20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Favorittlag i VM?  (Lest 37170 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #15 på: 12. Des. 2005, 22:31 »
Trinidad&Tobago tar en Hellas og vinner hele driten tror jeg! Har jo noen klassespillere fra League 1 og 2.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Favorittlag i VM?
« Svar #16 på: 12. Des. 2005, 22:40 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Trinidad&Tobago tar en Hellas og vinner hele driten tror jeg! Har jo noen klassespillere fra League 1 og 2.

Hehehe... Stern John og Dwight Yorke er vel de eneste jeg kommer på i farta. Helt utrolig at et slikt lag kan kvalifisere seg til VM. Tror selv Saudi-Arabia hadde vunnet med et par mål mot dette laget. Nord- og mellom-Amerika burde ikke fått mer enn max 2,5 plasser. Å gi dem 3,5 er helt på trynet. Det samme gjelder forøvrig Asia. 3 til Asia og 2,5 til Nord-Amerika. Gi heller en ekstra plass til europa og en halv til sør-amerika.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #17 på: 12. Des. 2005, 23:24 »
Har jo også forsvarskjempen Dennis Lawrence som spiller i Wrexham. En 190cm og 90 kg tung kjempe som tidligere har spillt for Defence Force. Bare navnet på klubben gir jo trygghet på at dette laget ikke slipper inn mange mål.

Tror vi skal se opp for Trinidad laget jeg :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #18 på: 13. Des. 2005, 00:55 »
SHAKALAKA HISLOP!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Favorittlag i VM?
« Svar #19 på: 14. Des. 2005, 16:24 »
Sier bare en ting jeg, TOGO.

Noen som kan si en spiller der, uten å sjekke google eller noe sånt? Vet at Elfenbenkysten har en spiller i PL, men husker aldri hvem!

edit: hvem kan vel glemme gode, gamle Hislop? :lol:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Favorittlag i VM?
« Svar #20 på: 14. Des. 2005, 16:31 »
Joakim og Nordin: Om det er LIVSVIKTIG at yndlingslagene deres vinner i VM, da er det greit.

Har bare en favoritt, og jeg gråter om de rykker ut (ble rasende da england gikk ut av em).

Mine favoritter er: Norge, England og Irland. Og i den rekkefølgen!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #21 på: 14. Des. 2005, 19:04 »
Det er ikke livsviktig for meg at mine yndlingslag vinner VM, men det er viktig for meg at de lagene jeg ikke liker ikke gjør det. Jeg vil eksempelvis IKKE se Argentina som verdensmestere. Da er det ikke lenge før jeg gråter.

Men jeg blir alltid skuffet når England og Nederland ryker ut.
Når det gjelder Norge, så har jeg aldri forventet at de skal vinne noe mesterskap. Men jeg blir forbanna når de sleipe italienerne flakser seg til en ufortjent seier mot Norge gang etter gang. Å se Norge tape åttendedelsfinalen mot italia i 98 var VELDIG surt. For i den kampen var Norge klart bedre. Hadde det ikke vært for klysa Vieri, som dessverre er reserve for mitt italienske favorittlag.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Favorittlag i VM?
« Svar #22 på: 14. Des. 2005, 20:39 »
Sitat fra: "Lasse"

Noen som kan si en spiller der, uten å sjekke google eller noe sånt? Vet at Elfenbenkysten har en spiller i PL, men husker aldri hvem!

De eneste spilleren på Togo som jeg vet om er Adebayor på Monaco.

Elfenbenskysten er afrikas beste lag for øyeblikket og har mange gode spillere. De har brødrene Touré (Kolo og Yaya), Kalou (Feyenoord) og stjernespissen Drogba. De har også en meget spennende venstreback i Arthur Boka, som spiller i italienske Messina. De har også et par andre brukbare spillere som jeg ikke kommer på i farten.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Favorittlag i VM?
« Svar #23 på: 14. Des. 2005, 22:53 »
Drogba trodde jeg og var fra Elfenbenkysten, men etter en heftig diskusjon med noen kompiser måtte jeg gi tapt. De var skråsikre på at han spilte på Frankrike!?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #24 på: 14. Des. 2005, 23:37 »
Sitat fra: "Lasse"
Drogba trodde jeg og var fra Elfenbenkysten, men etter en heftig diskusjon med noen kompiser måtte jeg gi tapt. De var skråsikre på at han spilte på Frankrike!?

Da vant iallfall du den diskusjonen..Han spiller for Elfenbenskysten!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #25 på: 15. Des. 2005, 00:52 »
Har Elfenbenskysten benyttet seg av den tidligere forsvarsspilleren til Sogndal(Koakou)eller er han konstant suspendert?
Carr har altfor få landskamper for England!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #26 på: 15. Des. 2005, 17:31 »
Beklager at jeg beveger meg litt off-topic her, men den godeste Koakou skulle jo ha fortsatt, han kunne sikkert nådd sånn omtrent samme antall kort som Trond Henriksen fikk på en hel karriere i RBK, bare på noen få sesonger i norsk fotball. :lol:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

djmattis

• Gjest
Favorittlag i VM?
« Svar #27 på: 20. Des. 2005, 17:04 »
må bare si at det föles så godt at sverige er med i vm og ikke norge.

hahahahaha

*lener seg bakover og smiler*

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #28 på: 21. Des. 2005, 15:30 »
Mexico.... Likt dette laget etter vm 02, og et av de fineste målene jeg har sett da Borghetti scorte mot Italia..... Ellers håper jeg jo litt på England også og litt tsjekkia.. og endel argentina....

Riquelme blir nok kåret til vm's beste spiller... Tro mine ord:)
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #29 på: 21. Des. 2005, 18:58 »
England:D  Vinner! Owen scorer hat-trick i finalen;)  Woody blir frisk og spiller stopper. Dyer spiller. Parker spiller med Lampard på midten.

Jenas på benken;)

Shearer kunne gjort come-back i finalen og scort mål sammen med Owen og vunnet det største du noen gang kan vinne..
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid