20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Norwich, lørdag 01.02.20 kl. 16.00  (Lest 4006 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
Newcastle - Norwich, lørdag 01.02.20 kl. 16.00
« på: 01. Feb. 2020, 16:41 »
Ny kamp mot sisteplasserte Norwich. Her bør vi kunne forvente 3 poeng.
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Norwich, lørdag 01.02.20 kl. 16.00
« Svar #1 på: 01. Feb. 2020, 16:52 »
Er ikke lett å vinne kamper når en spiller 5-4-0.

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #2 på: 01. Feb. 2020, 16:55 »
"Bortelaget Norwich har vært det beste laget, noe både ballbesittelse, antall skudd og cornere beviser. De har kommet seg til et par gode muligheter på dødball, men Dubravka har en god kamp i Newcastle-målet. Hjemmelaget har på sin side hatt problemer med å komme seg ut av egen halvdel i store deler av omgangen, men har klart å skape noen få farligheter når de først nærmer seg Norwich-målet."
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 01. Feb. 2020, 17:30 »
Typisk oss å tape dette etter noen gode resultater mot sterkere motstand.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 01. Feb. 2020, 17:55 »
Er det noen, med hånda på hjerte, som kan nevne 1 kamp i år hvor vi faktisk var best?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 01. Feb. 2020, 17:57 »
Er det noen, med hånda på hjerte, som kan nevne 1 kamp i år hvor vi faktisk var best?

Jeg melder meg ikke til den oppgaven 😜

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 01. Feb. 2020, 18:03 »
Nei, vi har ikke vært best i noen kamper. At det ikke blei henta inn en spiss er en stor tragedie! Joelinton er det verste eg har sett.. Springer i mellom hele veien, uten å få til noe som helst. Vinner ikke hodedueller engang.

Og når vi har en så bedriten sentral midtbane, så må hvertfall Schär eller Lejeune spille (mtp pasninger bakfra), Clark og Lascelles gir jo bare bort ballen hver jævla gang. Faen at vi ikke fikk Soumare..

At vi gidder å ødelegge helga våres på å se forferdelig fotball.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 01. Feb. 2020, 18:15 »
MASTERCLASS! FRONT FOOT FOOTBALL!

Nope. Eg kan me handa på hjarta sei at eg ikkje har sett oss spela dårlegare fotball sidan kanskje Carver?

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 01. Feb. 2020, 18:15 »
Vi fillesristet West Ham, men bortsett fra det så har vi stort sett blitt rundspilt. Nå har Bruce hatt en del måneder i klubben. Vi er akkurat like identitetsløse som vi har vert hele sesongen. Det er null plan over noe som helst bortsett fra å parkere bussen. Hva er det de driver med på treningene? Ikke offensive samhandlinger iallefall, Og hvorfor får ikke Bruce mer ut av spiller som kostet £40m. Det er jo helt talentløst opplegget vi har med Joelinton.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 01. Feb. 2020, 18:18 »
Vi fillesristet West Ham, men bortsett fra det så har vi stort sett blitt rundspilt. Nå har Bruce hatt en del måneder i klubben. Vi er akkurat like identitetsløse som vi har vert hele sesongen. Det er null plan over noe som helst bortsett fra å parkere bussen. Hva er det de driver med på treningene? Ikke offensive samhandlinger iallefall, Og hvorfor får ikke Bruce mer ut av spiller som kostet £40m. Det er jo helt talentløst opplegget vi har med Joelinton.

Ikkje heile kampen(west ham). Slapp dei til siste halvtimen vel og me kunne fort rota det vekk.

Ellers +1 på innnlegget ditt!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 01. Feb. 2020, 18:19 »

Ikkje heile kampen. Slapp dei til siste halvtimen vel og me kunne fort rota det vekk.
Kunne ledet 5-0 til pause så den skal Bruce og laget få.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 01. Feb. 2020, 18:26 »
Dette er noe av det dølleste jeg har sett. ASM som eneste lyspunkt. Han surrer tidvis, men tar bedre valg underveis, enn jeg fryktet før sesongen. Almiron er hans bleke skygge. Og Joelinton gidder jeg ikke engang nevne.

Vi har hatt jævlig tur denne sesongen synes jeg. Målt utifra spill burde vi definitivt vært nedi sumpa med de andre.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 01. Feb. 2020, 20:30 »
Trygg og kjedelig opptreden som vanlig. 1 poeng nærmere oppkjøp.  Trenger vi 9 til?
At Almiron ikke klarer å treffe innenfor mål med sin heading er jo helt sinnsykt. Skal ikke være mulig å få betalt for å spille fotball å bomme der😳 1 poeng var vel fair etter Pukki også brant gullsjanser.

Savner Alan Pardew jeg😂😂😂😂

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 02. Feb. 2020, 00:32 »
1 poeng nærmere oppkjøp.

Send  meg PM på weed-kontakten din a
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 02. Feb. 2020, 10:42 »
Bruce hjelper Ashley med å sakte, men sikkert ta livet av denne stolte giganten av ein klubb.