20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Champions League  (Lest 184307 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #720 på: 15. Mai 2012, 21:39 »
Jeg også. Om ikke på Fjørtoft-nivå, så er han en fyr det er lett å like.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #721 på: 15. Mai 2012, 22:48 »
Fjørtoft er vel den dårligste studioverten jeg har sett i et fotballprogram. Helt elendig til å formulere seg på en normal måte. I tillegg er den usedvanlig dårlige humoren kombinert med at han tydeligvis må dra inn en vits i annenhver setning en særdeles dårlig kombinasjon. Jeg er helt sikker på at endringen i Viasat-studio blir merkbart positiv. Møtte forresten fotballredaktøren i Viasat for ikke lenge siden og frontet nettopp dette med å få fjernet Fjørtoft fra stillingen sin fortest mulig. Jeg velger å tro at jeg var tungen på vektskåla.  :D

Dos Santos har forøvrig kjempepotensiale. Han er jo egentlig den fødte TV-personlighet. Veldig empatisk og karismatisk, i tillegg til at han i utgangspunktet er intelligent og veltalende.
« Siste redigering: 15. Mai 2012, 23:00 av Berntsen »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #722 på: 15. Mai 2012, 23:50 »
Enig angående Dos Santos. Fin fyr?

Men wtf er opp med Fjøra da? Han er jo en herlig type, jo.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #723 på: 16. Mai 2012, 00:12 »
Fjørtoft er vel den dårligste studioverten jeg har sett i et fotballprogram. Helt elendig til å formulere seg på en normal måte. I tillegg er den usedvanlig dårlige humoren kombinert med at han tydeligvis må dra inn en vits i annenhver setning en særdeles dårlig kombinasjon. Jeg er helt sikker på at endringen i Viasat-studio blir merkbart positiv. Møtte forresten fotballredaktøren i Viasat for ikke lenge siden og frontet nettopp dette med å få fjernet Fjørtoft fra stillingen sin fortest mulig. Jeg velger å tro at jeg var tungen på vektskåla.  :D

Dos Santos har forøvrig kjempepotensiale. Han er jo egentlig den fødte TV-personlighet. Veldig empatisk og karismatisk, i tillegg til at han i utgangspunktet er intelligent og veltalende.

Helt enig angående både fjøra og Freddy!

 :gp:

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #724 på: 16. Mai 2012, 00:51 »
Enig angående Dos Santos. Fin fyr?

Men wtf er opp med Fjøra da? Han er jo en herlig type, jo.

Fjørtoft er en veldig flott fyr, han. Jeg har erfart det selv på en LSK-Brann-kamp i 2006 som var utsolgt, men hvor han likevel klarte å ordne det slik at alle slukørede bortesupportere som hadde møtt opp uten billett fikk plass på en eller annen måte. Er ikke mange sportsdirektører rundt om i landet som hadde gjort det tror jeg. Men han er dessverre milevis unna å være godkjent som TV-anker. Han er som sagt den dårligste jeg har sett i den jobben, og jeg vet at flere jeg kjenner er enige i det. ;)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #725 på: 16. Mai 2012, 10:33 »
Det var da voldsomt da. Fjørtoft er en dyktig studiovert, men han har en veldig særegen stil, og den er ikke for alle, åpenbart.

Guro Fostervold er jo journalist og klassisk skolert programleder i TV2, så det blir selvfølgelig noe helt, helt, helt annet enn Fjørtoft. Og for de som liker den klassiske, formelle programlederen, så er jo det selvfølgelig kjempebra. For de som liker at noen er annerledes, så er Fjørtoft en kjempebra type. Nå får han dog en ny rolle som nok passer han utmerket, hvor han åpenbart skal ha kontinuerlig kontakt med seerne på sosiale medier (twitter), og være en slags programleder nr. 2. Eller sidekick som man gjerne kaller det i underholdningsbransjen.

Og når fikk Freddy kjempepotensiale som programleder, og ikke minst, når skjedde det at den mannen fikk karisma? Han er jo gråere enn Henning Berg!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #726 på: 16. Mai 2012, 11:09 »
Freddy er grå, men gråere enn henning berg? Nå må vi slappe av litt her.

Guro Fostervold er forresten smellvakker! Så dette blir bra.
Same old Shearer, always scoring!

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #727 på: 16. Mai 2012, 12:37 »
Og for de som liker den klassiske, formelle programlederen, så er jo det selvfølgelig kjempebra. For de som liker at noen er annerledes, så er Fjørtoft en kjempebra type.

Nei, jeg liker også annerledes typer dersom kvaliteten er til stede. Som Davy for eksempel. Uendelig mye smartere, morsommere og bedre språklig enn Fjørtoft.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #728 på: 16. Mai 2012, 12:48 »
Jepp! Meningene her er tydeligvis veldig sprikende. Freddy dos Santos er etter min mening den fødte TV-typen. Noen i TV2 er tydeligvis enige, ettersom han får en programlederjobb umiddelbart etter endt karriere.

Peter

  • Gjest
Sv: Champions League
« Svar #729 på: 16. Mai 2012, 15:07 »
Davy morsom og smart? Hahahahaha!

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #730 på: 16. Mai 2012, 19:11 »
Og for de som liker den klassiske, formelle programlederen, så er jo det selvfølgelig kjempebra. For de som liker at noen er annerledes, så er Fjørtoft en kjempebra type.

Nei, jeg liker også annerledes typer dersom kvaliteten er til stede. Som Davy for eksempel. Uendelig mye smartere, morsommere og bedre språklig enn Fjørtoft.
Davy???
Get Real

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #731 på: 16. Mai 2012, 19:18 »
Davy er jo 14-15 ganger bedre enn Jan Åge Fjørtoft i hvert fall. Såvidt jeg vet er han vel også velutdannet og opptrer jo veldig reflektert. Dog kan jeg se at de som hater Brann av en eller annen grunn ikke alltid kan trekke like mye på smilebåndet av alt han sier.

Han er vel for øvrig også det nærmeste man kommer legende i TV2 Sport-redaksjonen.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #732 på: 16. Mai 2012, 19:48 »
Jeg syns Fjøra er helt på linje med Davy, om ikke bedre. Fjøra er jo som sagt også en veldig fin og reflektert type, i tillegg til at han er karismatisk. Davy har jeg sansen for - men han er på en måte litt gått ut på dato. Om ikke i samme grad som Arne Scheie merker jeg at slitasjen hva Davy gjelder absolutt er tilstede.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

coxie

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 853
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #733 på: 16. Mai 2012, 19:52 »
Hadde det vært opp til meg, hadde Ivar Hoff vært fast gjest i Viasat-studio under CL-sendingene! Bedre underholdning får man ikke! Og Davy er sjef!

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #734 på: 16. Mai 2012, 19:53 »
Fjøra > Davy

Ivar Hoff kan du få ekstremt billig av meg. Hvordan en slik horribel fyr har jobb på tv er ikke annet enn skandaløst
Same old Shearer, always scoring!