmann, som oppførte seg veldig eksemplarisk etterpå...

SCOTT PARKER - fårr en spællar!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Stolt av skade?
« Svar #11 på: 12. Des. 2005, 14:33 »
Hopper meg på ovasjonstoget her. Fytti grisen for en kriger! :twisted:
Who else...... Alan Shearer

molala

• Supersub
    • Vis profil
Stolt av skade?
« Svar #12 på: 12. Des. 2005, 19:23 »
ja, jeg må og innrømme at jeg ble stolt av det synet, samtidig som at jeg også bekymret meg over alle smellene Parker har fått i det siste, og kanskje særlig smellen han fikk i hodet mot Wigan (eller noe sånt).
På lørdag, da Parker lå på bakken med enorme smerter, gikk mine tanker rett til en god venn som er Arsenal-fan: Har han noen gang sett noen i Arsenaltrøya bø sånn for drakta? Han var jo ikke særlig gammel da Adams og Keown banka spiss etter spiss i Arsenalforsvaret, og Vieire slang som regel bare ut beina når han skulle "ofre seg", noe som ga han et større stempel som råtass enn kriger.
Parker får bank, han gir bank, han blør for drakta og jobber som en slave for laget sitt! han er en enorm spiller. Spør du meg så kan Ledley King se LANGT etter en plass på def midtbane for england når VM braker løs neste år, om Parker fortsetter slik, OG noen i landslagsmiljøet får opp øya og ser hva han er god for!

Årets beste signing! Ikke bare i Newcastle, men i Europa! Uten tvil!
ancs and Scousers, go to H***!!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Stolt av skade?
« Svar #13 på: 12. Des. 2005, 22:20 »
Blir mer og mer imponert over Parker. Spiller kamp etter kamp, i Newcastle er egentlig bare det imponerende, og leverer. Helt klart vår beste ny signing i sommer.

Er ikke typen som vinner kamper for oss alene, men den vi må ha for å kunne vinne kamper alikevel.
Er redd laget faller mer sammen blir han borte enn f.eks Dyer og Emre. Han håndterte jo enn mer offesniv rolle meget bra også. Kanskje noe å satse mer på ettersom han kan spille "hver kamp" i motsetning til en del andre vi har...

Slutter ikke å imponere, maken til spiller. Håper vi klarer å holde på ham!  :)

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Stolt av skade?
« Svar #14 på: 12. Des. 2005, 22:23 »
Kommer Emre tilbake og Faye spiller slik han gjor mot Arsenal blir det nok Parker på benken;)
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "