20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 448244 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2010 på: 31. Jan. 2011, 12:26 »
Odds on Andy Carroll joining Liverpool slashed to 1/5 following a flurry of bets with Fernando Torres now 4/11 to leave.
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2011 på: 31. Jan. 2011, 12:31 »
Odds on Andy Carroll joining Liverpool slashed to 1/5 following a flurry of bets with Fernando Torres now 4/11 to leave.

Crap. Da må vi nesten håpe at Torres blir i Pool..

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2012 på: 31. Jan. 2011, 12:38 »
Oddsen ble sikkert senket da ryktene om et 30m£ bud på tikket inn, og dette ble jo avslått. Jeg er spent på om Liverpool/Tottenham er villige til å strekke seg lenger, du kan hente en "bedre" spiss fra ute i Europa til den prisen.

Shorty

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2013 på: 31. Jan. 2011, 12:41 »
Nytt bud på 35 mill skal være inne ifølge goal.com

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2014 på: 31. Jan. 2011, 12:42 »
Får Carroll det så mye bedre i Liverpool da? De er ikke i Champions League, og de kommer ikke til kvalifisere seg i år heller. Hvis Newcastle bygger laget rundt Enrique, Coloccini, Tiote, Barton, Ben Arfa, Carroll(muligens Ireland) osv, så tror jeg sjansen for at han lykkes i Newcastle nesten er større. Hvis det stemmer at Carroll bare har rundt 270 000 i uka, så må klubben se og gi han ny kontrakt med en gang.
Han er lett verdt 50 000 pund i uka, om ikke mer.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2015 på: 31. Jan. 2011, 12:43 »
40 mill + Torres, da kan det være verdt det  ;D

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2016 på: 31. Jan. 2011, 12:44 »
Hvis vi mottar et bud på £35 mill eller mer så har jeg full forståelse hvis vi selger. Det er rett og slett enormt mye penger for en spiller som kun har spilt en halv sesong i PL fast.

Hvis Torres går for rundt £40-45 mill så kan ikke vi forvente mer enn £35 for Carroll.

Jeg er overhodet ikke for at vi skal selge, men med så mye penger på bordet blir det vanskelig å si nei. Det største problemet blir at vi ikke har tid til å hente inn en erstatter.

Shorty

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2017 på: 31. Jan. 2011, 12:44 »
Får Carroll det så mye bedre i Liverpool da? De er ikke i Champions League, og de kommer ikke til kvalifisere seg i år heller. Hvis Newcastle bygger laget rundt Enrique, Coloccini, Tiote, Barton, Ben Arfa, Carroll(muligens Ireland) osv, så tror jeg sjansen for at han lykkes i Newcastle nesten er større. Hvis det stemmer at Carroll bare har rundt 270 000 i uka, så må klubben se og gi han ny kontrakt med en gang.

Helt enig.. Eneste grunnen måtte være betydelig høyere lønn i pool.. Men kan ikke se for meg at han går i dette vinduet..

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2018 på: 31. Jan. 2011, 12:45 »
Synes MA og Co fortjener kjemperos her. Ved å avslå tilbudet og tilby våre  kjernespillere i Tiote, Carroll, Enrique og Barton viser de nå at de vil ta klubben oppover og ikke nedover..  *klappe klappe klappe*

Vent litt med den der a :P

Tja, jeg begynner nesten å lure på om det er vi som er for utålmodige. Jeg har mye negativt å komme med om Ashley, men faktum er likevel at ting ser ut som de er på vei oppover og det er også et poeng at vi er i en bedre økonomisk og sportslig posisjon enn da han tok over.

Shorty

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2019 på: 31. Jan. 2011, 12:48 »
Jeg kan absolutt se at mange er misfornøyde med MA, men jeg synes at tegnene så langt i dette vinduet har vært positive (thumbsup)

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2020 på: 31. Jan. 2011, 12:49 »
Synes MA og Co fortjener kjemperos her. Ved å avslå tilbudet og tilby våre  kjernespillere i Tiote, Carroll, Enrique og Barton viser de nå at de vil ta klubben oppover og ikke nedover..  *klappe klappe klappe*

Vent litt med den der a :P

Tja, jeg begynner nesten å lure på om det er vi som er for utålmodige. Jeg har mye negativt å komme med om Ashley, men faktum er likevel at ting ser ut som de er på vei oppover og det er også et poeng at vi er i en bedre økonomisk og sportslig posisjon enn da han tok over.

enig, bare synd at det har tatt så enormt lang tid før han skjønte hvordan han skulle drive denne klubben!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2021 på: 31. Jan. 2011, 12:50 »
Mulig det bare er meg, men jeg mener nesten at Carroll er verdt like mye som Torres.
Pga alder, det er han er engelsk og sånn. Han har potensiale til å score 20-25 mål hver sesong. Behold han! Vi har faktisk en god del kvalitetsspillere, og med et par til inn så er vi plutselig oppe å nikker.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2022 på: 31. Jan. 2011, 12:51 »
Pards delayed his Presser
put back to 3:30 instead of 11'30
SSN - no idea why could mean anything

Liker ikke dette helt. Trenger ikke bety noe, men dog..

Shorty

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2023 på: 31. Jan. 2011, 12:53 »
Kan bety at det fortsatt gjenstår noen detaljer rundt ireland?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2024 på: 31. Jan. 2011, 12:55 »

Helt enig.. Eneste grunnen måtte være betydelig høyere lønn i pool.. Men kan ikke se for meg at han går i dette vinduet..

Det er akkurat derfor jeg er rimelig sikker på at Carroll ikke drar. Hadde vært en annen sak om Pool hadde vært helt i toppen. I tillegg tror jeg Carroll trives i Castle..Og han vet at klubben vil gi ham enda bedre kontraktsvilkår.