20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 380572 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #705 på: 24. Nov. 2011, 17:39 »
Du ser ikke David Moyes ute i mediene til stadighet for å informere om at Baines forsvinner om et bra bud kommer inn  :thumbd:
Veeeel...
Sitat
David Moyes has confessed that Everton could be forced to sell their best players if a club comes in with a bid that is too big to turn down.
Arsenal have been strongly linked with Toffees trio Mikel Arteta, Phil Jagielka and Leighton Baines this summer and the Everton gaffer has admitted that the club’s financial position could mean that they have to sell any players they receive large offers for.
“I think it's already been said that the money, depending on the value, would go to the bank,” Moyes told the Liverpool Echo.
“Everybody's got a price - Fabregas, Ronaldo, you name it. If anyone bids big enough I'm sure we'd take it. I'm not daft.”
:yao:

Neida, jeg ser poenget ditt, mye bedre å la det ligge med "not for sale" enn å si "for the right money".

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #706 på: 24. Nov. 2011, 20:58 »
OT: Jeg selger glatt Tiote for 20+. Jeg elsker fyren, men han er ikke så vannvittig god, og med den spillestilen vi har lagt opp er det fint mulig å finne en midtbanespiller som er god med foten, og likevel greier å demme opp på midten sammen med Cabaye. Med tanke på den lange kontrakten vi heldigvis har med Tiote og dagens marked, så er det sikkert mulig å lokke 20+ utav et desperat Chelsea. Men erstatter må vi ha.

"Selger glatt". Tror ikke du er klar over hvor mye Tioté gir oss. Spesielt mot bedre lag. Meget god spiller som jeg ikke ser noen grunn til å ønske vekk, i håp om at man kanskje kjøper en erstatter, som vil kunne, eller ikke, erstatte ham. Vi bør gå utrolig langt for å holde på våre beste spillere - som Tioté.

Ja, er enig der. Men 20+ er langt over markedsverdien hans etter min mening. Han gir oss mye, men vi mister mye med en slik spiller også. I mine øyne kan man ikke ha en spiller som han uten å bruke 3 på midten, for offensivt gir Tiote oss nada (bortsett fra scoringen hans mot Gunners seff, verdt £20M alene). Får vi 25 for Tiote er det bare til å selge for min del. Et annet poeng er jo selvfølgelig hva han selv vil, og da er det regel penger som styrer det.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #707 på: 24. Nov. 2011, 21:02 »
Nada og nada. Har jo to mål assist hittil i sesongen. Blir ikke lett å erstatte Tiote med transferpolitikken vår. Pengene ser vi ikke snurten av så hvorfor selle? Og at vi ikke kan bruke Tiote uten å ha tre på midten er jo rent svada..

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #708 på: 24. Nov. 2011, 21:17 »
Vil ikke selge Tiote, selv ikke for 50mp. Tiote skal bli! :wub:
Nei.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #709 på: 24. Nov. 2011, 22:37 »
starter med et lite tips, enhver mann som bruker Justin Bieber som profilbilde mister en liten dæsj troverdighet   :lol:

Jeg synes også i aller høyeste grad vi skal beholde Tiote! som noen påpeker her inne er usikkerheten stor i forhold til hvordan pengene forvaltes i klubben. At det har gått så bra hittil med transfers kontra resultater har MYE å gjøre med et godt speidernettverk under ledelse av mr. Carr. Han er trollmann så god som Merlin og jeg må si jeg forguder mannen!

En annen viktig ting er at nå har vi faktisk muligheten til å ta steget ut i europa igjen. Vi har en sund økonomi og MYE som taler for å satse.Vi må kjenne vår besøkelsestid og smi mens jernet er varmt nå. skal noen ut er det typer ala Smith med høy lønn som har null fremtid i klubben. Howay the lads!!! gleder meg til vi slår Manchester united ;)

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #710 på: 24. Nov. 2011, 23:00 »
starter med et lite tips, enhver mann som bruker Justin Bieber som profilbilde mister en liten dæsj troverdighet   :lol:

Jeg synes også i aller høyeste grad vi skal beholde Tiote! som noen påpeker her inne er usikkerheten stor i forhold til hvordan pengene forvaltes i klubben. At det har gått så bra hittil med transfers kontra resultater har MYE å gjøre med et godt speidernettverk under ledelse av mr. Carr. Han er trollmann så god som Merlin og jeg må si jeg forguder mannen!

En annen viktig ting er at nå har vi faktisk muligheten til å ta steget ut i europa igjen. Vi har en sund økonomi og MYE som taler for å satse.Vi må kjenne vår besøkelsestid og smi mens jernet er varmt nå. skal noen ut er det typer ala Smith med høy lønn som har null fremtid i klubben. Howay the lads!!! gleder meg til vi slår Manchester united ;)

Det er mye som taler for å satse ja, men lite trolig at vi gjør det  :lol:
If it has tits or wheels, count on problems!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #711 på: 24. Nov. 2011, 23:34 »
Hvorfor er Europa så sinnsykt urealistisk? Er det ikke bare 6. plass man trenger? Tror faktisk vi kan klare såpass om vi ikke selger noen viktige spillere, og fortsetter formen. Stoke og wankershipklubben Birmingham er i Europa..

