20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Al Jazeera Sport TV - Tilgang til samtlige kamper i Premier League  (Lest 76058 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

James

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 66
    • Vis profil
http://support.unblock-us.com/customer/portal/questions/1809762-al-jazeera-sport-is-not-working-geoblocked-?b_id=530

står litt om det her...håper det løser seg snart. Blir rasende om jeg ikke får sett kamp imårra!!! :sint:

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Finnes jo et hav av streamer, så kamp skal du nok få sett.

Dish

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 10
    • Vis profil
SmartDNS fungerte fett tirsdag og onsdag og det fungerer fint i dag.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Det ser ut til at hola fungerer fint hos meg i dag, fikk logget meg på og sett på en stream uten problemer for 5 min siden. Når er det denne beskjeden kommer opp hos dere? Er det med en gng dere går inn på siden, når dere logger dere på?

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Hola funker å logge på, men får geoblock på alle kanaler uten om hovudkanalen.  :-\

James

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 66
    • Vis profil
fremdeles Geoblock her også :sint:

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Faen, da var det bare hovedkanalen som fungerte her også. Det fungerer ikke med smartDNS heller?

tjalander

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 7
    • Vis profil
Dere som kjører PLP får fortsatt sett alt uten problem?

Dish

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 10
    • Vis profil
SmartDNS fungerer som sagt fett her, ser HD6 atm.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
I går funka ikke SmartDNS her, i dag er det heldigvis oppe og går igjen. Phew...foreløpig!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Ok, hvor kjøper dere smartDNS? Overplay, unblockus etc?

Simmi

  • Gjest
Hvordan funker egentlig smartdns? Noen som gidder å skrive en guide til hvordan man gjør det på mac?

Jeg vet det står på overplay.net, men jeg klarte ikke å få det til å funke... Mulig det er noe feil med nettet her, dog.

Er det bare å ta de to ipene man får, og så gå på nettverk > avansert > DNS, og så lime det inn der? :) Ville blitt svært takknemlig hvis noen gadd å forklare det for meg :)

Severin

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 99
    • Vis profil
Kan bekrefte at Smart DNS fungerer perfekt igjen i dag, ingen problemer.

Hvordan funker egentlig smartdns? Noen som gidder å skrive en guide til hvordan man gjør det på mac?

Jeg vet det står på overplay.net, men jeg klarte ikke å få det til å funke... Mulig det er noe feil med nettet her, dog.

Er det bare å ta de to ipene man får, og så gå på nettverk > avansert > DNS, og så lime det inn der? :) Ville blitt svært takknemlig hvis noen gadd å forklare det for meg :)

Ja, bare å lime inn dns og restarte maskin så er du good to go. Får du problemer har de en meget god chat/kundeservice som hjelper deg.

Simmi

  • Gjest
Men jeg går som jeg har skrevet før på internatskole, der det er mange restriksjoner på internettet. F.eks er det ikke mulig med gamblingsider, og laste ned torrents, osv. Vil smartdns allikevel funke?

Hotspot shield kan jeg dog bruke, og da kan jeg komme inn på det jeg vil. Går det an å kombinere hotspot shield og DNS? Det er mulig dette spørsmålet er helt bak mål, men jeg har i det hele tatt veldig lite peiling.

Takk for at du tar deg tid til å svare, Severin!

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Wohoo! Fikk det til å funke igjen :D