20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Crystal Palace lørdag 21.12.19 kl 16:00 (ikke på tv2)  (Lest 7853 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Noen som har klipp av målet?

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Gledens dag. Lejeune tilbake også, hvordan var han?

Et par enkle pasninger som ikke treffer, ellers ganske solid. Er tidlig opp i motstander og vanskelig å komme forbi. Litt rusten (som bare skulle mangle), men du ser at han er klasse. Deilig å ha han tilbake!

Beste stoppertrioen vi kan stille når alle er 100%?

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Deilig seier!
Drillo style👍 Minst mulig besittelse av kula men ta det lengste strået👍
Imponerende Bruce almighty❤️

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Da blir det litt ekstra feiring på vei til Kiel 😊

StP

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Noen som har klipp av målet?

Last ned TV2 Sporten appen, der får du alle mål på live senteret.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Herlig serier, og nå klatrer vi opp på 9 plass :-X

Man Utd neste, så Everton. Det blir tøft men håper vi klarer min. 3 poeng på disse kampene.

God jul!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Flaks for oss at me har ein av topp 3 keeperane i PL denne sesongen😉
Veldig imponert. All æra til Bruce. Eg er steike imponert øve det han har gjort sidan tapet mot Leicester.
Carroll - Almiron - ASM(når han er tilbake) kan verte ein berykta trio resten av sesongen.  Joelinton ser framleis ut som ein gigaflopp.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Så lenge han konsekvent brukes i feil posisjon, syns jeg det blir feil å kalle Joelinton en flopp. Syns vi heller bør spørre hvorfor brukes han konsekvent feil, og/eller hvorfor vi blåste 40 mill pund på en spiller som ikke passer inn i trenerens taktikk?
« Siste redigering: 22. Des. 2019, 12:26 av Geordie »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Så lenge han konsekvent brukes i feil posisjon, syns jeg det blir feil å kalle Joelinton en flopp. Syns vi heller bør spørre hvorfor brukes han konsekvent feil, og/eller hvorfor vi blåste 40 mill pund på en spiller som ikke passer inn i trenerens taktikk?

Hvordan brukes han feil? Er han ikke spiss da?

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Begynner å bli noen artikler jeg har lest om han, og han har ikke blitt brukt som ensom spiss/target spiss i sine tidligere klubber. Vært brukt som hengende spiss/offensiv midt, eller på kant.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Kantspiller er han definitivt ikke. At han ikke er en targetspiss/ensom spiss kan godt være, men han har jo hatt både Almiron og ASM rundt seg hele tiden. Problemet er vel heller at avstanden mellom dem blir for stor, at vi blir liggende såpass defensivt at når oppspillene mot Joelinton kommer er avstandene store, ikke bare til Almiron og ASM, men også til de 2 sentrale.

Carroll sliter jo han også. Masse erfaring i PL og Championship. Vi skaper ikke nok sjanser for han, setter han ikke opp i gunstige situasjoner ofte nok. Ja han vinner dueller her og der, jobber bra, osv, men er ikke mange muligheter han får forran motstanderens mål eller i boksen dems.
Er jo det en spiss blir målt i også. Antall mål. Jeg tror vi må bli litt bedre sentralt i banen slik at trioen på topp i ASM, Almiron og Joelinton får flere alternativer, mer hjelp og støtte. Da tror jeg vi vil se mer av de offensive spillerne også.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Den man kan sammenligne hans evner og ikke minst stil med er Firmino. Tror ikke vi skal gi opp riktig enda. Men fortsetter samme dårlige målrate helt til sommeren bør det nok handles en ny på topp

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Den man kan sammenligne hans evner og ikke minst stil med er Firmino. Tror ikke vi skal gi opp riktig enda. Men fortsetter samme dårlige målrate helt til sommeren bør det nok handles en ny på topp

6 sesonger til ein kan hente ny spiss  ;D
Må selge før ein kan kjøpe i denne klubben.. og lykke til med å få solgt Joelinton..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Synes Joelinton virker så frustrert ute på banen. Er veldig opptatt av og klage på dommeravgjørelser og working ratingen hans er absolutt heller ingen ting å skryte av. Stort sett tar han feil valg også. Da han bør avslutte så prøver han å spille opp medspillere og da han bør spille opp medspillere så velger han å avslutte.

Han burde jo vært en pressende spiss som prøver å lage hodebry for forsvaret til motstanderen selv når de har ballen i etablert forsvar. Kan ikke si jeg er videre imponert, og tenker at en holdnings endring fra Joelinton kanskje kan gi han en boost iht. fremtid i klubben. Ser jo at han har mye i seg og kroppen hans er jo et beist, men så er det jo å koble hjerne og kropp i samspill.

Derimot er jeg utrolig positivt overasket over Maximin, for en spiller han virker som, både på og utenfor banen.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.