20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Favorittlag i VM?  (Lest 37131 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Favorittlag i VM?
« Svar #105 på: 28. Feb. 2006, 13:09 »
Sitat fra: "matslerbakk"
Sitat fra: "journalisten"
For ikke å snakke om Togo.

Adebayor fra Arsenal spiller vel for Togo? Ellers er også jeg helt blank :P Både hva Togo og Angola gjelder.

Adebayor er fra Togo, ja.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #106 på: 28. Feb. 2006, 13:45 »
Konge, nå kan jeg navnet på en spiller fra Togo. Kan sikkert flere men ingen som jeg kan komme på her og nå. Kan du flere? Antar at svaret blir ja men jeg er nygerig på hvem som spiller på Togo.
iverpool FC

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #107 på: 28. Feb. 2006, 14:05 »
Kan jo nevne Dosseh Abalo,Kossi Agassa, Eric Akoto, Moustapha Alimalouwa, Zanzan Attey-Oteyi, Toure Cherif, Cougbadja Kader, Aziawonou Kaka, Guyazou Kassim, Ikugbaigbe Kola, Emmanuel Mathias (veldig klomsete spiller), Dare Nibombè, Adekanmi Olufade, Moustapha Salifou, Junior Senaya, Yao Senaya, Nimini Tchanirou og Lantame Wadja. Det er disse som oftest får spille tror jeg. Adebayor er jo sannsynligvis den mest kjente spilleren.
Tore Eikeland,

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #108 på: 28. Feb. 2006, 14:07 »
Adebayor er vel sansynligvis den eneste kjente spilleren av de du nevner der. I europa ihvertfall.
iverpool FC

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #109 på: 28. Feb. 2006, 14:08 »
Eneste kjente, ja. Men noen av de andre har tilhold i franske klubber på øverste og nest øverste nivå.
Tore Eikeland,

sofateip

• Scum
  • Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #110 på: 28. Feb. 2006, 15:02 »
Sitat fra: "matslerbakk"
Sitat fra: "sofateip"
jeg tror nederland kan overraske mange. ellers tror jeg det vil stå mellom argentina, brasil, nederland, england og tyskland. spania kommer aldri helt opp.

Tror du ikke Frankrike vil være med å kjempe om gullet?

Nei!  :)

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #111 på: 28. Feb. 2006, 15:39 »
Et england med en Shearer på topp! Vilken avslutning på karrieren. Kan ikke noe ringe til døtrene å spør hvorfor han ikke skal spille i VM, slik som det ble gjort med Henke???

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #112 på: 28. Feb. 2006, 16:04 »
Er vel fordi han ikke er god nok sikkert :) Desverre...

Wayne Rooney er jo i en klasse for seg selv, og en Michael Owen i form ville vel også danket ut Shearer. Man han hadde sikkert gjort seg i troppen og som supersub... Kommet inn og hamret inn noen straffer...

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #113 på: 01. Mars 2006, 01:08 »
De engelske landslagspillerene er som vanlig ute tidlig for å fortelle att de kan vinne VM som de gjør under hver turnering Em eller VM, spiller ingen rolle. Det er nå vi må forvente att de presterer. Når de sier de har ambisjoner om å vinne VM da bygger de opp ett eget press og kan ikke skylde på det om det blir en fiasko.
iverpool FC

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #114 på: 01. Mars 2006, 09:13 »
Jeg tipper England flopper som vanlig.
Mitt tips: England ryker ut i 16-dels-finalen.Selv om jeg liker dette landslaget best (etter Norge såklart :roll: ) så har de ikke prestert bra nok i forhold til hvor vanvittig mange gode spillere landet har! Hva er deres drømmeoppstilling av det engelske landslaget?

----------------------Robinson--------------
Carragher( ? ) -- Terry --- King--- A. Cole
Beckham -- Gerrard -- Lampard -- J. Cole
--------------Owen---------Rooney----------

Benken: Kirkland, Rio Ferdinand, G. Neville, Defoe, Wright-Phillips, Jenas og Dyer.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #115 på: 01. Mars 2006, 20:17 »
----------------------Robinson--------------
Carragher -- Woodgate --- Ferdinand--- A. Cole
----------------------- Parker    
  ----Beckham ---- -Lampard-- -Gerrard --
--------------Owen---------Rooney----------
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #116 på: 01. Mars 2006, 22:17 »
Folk må ikke fullstendig glemme Italia som en potensiell gullkandidat. De leder for tiden 3-0 over Tyskland etter første omgang og har et svært sterkt mannskap som kan kjempe om edelt metall til sommeren. Hvis de bare når semifinalen kan alt skje.
Tore Eikeland,

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #117 på: 01. Mars 2006, 23:13 »
Tyskland ble rundspillt etter alle kunstens regler og tapte hele 4-1. Det er mye som må fikses på dersom de skal vinne VM. Italia og Spania er to lag som har en tendens til å ikke helt klare å leve opp til potensialet sitt de siste årene. Jeg skal ikke begynne å snakke om hva som skjedde for 20 år siden, dette kan vel Journalisten så da overlater jeg det til han.

England varnt 2-1 over Uruguai. De lå lenge under 0-1 men så fort de begynnte å komme seg løs på kanten ble det plankekjøring mot ett tamt Uruguai som ikke hadde noe å stille opp med, hverken offensivt eller deffensivt i den halvtimen jeg såg. Mål av Crouch og Cole (på overtid) sørget for seieren.

Ingen Newcastle spillere innvolvert i noen av kampene selv om eks Newcastle spiller Jenas spilte for England.
iverpool FC

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #118 på: 02. Mars 2006, 15:10 »
Selv om Tyskland ikke ga Italia noen motstand, så skal det sies at Italia manglet flere store stjerner, men at de likevel rundspilte Tyskland fra start til slutt, selv om de giret ned etter 4-0, og inviterte Tyskland inn i kampen. Italienerne holder en helt annen klasse nå enn de gjorde da de møtte Norge i kvaliken, og jeg tror Italia er det eneste europeiske laget som kan ta opp kampen med Brasil og Argentina.
Jeg vil bli overrasket om ikke Italia spiller en semifinale.
Og vi må ikke glemme at italienerne var meget gode i forrige VM, men ble bortdømt av en skandaledommer av dimensjoner mot Sør-Korea i kvarten.
Det samme skjedde med Spania, da en totalt blind linjemann mente at den nydelige krossballen fra Joaquin som endte i mål, hadde vært over dødlinja, noe alle visste at ikke var tilfelle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Favorittlag i VM?
« Svar #119 på: 02. Mars 2006, 15:41 »
Tyskland tror jeg ikke kommer til finalen, selv om de er vertene i år. Så på kampen igår. Skammelig fra Tyskland. De som hadde verdens beste forsvar for noen år siden og alt...