20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Champions League  (Lest 184312 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #165 på: 08. Mars 2011, 22:12 »
Drøyt å gi gult kort der ass. Helt på trynet!

Men jeg heier på Barca!

Edit: Rett og slett skandale! Sky melder at det var ETT sekund mellom dommerens fløyte og Persie's skudd. Rett og slett max kjipt!
« Siste redigering: 08. Mars 2011, 22:19 av boris. »
Nei.

wiigen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 458
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #166 på: 08. Mars 2011, 22:30 »
Drøyt å gi gult kort der ass. Helt på trynet!

Men jeg heier på Barca!


Da heier du på anti-fotballen :) :P
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #167 på: 08. Mars 2011, 22:33 »
Det håper jeg ikke du mener seriøst. Barca er vel så langt unna anti-fotball som du kommer om du ikke er ramsalt Drillo-entusiast.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #168 på: 08. Mars 2011, 22:36 »
HELVETTE Bendtner!
Spania i VM var antifotball da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

wiigen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 458
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #169 på: 08. Mars 2011, 22:53 »
Hehe, det var litt spøk. Jeg er bare ikke så veldig barca fan :) Jeg liker når kampen svaier fra side til side, når det er sjanger i begge ender, når ballen går i "lengderetningen". Ikke når ett lag boltrer seg på motstanderlaget sin banehalvdel og sier til hverandre "Øy gutta, nå skal vi sette ny verdensrekord i å sentre ballen til hverandre innad i laget!". Og spesielt når fremdriften er så som så. :P Det er litt hån mot motstander laget som aldri får tak i ballen, og da de endelig får tak i ballen så mister de dem igjen fordi det virker som om katalanerne blir drillet i ballgjenvinning på hver eneste trening. Men når det er sagt, så synes jeg hvordan barca fostrer talent etter talent, og gir de sjansen er veldig bra
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #170 på: 08. Mars 2011, 22:55 »
HELVETTE Bendtner!
Spania i VM var antifotball da.

Ja, Spania i VM var det, i likhet med Barcelona siste året under Rikjard da de var vanvittig kjedelige å se på. Barcelona nå derimot...

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #171 på: 08. Mars 2011, 22:56 »
http://i53.tinypic.com/j7ukx5.jpg

Kampstatistikken. Helt vilt å se på faktisk. Arsenal hadde ikke et eneste skudd.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #172 på: 08. Mars 2011, 22:57 »
"Barcelona attempted more shots on their own goal than Arsenal managed themselves (0) in this match. Exit."

19(10) - 0(0)

Hohohoh! Stort!

FØrste omgang var en oppvisning i hvordan fotball skal spilles. Barcelona var helt VILT gode. Noe av det råeste! Hver eneste gang de mistet ball og skulle vinne den tilbake var de på med 2, 3 og 4 personer på ballfører. Rett og slett en fryd for øyet!

Edit: passes 724-199
Det er faen meg SYKT!
Nei.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #173 på: 08. Mars 2011, 22:58 »
Barcelona er rett og slett på et nivå ingen andre lag i verden er i nærheten av. Nesten litt trist å se på i grunn, at lag som Arsenal blir gjort til smågutter på den måten. Men ja, jeg er langt mer glad i fotball med større fremdrift i. Det er allikevel ikke til å komme vekk fra at Barcelona spiller pervers fotball innimellom. Anti-fotball er det nok ikke. Så enig der, Geir.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #174 på: 08. Mars 2011, 23:02 »
Ja, det bør være noen lag som klarer å komme opp med en ny stil eller evt. tar etter Barcelona snart, for nå dominerer de faktisk alle kamper de spiller til en grad jeg ikke trodde skulle være mulig på dette nivået.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #175 på: 08. Mars 2011, 23:04 »
Er jo egentlig bare å se tilbake på siste El Clasico, da Real så ut som smågutter. Pratet om at det er tidenes beste fotballag er antakeligvis ikke far from the truth!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #176 på: 08. Mars 2011, 23:06 »
Beste årgangen i mi levetid i alle fall. Og trass relativt ung alder, så har det vore ein del verdige konkurrentar. Men Barcelona under Guardiola er vanvittig. Godt å kunne oppleve noko som antakeleg kan måle seg med desse årgangane frå 60-, 70- og 80-åra som pueristane snakkar så høgt om.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #177 på: 08. Mars 2011, 23:18 »
Nå er jeg sikkert "slem", men det er veldig morsomt å lese rundt om kring nå. Etter Newcastle tok igjen 4 mål skyldte "alle" på dommeren. Dommeren var feilen, osv.

Arsenal - Barcelona endte 2-1 til Arsenal, og fansen oppførste seg som om de hadde vunnet VM, EM, Premier League, CL, EL osv. Og det var ikke rent få som lo høyt av at Barcelona  liksom skulle være verdens beste lag, for Barcelona var jo bare et OK lag. Intet mindre.

Etter kampen i dag sier "alle" no en gang at Barcelona vant pga. dommeren, og at dommeren var en av Barcelona's spillere osv.
Men det er INGEN av de som bryr seg om at Barca ble snytt for en straffe og fikk et feilaktig annulert mål i den forrige kampen, og at de ble snytt for en straffe i den kampen her.

Hittil i dag har jeg kun sett en Arsenal-fan som innser dette. Litt morsomt for en ond fæling som meg. ;)
Nei.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #178 på: 08. Mars 2011, 23:30 »
Det har vært en del perverst gode lag opp gjennom årene. Milan hadde mot slutten av 80, og starten av 90-tallet et vanvittig godt lag. Selv om de tapte serievinnercupen mot Marseille i 93.
Ajax hadde et usannsynlig godt lag på slutten av 70-tallet, med alle de store nederlandske profilene. Liverpools gyldne generasjon på 70-tallet må også tas med i betraktningen.

Men ja, dagens Barcelona-lag er fullt på høyde, om ikke bedre enn mange av disse lagene.

Arsenal-fansen har lært av sin manager, og vil alltid skylde på dommeren om det går dårlig. Dommeren var nok neppe kampens bestemann ut fra de rapportene jeg har hørt (har ikke sett kampen), men det var neppe derfor Barca vant.
« Siste redigering: 08. Mars 2011, 23:44 av Joakim »
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Champions League
« Svar #179 på: 09. Mars 2011, 17:44 »
Dette Barca laget mener jeg at man bare MÅ elske om man er fan av teknisk briliant fotball! Uansett hvor mange spillere motstanderne har innenfor egen 16-meter så klarer Barcelona spillerne å finne åpninger, og ikke minst finne hverandre. Vannvittig moro og se på!

Jeg simpelthen elsker å se de spille!