20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Burnley lørdag 28.02.20 kl 16:00 (ikke på tv2)  (Lest 4820 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Spennende valg med Gayle på topp og Joelinton som en nr 10

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Ja, noke måtte gjerast! Howay...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Jepp.. Kommentatorene da at Bruce hadde innrømmet at Joelinton ikke er en naturlig målscorer.. Og etter det jeg har hørt er det posisjonen han har nå han selv foretrekker å spille i.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Ekstremt merkeleg kjøp og sesongens store flopp.

navimer

• Supersub
    • Vis profil
Må være noe muffens med det kjøpet der, Ashley som er vaksinert mot å bruke penger skal plutselig presse gjennom et kjøp som manageren ikke ønsker?

Uansett, Almiron har noen magiske øyeblikk i dag, får håpe de gir uttelling i løpet av andre omgang.
Bra avslutning på 1 omgang, klarer vi å holde trykket har jeg trua på ett mål eller 2, spørsmålet blir da om vi klarer å holde nullen

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Edit.. Joelinton er plassert ut på vestre side.. Merkelig valg spør dere meg.. Hengende spiss er visst den posisjonen han liker best..

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Angrer på at jeg ikke valgte DVD-boksen min med finsk fjernsynsteater fremfor denne Newcastle-sesongen

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Ut fra hva jeg har lest, har Joelinton spilt som hengende spiss, eller venstre kant i et tremannsangrep. Vet ikke hvordan han har prestert i dag?

Uansett idiotisk å bruke 40 mill pund på en spiller, for så bruke han i en annen posisjon.
« Siste redigering: 01. Mars 2020, 19:18 av Geordie »
No fate but what you make

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
For oss å være synes jeg vi spiller ganske så brukbart mot et Burnley som bruker å være godt organisert..

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Lets Play

Døll trener..døllt lag

navimer

• Supersub
    • Vis profil
Nok en kjedelig slitekamp uten offensivt samspill..  skikkelig kjipt at vi ikke får til noen plan som fungerer, vi var på vei til en spennende trio med Rondon, Perez og Almiron under Rafa og vi burde klare å utnytte potensialet til ASM og Almiron mye bedre. Men desverre tror jeg ikke det vil skje med det første når Bruce og Joelinton er i miksen

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
OMG. Til og med McClaren fekk til betre spel enn han head coachen her!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Deilig med nok et poeng, veldig viktig at Chelsea utlignet mot bourne. De 5 neste kampene blir uhyre viktig. Tror 6-7 poeng er nok. Driter i hvordan vi spiller, hvordan manager eller stall. Spiller ingen rolle. Vi må håpe på oppkjøp og overleve frem til det.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Norwich, Watfor og Villa kjem seg ikkje øve 35 poeng trur eg. Flaks for oss.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
5 poeng ned nå. Kan fint se oss ryke. Vi er heldige som har over 20 poeng så skal ikke klage i det hele tatt. Watford er på en annen planet enn oss spillemessig.