20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Crystal Palace lørdag 21.12.19 kl 16:00 (ikke på tv2)  (Lest 7810 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Ny kamp nye muligheter. Denne gangen hjemme mot Palace. Palace er et godt lag. De har x - faktoren fremover med spesielt Saha, og som alle Hodgson lag er de solide bakover. De slo blant annet Bournemouth etter å ha spilt brorparten av kampen med 10 mann. Palaces Sako soner sin siste kamp, mens Van Aanolt er usikker. Vi får trolig tilbake både Shelvey og Almiron.

På papiret er Palace et bedre lag enn oss (utrolig at det har blitt slik).  Vi har ikke spisser som scorer og Palace slipper ikke inn mål. Jeg er fornøyd med uavgjort.

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
En vanskelig kamp å spå utfallet til. Crystal Palace er ingen kasteball på bortebane. Det er faktisk kun Liverpool og Man City som har vunnet flere bortekamper enn gjestene i 2019.
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
HUB er mitt tips, som vanlig.  ;)

Et lag vi bølr ha gode forutsetninger for å slå, men som vi like gjerne kan tape 3-0 mot.

Ryktes også at det vil bli fulle tribuner i dag, da klubben har fått gitt bort de resterende sesongbillettene. Får vi se da?
No fate but what you make

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Palace med store skadeproblemer da. Dette er jo en kamp vi skal vinne hjemme.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Vi kan slå alle på hjemmebane hvis vi får publikum med oss. Jeg mener det er umulig å spå resultatet i denne kampen. Det er like sannsynlig at vi vinner som at Palace gjør det. Hvis Palace scorer først derimot tror jeg ikke vi klarer å komme tilbake.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Noen som har en gratis stream?
Who else...... Alan Shearer

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Howay the lads og Goood jul!

navimer

• Supersub
    • Vis profil
Hvor er Willems?

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Wow, 50% possession 👏😂  Noen som ser kampen?

navimer

• Supersub
    • Vis profil
Joelinton er så elendig... For et bomkjøp

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Virker å være relativt jevnt når jeg leser på VG Live?

navimer

• Supersub
    • Vis profil

Ser kampen her, relativt jevnt men vil si Newcastle har ett lite overtak.. Vanskelig å bryte gjennom med en helt usynlig Joelinton på topp

navimer

• Supersub
    • Vis profil

Ser kampen her, relativt jevnt men vil si Newcastle har ett lite overtak.. Vanskelig å bryte gjennom med en helt usynlig Joelinton på topp

Nå har Joelinton aldri spilt ensom spiss, så hvorfor Bruce fortsetter å bruke han som det er et mysterium?

Han spiller med Carroll bak seg denne kampen, men han er alt for treg i reaksjonene og har en tendens til å spille seg selv bom fast de gangene han får ballen..

Nå er det forsåvidt palace som har ett lite overtak

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
De to burde bytta plass

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Vi er skremmende dårlige.. 69 % besittelse i favør Palace.. Bortsett fra Almiron er det ingen bevegelse i midtbanen. Shelvey har to ganger bare stått stille når han egentlig kunne ha tatt ballen. Joseliron og Carroll er som to statuer.. Takk gud for at vi har en veldig god forsvsrslinje og en god keeper.. Hadde forsvar og keepe vært like dårlig som resten hadde vi rykka ned lett tror jeg.