20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Rochdale - Newcastle FA-cup kl. 13.31 Vises på Viasat 4  (Lest 10751 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Rochdale - Newcastle FA-cup kl. 13.31 Vises på Viasat 4
« Svar #45 på: 04. Jan. 2020, 15:34 »
Vi klarte om ikke annet å stoppe tapsrekken, men bare såvidt. Jeg gir katta i at vi har mange på skadelisten. Er null plan over det vi driver med.

Hæ? Setter du dette på taktikk? 1. Omgang er det beste vi har sett taktisk på årevis. Alt fungerte perfekt.
Er våre spillere som driter seg ut her. De var ubrukelige og ble sp slitne at de ikke hang i sammen i 2. Omgang.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 04. Jan. 2020, 15:35 »
Føler det skjer kver gang nufc starter kampen bra så tar motstanderlaget grep og tar over kampene fullstendig. Bruce evner ikkje ta grep under kampene. Dinosaur.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 04. Jan. 2020, 15:37 »
Føler det skjer kver gang nufc starter kampen bra så tar motstanderlaget grep og tar over kampene fullstendig. Bruce evner ikkje ta grep under kampene. Dinosaur.

Jeg er enig i kampbilde men ikke hva grunnen er. Grunnen er jo våre spillere. Makan til svak tropp. Joelinton er helt i kjelleren. Vil sette det så på spissen at vi hadde ledet med 3-4 mål om jeg hadde vært spiss😎

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 04. Jan. 2020, 15:42 »
Beste taktiske på årevis etter 1-0 mot bunnlag i League 1 etter en omgang. Det å snu og vinne mot Shitty som et av to lag sist halvår forrige sesong blir ingenting i forhold, nei...

Med det laget vi stilte burde vi vunnet komfortabelt. Men dette viser  vel hvordan lista et lagt med en manager fra noen hyller nedpå der...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

smiro

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #49 på: 04. Jan. 2020, 15:48 »
Managern har ikke skylda, er dem gjøkene som løper på banen.
Dette var ikek bra, vi må ha inn nytt blod i troppen

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 04. Jan. 2020, 15:49 »
Forstå meg rett, det er til syvende og sist alltid Ashley sin feil. At vi har en dårlig manager er bare et av symptomene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 04. Jan. 2020, 15:57 »
Forstå meg rett, det er til syvende og sist alltid Ashley sin feil. At vi har en dårlig manager er bare et av symptomene.

+1!!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 04. Jan. 2020, 15:59 »
Vi klarte om ikke annet å stoppe tapsrekken, men bare såvidt. Jeg gir katta i at vi har mange på skadelisten. Er null plan over det vi driver med.

Hæ? Setter du dette på taktikk? 1. Omgang er det beste vi har sett taktisk på årevis. Alt fungerte perfekt.
Er våre spillere som driter seg ut her. De var ubrukelige og ble sp slitne at de ikke hang i sammen i 2. Omgang.
Selvfølgelig burde vi avgjort denne kampen i første omgang, men er jo en grunn for at vi kollapser kamp etter kamp.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 04. Jan. 2020, 16:40 »
Rochdale sin manager gjorde grep i pausen (faktisk etter 30 min og)og dei køyrte øve oss i 2.omg. Bruce viser ingen teikn på å greie påvirke kampar undervegs.
« Siste redigering: 04. Jan. 2020, 17:09 av lgrinde »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 04. Jan. 2020, 17:50 »

No framstår du berre som ein 🤡

navimer

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #56 på: 04. Jan. 2020, 17:51 »

Så sant så sant..

Denne klubben er død frem til vi får ny eier, og at vi spiller premier league fotball er bare flaks.
Hadde vi ikke fått Rafa inn på det tidspunktet vi gjorde så kunne vi like gjerne ha spilt league 1 som PL.

Null ambisjoner og null fotballkunnskap i toppen har ødelagt klubben. Sånne gode perioder som vi hadde i høst er faktisk det beste vi kan håpe på så lenge FCB styrer skuta

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Rochdale - Newcastle FA-cup kl. 13.31 Vises på Viasat
« Svar #57 på: 04. Jan. 2020, 20:01 »

Selvfølgelig burde vi avgjort denne kampen i første omgang, men er jo en grunn for at vi kollapser kamp etter kamp.

Ja men det er ikke BRuce sin feil. Det må de 11 gjøken vi sendte utpå der gjøre.
Kunne spilt med jr lag i første omgang. Taktikken var suveren. Utførelsen det skorter på! Atsu og Yedlin hadde drømmerom i 70 min! Genialt taktisk vri med å doble Back/vinger på hver side.
Newcastle lagde ikke et frispark den første timen. Det er helt vilt. Joelinton var håpløs, det samme med Atsu og Yedlin. Med så store rom skal det være lett å sette 2-3 innlegg hver på pannebrasken til spissen.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 04. Jan. 2020, 20:06 »
Beste taktiske på årevis etter 1-0 mot bunnlag i League 1 etter en omgang. Det å snu og vinne mot Shitty som et av to lag sist halvår forrige sesong blir ingenting i forhold, nei...

Med det laget vi stilte burde vi vunnet komfortabelt. Men dette viser  vel hvordan lista et lagt med en manager fra noen hyller nedpå der...

Det var jo blind høne som fant korn.
I første omgang i dag  så vi noe vi aldri har sett før. Bruce kjørte doble vinger/backer på begge sider. De skapte 2mot 1 hvert eneste angrep. Helt genialt. Atsu og Yedlin fikk så store rom og så mye tid. Burde vært servert mye. Dessverre er innlegg og pasninger helt sinnsykt dårlig. Men det kan dessverre ikke gå utover for deres del gå utover Bruce sin prestasjon. Er spillerene som var ræva.

Når det er sagt er vel 1-1 her det perfekte resultat for tjukken. Han får omkamp og mer kroner ikke lomma. Så kanskje laget fikk beskjed om å gjøre det slik 😳😎

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
Sv: Rochdale - Newcastle FA-cup kl. 13.31 Vises på Viasat
« Svar #59 på: 04. Jan. 2020, 20:40 »

Ja men det er ikke BRuce sin feil. Det må de 11 gjøken vi sendte utpå der gjøre.
Kunne spilt med jr lag i første omgang. Taktikken var suveren. Utførelsen det skorter på! Atsu og Yedlin hadde drømmerom i 70 min! Genialt taktisk vri med å doble Back/vinger på hver side.
Newcastle lagde ikke et frispark den første timen. Det er helt vilt. Joelinton var håpløs, det samme med Atsu og Yedlin. Med så store rom skal det være lett å sette 2-3 innlegg hver på pannebrasken til spissen.

Er det ikke Bruce sitt ansvar å få spillerne til å yte og prestere ute på gressmatta? Morsomt at du nesten jubler for at taktikken satt mot et lag som spiller i league one ;D Helt utrolig! Statue neste av ditt selverklærte geni. Det varte en omgang og så var det rett tilbake til Steve "Clueless" Bruce. Han som aldri tar grep for å forandre på kampbilde, sannsynligvis fordi han aner ikke hvordan. Men men, blir morsomt å få besøk av "storlaget" Rochdale på St. James`Park. Blir nok utsolgt.

Som litt ekstra lørdagssnacks så legger jeg ved denne:
https://www.youtube.com/watch?v=BZ-QpDVJ9II
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -