20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 369286 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2040 på: 31. Jan. 2011, 13:39 »
Ser noen på forumet gjerne ser Carroll gå for £30M. Synes det er litt rar holdning. Ved å selge vår juvel, vil vi egentlig gå ut med et budskap om at vi er og forblir en middelmådig klubb som gjerne selger for en god slant. La oss nå få ha denne mannen som blør for drakta. Får vi £30M for han, så vet vi alle at vi ikke bruker £30M på en ny spiller, men heller £3M, og da har vi ingen fullgod erstatter.

..in my opinion, that is.

Tror ikke noen her på forumet VIL selge AC, men som jeg  skrev i tråden om ham, så går det en plass et skille basert på kost/nytte, og hvis man går utifra at salgssummen kan brukes til å styrke stallen med 3-4 gode spillere i rett alder og posisjon, så ser jeg ikke mørkt på å selge for £30++ mill

Shorty

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2041 på: 31. Jan. 2011, 13:41 »
RT @nufcfans: Latest: #NUFC's spanish left-back Jose Enrique is expected to sign a new long-term contract at the club very soon.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2042 på: 31. Jan. 2011, 13:46 »
Beholde Carroll.
Ny kontrakt Enrique og Barton.
Permanent deal Ben Arfa.
Lån med opsjon på kjøp Ireland.

Fantastisk spør du meg !! :)

Shorty

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2043 på: 31. Jan. 2011, 13:47 »
Beholde Carroll.
Ny kontrakt Enrique og Barton.
Permanent deal Ben Arfa.
Lån med opsjon på kjøp Ireland.

Fantastisk spør du meg !! :)

Hvis dette blir resultatet kan vi vel ikke si oss annet enn særdeles godt fornøyd:)

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2044 på: 31. Jan. 2011, 13:48 »
Enrique er gull å få forlengelse med, så håper du har rett. Kanskje verdens beste back defensivt én mot én. Med ett år igjen av kontrakten ville det være en reell fare for at han skulle forsvinne til sommeren, for altfor lite penger. Om han signerer ny kontrakt, bør han aldri selges for noe under tosifret.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2045 på: 31. Jan. 2011, 13:49 »
Beholde Carroll.
Ny kontrakt Enrique og Barton.
Permanent deal Ben Arfa.
Lån med opsjon på kjøp Ireland.

Fantastisk spør du meg !! :)

Ja, det høres faktisk så fantastisk ut at et eller annet må gå galt snart.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2046 på: 31. Jan. 2011, 13:50 »
Beholde Carroll.
Ny kontrakt Enrique og Barton.
Permanent deal Ben Arfa.
Lån med opsjon på kjøp Ireland.

Fantastisk spør du meg !! :)

Hvis dette blir resultatet kan vi vel ikke si oss annet enn særdeles godt fornøyd:)

Enig. Men en liten overraskelse hadde ikke gjort meg noe. En ny ving feks.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2047 på: 31. Jan. 2011, 13:51 »
Den kan vel komme klokken 1630 hvis jeg leste rett her en plass. Pards hadde visstnok utsatt pressekonferansen fra 1130 til 1530 LT. Håper bare det er en positiv overraskelse...

Shorty

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2048 på: 31. Jan. 2011, 13:52 »
Beholde Carroll.
Ny kontrakt Enrique og Barton.
Permanent deal Ben Arfa.
Lån med opsjon på kjøp Ireland.

Fantastisk spør du meg !! :)


Hvis dette blir resultatet kan vi vel ikke si oss annet enn særdeles godt fornøyd:)

Enig. Men en liten overraskelse hadde ikke gjort meg noe. En ny ving feks.

Så lenge overraskelsen er en spiller INN og ikke UT, så er jeg helt for overraskelser!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7628
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2049 på: 31. Jan. 2011, 13:55 »
Enrique er gull å få forlengelse med, så håper du har rett. Kanskje verdens beste back defensivt én mot én. Med ett år igjen av kontrakten ville det være en reell fare for at han skulle forsvinne til sommeren, for altfor lite penger. Om han signerer ny kontrakt, bør han aldri selges for noe under tosifret.

Nei han er ihvertfall verdt mer enn ti pund! :P ;D

Shorty

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2050 på: 31. Jan. 2011, 13:56 »
Tony Barret i The Times melder at Liverpool fortsetter jakten på Carroll.

svell

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 124
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2051 på: 31. Jan. 2011, 14:03 »
Hvis vi beholder Carrol og Enrique signerer en ny kontrakt og vi får inn Ireland, da syntes jeg det er stormannsgalskap å forlange mer.
Da har vi; sikret Ben Arfa, Barton, Enrique og Carrol på lange kontrakter, samtidig som vi forsterker med en potensiell kjempespiller. Hvis dette blir fasiten, da skal jeg feire i kveld!

Det klubben viser med disse trekkene er at den mener alvor, og med litt flaks på skadefronten har Newcastle pr dags dato et lag som er potensiellt for den siste e-cup plassen. Og det bare et år etter opprykket.

Mike Ashley stiger betraktelig i kurs hos meg hvis ryktene som jeg har nevnt over stemmer.

Shorty

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2052 på: 31. Jan. 2011, 14:04 »
Meldes nå at 30mp budet fra liverpool faktisk kom inn, og ble avslått i går.
Kan bety at ryktene i dag er overdrevet?

Shorty

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2053 på: 31. Jan. 2011, 14:05 »
Hvis vi beholder Carrol og Enrique signerer en ny kontrakt og vi får inn Ireland, da syntes jeg det er stormannsgalskap å forlange mer.
Da har vi; sikret Ben Arfa, Barton, Enrique og Carrol på lange kontrakter, samtidig som vi forsterker med en potensiell kjempespiller. Hvis dette blir fasiten, da skal jeg feire i kveld!

Det klubben viser med disse trekkene er at den mener alvor, og med litt flaks på skadefronten har Newcastle pr dags dato et lag som er potensiellt for den siste e-cup plassen. Og det bare et år etter opprykket.

Mike Ashley stiger betraktelig i kurs hos meg hvis ryktene som jeg har nevnt over stemmer.

Ikke glem Barton. Skal bare være snakk om smådetaljer før han også underskriver ny kontrakt:)

EDIT: Skal lese hele innlegget før jeg poster neste gang:P Barton har ikke signert enda, men er ikke langt unna:P

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2054 på: 31. Jan. 2011, 14:05 »
Enrique er gull å få forlengelse med, så håper du har rett. Kanskje verdens beste back defensivt én mot én. Med ett år igjen av kontrakten ville det være en reell fare for at han skulle forsvinne til sommeren, for altfor lite penger. Om han signerer ny kontrakt, bør han aldri selges for noe under tosifret.

Nei han er ihvertfall verdt mer enn ti pund! :P ;D

Joda, jeg ville vært skeptisk til ti selv. Men uten forlenget kontrakt, tror jeg fort han kan forsvinne til sommeren for under 5. Men skal vi ha som mål om å etablere oss på øvre halvdel og kjempe om spill i Europa, noe jeg mener vi bør. Så bør et salg kun være aktuelt om vi nærmer oss 15...