20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Champions League  (Lest 230481 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #705 på: 28. April 2012, 14:08 »

Joda, han slo gjennom, men ble ikke (nest ;)) best før Pep kom. Tror han har betydd enormt mye for Messi, og jeg er rett og slett usikker på hvordan han kommer til å prestere videre. Ser de har fått en trener fra egne rekker, men ny trener=usikkerhet uansett.

Messi hadde kommet til å bli verdens beste uansett. Det var helt åpenbart, også under Rijkaard.
Denne sesongen har ekstra mye press falt på Messis skuldre, mye grunnet David Villas skade. Villa er en garantist for 20+ scoringer, og ville normalt avlastet Messi en god del både i spilletid og presset på å skulle avgjøre kamper.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #706 på: 28. April 2012, 14:34 »
Du så kanskje ikke siste innlegget mitt, Frode? :P

Det stemmer!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #707 på: 04. Mai 2012, 22:19 »

Fnis.
Nei.

Christian

• Gjest
« Svar #708 på: 14. Mai 2012, 17:32 »
Fantastisk....

https://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10053470

Fjøra er ferdig på Viasat  :feiring: Fostervold tar over.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #709 på: 14. Mai 2012, 17:44 »
Er det så bra da? Fjøra er jo en jævla dyktig fyr - er det noen jeg har noe å utsette på i Viasat er det heller de som sitter det og synser - type eksempelvis Erik Solèr. Fjørtoft har jeg sansen for.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Christian

• Gjest
« Svar #710 på: 14. Mai 2012, 18:17 »
Kvar sin smak. Liker ikkje nokon av dei i viasat studioet. Soler er verst ja, det kan me være enig om.

Peter

• Gjest
« Svar #711 på: 14. Mai 2012, 18:40 »
Fjørtoft er veldig dyktig både faglig og som programleder i viasat sendingene. Sympatisk type, som jeg helst hadde sett at fortsatte i viasat studioet.
Eneste jeg har å utsette på fyren er at han er veldig glad i Barca, og vi var stort sett uenig i alt som hadde med dem å gjøre når jeg diskuterte Barcelona med ham ifjor sommer. But it's still enough time to change!  :P

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #712 på: 14. Mai 2012, 19:14 »
Må si meg enig med Christian. Synes Fjørtoft er altfor klønete til å være en god programleder. Hadde gjort seg mye bedre i en Lundekvam-rolle som "ekspert".

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #713 på: 15. Mai 2012, 10:26 »
Fostervold er jo journalist, og har mye mer erfaring som programleder. Sånn sett vil nok Viasats sendinger profesjonaliseres i større grad. Men jeg er ikke helt sikker på om det er så veldig bra at Fjørtoft vrakes. Jeg liker Fjøra, han er kunnskapsrik og dyktig. Men han er ingen utpreget programleder, og det er mulig han hadde vært bedre i en "ekspert"-rolle. Kanskje kombinert programleder og ekspert, som Thorstvedt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #714 på: 15. Mai 2012, 11:20 »
Jeg syns han fungerer veldig bra. Han er en intelektuell type og en karismatisk type som jeg syns fungerer veldig bra som programleder. Sammenligninga med Thorstvedt var fin. Jeg hadde ikke klaga dersom Fjøra kom motsatt vei og hadde stått i TV2 sitt studio neste sesong.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #715 på: 15. Mai 2012, 11:27 »
Ja, TV2 kunne nok med fordel satt Fjøra til å lede "Fotballkveld", fremfor verdens dølleste fotballspiller, Freddy Dos Santos. Skjønner bare ikke hvordan han fikk programlederjobb i TV2. Det er ikke fysisk mulig å ha mindre karisma enn Dos Santos. Hadde det ikke vært for Julie Strømsvaag hadde det vært kul umulig å se "Fotballkveld", uten å sovne.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #716 på: 15. Mai 2012, 14:32 »
Tror Dos Santos trenger litt tid. Synes han blir bedre og bedre for hver sending, og det var slettes ikke ille i går på Fotballkveld. Dessverre er han fortsatt litt for avhenig av manus, men det kommer nok også av at programmet er så manusdrevet atte hjelp. Dos Santos fungerte jo ypperlig som gjest i Matchball Mandag blant annet, så om en stund så tror jeg han vil fungere ok som pgmleder også.

Fjørtoft ligner en del på Thorstvedt i pgmlederrollen ja, og jeg synes han funker bra på TV.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #717 på: 15. Mai 2012, 16:06 »
Ja gutter. I utgangspunktet så er det jo ikke noen tvil i havet om hvem jeg holder med i finalen(Bayern)

Men som noen påpekte så gjør jo Chelsea-seier her til at Tham kommer utenfor CL, som da igjen gjør at de ikke får så mye penger, som da igjen gjør at Bale og Modric går til henholdsvis Barca og Chelsea.

Goooo Chelsea!
Same old Shearer, always scoring!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #718 på: 15. Mai 2012, 20:48 »
At Dos Santos var en ypperlig gjest i MM, synes jeg er å ta vel hardt i. Jeg vil si han var helt ok. Han har jo bare ikke karismaen som trengs for å være en god TV-mann.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #719 på: 15. Mai 2012, 21:25 »
Synes han har drøssevis med karisma jeg!