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #712 på: 24. Nov. 2011, 23:50 »
Hvorfor er Europa så sinnsykt urealistisk? Er det ikke bare 6. plass man trenger? Tror faktisk vi kan klare såpass om vi ikke selger noen viktige spillere, og fortsetter formen. Stoke og wankershipklubben Birmingham er i Europa..

Er i utgangspunktet bare 5. plassen som får EL, men så kommer det ann på hvem som vinner/er i finalene i begge cupene.
Slik var det i fjor, Stoke fikk plass i EL som tapende finalist i FA Cupen, og Birmingham som vinner av LC om ikke jeg husker heeelt feil.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #713 på: 24. Nov. 2011, 23:57 »
Stemmer nok det Offe. Men tror det er slik at hvis en vinner av LC blir kvalifisert til Europa gjennom ligaen, faller den plassen til ligaen. Mens i FA-cupen er rangeringen vinner, taper, liga. Uten å huske det helt sikkert. Mener at det er nesten en liten skuffelse om vi ikke får 7. plassen. Uavhengig av om det gir spill i Europa eller ikke.
Med forsterkninger i forsvaret, og en spiss til, synes jeg vi absolutt er det 7. beste laget i ligaen. Evt høyere plasseringer avhenger av om Liverpool skal være like dårlige mot de antatt dårligere lagene.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #714 på: 25. Nov. 2011, 00:15 »
Slik som kampen om pokaler har blitt de siste årene så virker det som de store laga også kjemper med i cupene!

Jeg tror det blir 2 CL lag i cupfinalen og da går plassen til Europa til et lag i serien!! Tipper 6-7 plassen gir tur ut til Europa:)

Leon

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 680
  • Luxury
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #715 på: 25. Nov. 2011, 05:12 »
Hvis Tiote forsvinner i Januar, skal jeg seriøst vurdere å gråte.  :o

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #716 på: 25. Nov. 2011, 15:37 »
Slapp av, livet går videre - også uten sjeiken ;)
If it has tits or wheels, count on problems!

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #717 på: 25. Nov. 2011, 16:19 »
Slapp av, livet går videre - også uten sjeiken ;)
Livet går ja videre, men hvor vil vi med klubben? Poenget er vel å holde på de beste og utvikle oss videre. Med den tankegangen der blir vi på stedet hvil. To steg fram og fem steg tilbake. Jeg liker måten vi handler spillere på. Hent unge talent billig og la de utvikle seg, men ikke på bekostning av de sentrale og viktige spillerne vi har.

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #718 på: 25. Nov. 2011, 16:43 »
Definer Vi. Hvor vil Mike Ashley med klubben? Han vil vel at vi skal gjøre det så bra som mulig, med så få investeringer som mulig. Jeg er også fornøyd med politikken vår mht. transfers, men det er en politikk som springer ut av Mikes ego i forhold til å gjøre dette til en overskuddsforretning igjen.

Jeg forventer ikke at vi beholder våre beste spillere, de blir nok solgt om budene blir høye nok. Halmstrået er at Derrick er såpass grådig at han krever for mye. Jeg klamrer meg til det.

Men med dagens transferpolitikk kommer vi aldri til å komme høyere enn der vi er nå, så det er bare å nyte suksessen om dagen :)

Når det er sagt vil jeg bare understreke at det ikke er noen umulig oppgave å seile inn i topp-4. Det krever bare world class-scouting. Og det har vi i Carr. Hadde vi investert Carroll-pengene fordelt på 6-7 klassespillere til rundt 6-7 millioner pund per stykk, nøye plukket ut av Carr, tror jeg vi kunne blitt det nye tottenham med en gang. Og det uten å ha en negativ nettobalanse overgangsmessig.

Når det ikke har skjedd, er det fordi klubbens økonomiske situasjon og driftskostnader prioriteres over stallstyrken - og da er etter min mening 7ende plass det beste vi kan håpe på.

Det er ikke noen skam i det, men selvfølgelig synd at Mike Ashley ikke lenger er så fotball-interessert. hadde vært fint med en fotball-fan som eier.

Flatline
If it has tits or wheels, count on problems!

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #719 på: 25. Nov. 2011, 17:02 »
Enig i det du skriver Linja. Men selger vi Tiote vet vi hva som skjer. Det blir jo bare en ny Carroll sak. Det er derfor jeg håper vi ikke selger våre beste spillere uansett pris (ønsketenking) for det kommer ikke noe godt ut av de store summene likevel. Er vel egetlig bare det jeg har prøvd på å mene her.