20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Favorittlag i VM?  (Lest 37150 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Favorittlag i VM?
« Svar #45 på: 20. Jan. 2006, 12:11 »
Det kan jo se sånn ut.
Toon, Toon,
Black and white army

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #46 på: 20. Jan. 2006, 12:16 »
:lol:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #47 på: 30. Jan. 2006, 11:26 »
Mitt favorittlandslag er helt klart USA.
Har heiet på de i en god del år nå, og var klar foran tv'en i går da gutta banket Norge 5-0 :D en herlig kamp ! Og mannskapet USA stilte med var jo uten McBride, Beasley, Lewis, Adu, Gaven og Spector..så USA blir nok sterke i år, sist VM ble jo de slått ut ufortjent av Tyskland i kvartfinalen.
Jeg tror de har potensialet til å komme langt. herlig å se at Twellman og Dempsey spilte så bra. men banens beste var jo helt klart Donovan !
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #48 på: 30. Jan. 2006, 13:35 »
Ja, når de har greid å slå Norge 5-0, i en kamp hvor Norge hadde Magnhild og Petra Rudi på banen, så er de så absolutt utfordrere til VM-tittelen. Det oser jo kvalitet over et lag som greier å slå et lag med Magnhild og Petra Rudi på banen. Og som attpåtil har Fridtjof Hareide som trener.
Prestasjonen kan jo ikke få blitt større!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #49 på: 30. Jan. 2006, 14:01 »
Utrolig sterkt av USA ja. Jeg har allerede satset 25 000 kroner av sparepengene mine på at de stikker av med VM-gull. Dette er en sikker vinner...

Hvis USA mot alle forventninger ikke skal stikke av med gullet håper jeg og tror på England, som har et meget sterkt lag. Brasil vil selvsagt også bli knallgode. England har et mye bedre forsvar og det tror jeg blir avgjørende. Ellers vil det helt sikkert bli duket for mange overaskelser også i dette VM.

TV2 har sikret seg størsteparten av tv-rettighetene og kommer også til å vise finalen. Sky sports er jo også et bra alternativ...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #50 på: 30. Jan. 2006, 16:15 »
Da blir VM sett på SVT og kanskje Sky Sports sånn innimellom.

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #51 på: 30. Jan. 2006, 19:06 »
Haha..artig å lese deres saklige innlegg :lol:
jeg har ikke engang nevnt at USA kan komme til finalen, jeg sa de hadde potensialet til å nå langt. Dvs. en eventutell kvartfinale eller semifinale.
Og USA sitt landslag var heller ikke toppet mot Norge sitt lag i går, men å bli så til de grader rundspilt må være flaut. Og USA har alle muligheter til å iallefall gå videre fra gruppespillet.
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Favorittlag i VM?
« Svar #52 på: 30. Jan. 2006, 19:14 »
For å svare på topic:

ENGLAND, ENGLAND, ENGLAND, ENGLAND! :)

Må da være lov til å takke fotballens moderland?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #53 på: 30. Jan. 2006, 22:07 »
Sitat fra: "Joakim"
Ja, når de har greid å slå Norge 5-0, i en kamp hvor Norge hadde Magnhild og Petra Rudi på banen, så er de så absolutt utfordrere til VM-tittelen. Det oser jo kvalitet over et lag som greier å slå et lag med Magnhild og Petra Rudi på banen. Og som attpåtil har Fridtjof Hareide som trener.
Prestasjonen kan jo ikke få blitt større!

*ruller av latter*  :lol:  :lol:

Men for all del, har sansen for USA, faktisk. SPesielt Beasley og Adu.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #54 på: 30. Jan. 2006, 23:17 »
Jeg gjør regning med at du likte det der, Hans Emil. Ser jeg en sjel fra Aalesund som har sansen for de gutta der, så tar jeg frem børsa og skyter vedkommende på flekken! Og det er faktisk alvorlig ment.
Men så lenge som jeg verken har våpen eller tillatelse til å ha våpen, så er de trygge.

For all del, USA har et spennende lag, med flere gode spillere. Men å slå Norge var på ingen måte noen prestasjon.

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #55 på: 31. Jan. 2006, 14:37 »
Å slå Norge var i seg selv ingen prestasjon, men å rundpule de så vanvittig og å knuse de 5-0 uten de mest sentrale spillerne var godt gjort. Så USA er mitt favorittlandslag og de jeg holder med også i dette årets VM. Like it or not  :wink:
Og det er imponerende det USA har klart de siste årene, hvordan fotballen har utviklet seg både på nasjonalt og internasjonalt nivå. Interessen er større og ifølge www.worldcup.com er jonathan Spector og Freddy Adu kanskje de to største talentene man bør følge med på¨i dette årets VM.
Så ja, jeg har sansen for USA  :)
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #56 på: 31. Jan. 2006, 14:38 »
Å slå Norge var i seg selv ingen prestasjon, men å rundpule de så vanvittig og å knuse de 5-0 uten de mest sentrale spillerne var godt gjort. Så USA er mitt favorittlandslag og de jeg holder med også i dette årets VM. Like it or not  :wink:
Og det er imponerende det USA har klart de siste årene, hvordan fotballen har utviklet seg både på nasjonalt og internasjonalt nivå. Interessen er større og ifølge www.worldcup.com er jonathan Spector og Freddy Adu kanskje de to største talentene man bør følge med på¨i dette årets VM.
Så ja, jeg har sansen for USA  :)
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Favorittlag i VM?
« Svar #57 på: 31. Jan. 2006, 20:11 »
Jeg har også sansen for USA. Både når det gjelder fotball og annet. Er, som du sier, imponerende hva de har fått til de siste årene. Og ikke minst med tanke på den dårlige publikumsmagneten "soccer" er der borte. Blir moro å følge med USA videre.
Toon, Toon,
Black and white army

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Favorittlag i VM?
« Svar #58 på: 31. Jan. 2006, 20:44 »
Jeg er spent på å se USA, jeg overrasket meg selv ved faktisk å like noe amerikansk.

Jeg misliker slik verden holder på å bli, hvor USA tror solen og resten av verden skal gå i bane rundt dem. Men jeg likte faktisk måten de spilte fotball på. Det skal de ha.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #59 på: 05. Feb. 2006, 01:58 »
England pga de har så mangen knallgode spillere der.

-----------------Robinson-----------------------
----Neviille---Carragher--Terry----Cole--------
----Mr David---Parker---Lampard---Gerrard---
----------------Owen-----Rooney----------------

Sub: James, Crouch, Joe Cole, Ferdinand og SWP.

Neville er det svake leddet. Gerrard og Lampard funker ikke sammen og da er det naturlig og plassere parker der, og Gerrard eller Lampard på venstre. Carragher er tatt inn foran Ferdinand, for jeg syns Rio er for ustabil.

Heia England!!!!
iverpool FC