20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)  (Lest 49036 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #210 på: 10. Jan. 2008, 13:10 »
Feedbacken fra mine kompiser som heier på andre lag i PL etter det som skjedde i går var ganske unison.
Stort sett gikk det ut på at Newcastle United fremstår som et sirkus og en ren latterlighet, og de kan ikke skjønne hvorfor ikke Big Sam har fått mer tid.

Vel. Jeg kan ikke si annet. Newcastle United er et sirkus, og jeg skammer meg over dette.
Det er rett og slett direkte latterlig, og ENESTE grunnen jeg kan støtte meg til denne handlingen er dersom Ashely og co på forhånd har hentet noen bedre - det vil altså si en storfisk ala Mourinho, Lippi eller lignende.
Ellers føler jeg dette er komplett idiotisk, og en ny del av en saga rundt en håpløs fotballklubb som totalt har mistet fotfeste og realistiske antenner. Big Sam kom med en totalt ny kultur, og en helt ny måte å drive en fotballklubb på. Og ulikt sine forgjengere har Big Sam bevist sin dyktighet. Og når han da jages vekk etter latterlig liten tid i sjefsstolen, bør det være for noe bedre, og ikke en kalkun som Martin Jol eller McLaren. Isåfall føler jeg dette er en forbanna trist hendelse, og jeg vil bli særdeles skuffet over dagens eiere, mildt sagt.
Inntil videre får jeg vel håpe at Big Sam måtte dra fordi det kom en klassemanager vi ikke kunne si nei til. Uansett vil jeg rette en takk til Big Sam som startet en prosess rundt å få en havarert klubb på rett vei igjen. Dette fortjente du ikke. Lykke til videre!

de har vel ikke sett kampene da, null porogresjon. håpløs fotball og vår manager kunne ikke engang ta et laguttak. i fotball må man score mål!

shpetim

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 671
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #211 på: 10. Jan. 2008, 13:17 »
Fullstendig hodeløst! Ledelseskulturen i klubben har fullstendig gått av skaftet. Eier Mike Ashley har valgt bare å høre på små, lokale supportergrupperinger. De fleste andre er nok imot sparkingen, sier Newutd.no-skribent Tore Eikeland til Dagbladet.no.




Dummeste innlegget jeg noen gang har lest i hele mitt liv.

Dette er den beste beslutningen i heles Newcastle Historiee!!! Og alle er enig, Få inn Shearer eller Rednapp!
ax

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #212 på: 10. Jan. 2008, 13:20 »
Dette er den beste beslutningen i heles Newcastle Historiee!!! Og alle er enig, Få inn Shearer eller Rednapp!

Fantastisk! Iqen oser av det innlegget der. Hva har Redknapp som Big Sam ikke har?

shpetim

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 671
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #213 på: 10. Jan. 2008, 13:23 »
Ikke en dritt. Men Rednapp Knuste oss 4-1, og de spiller fotball,. og de slipper ikke like mange mål som oss. Han får laget til å skåre flere mål, selv med 1 spiss, og  de slipper neste ikke mål. DET!
ax

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #214 på: 10. Jan. 2008, 13:25 »
Ikke en dritt. Men Rednapp Knuste oss 4-1, og de spiller fotball,. og de slipper ikke like mange mål som oss. Han får laget til å skåre flere mål, selv med 1 spiss, og  de slipper neste ikke mål. DET!

Hahaha...

La oss se. Da kan vi hente inn managerene til Derby, City, Reading, Blackburn og Wigan da.. De har alle slått oss i år.

shpetim

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 671
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #215 på: 10. Jan. 2008, 13:27 »
grunn til at jeg ikke henger på denne siden her, får jo faen meg Blod trykket mitt i 500, idiotiske innlegg, men når de innlegene bbegynner å gå over til Dagbladet, daaaaa, daaa koker det. Jeg vet alle er glade for at han fikk sparken. Ikke glade, men lettet!
ax

shpetim

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 671
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #216 på: 10. Jan. 2008, 13:28 »
Ikke en dritt. Men Rednapp Knuste oss 4-1, og de spiller fotball,. og de slipper ikke like mange mål som oss. Han får laget til å skåre flere mål, selv med 1 spiss, og  de slipper neste ikke mål. DET!

Hahaha...

La oss se. Da kan vi hente inn managerene til Derby, City, Reading, Blackburn og Wigan da.. De har alle slått oss i år.

Ja !!

Heller de enn en klovn som sitter på Tribuna og tafser i seg 5 pakker EKSTRA!

Altså, til slutt det vi sier her bryr ingen seg om!

Er de supporterne der nede i Newcastle som drar på Hver hjemme-kamp, det er de det er synd på! betaler 500 kr for å se de bli udmyket, de fortjener bedre. De fortjener bedre..
« Siste redigering: 10. Jan. 2008, 13:31 av shpetim »
ax

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #217 på: 10. Jan. 2008, 13:34 »
Nå kan vi jo la være å sette igang en grinekonsert,

Sier du som har sutra i et halvår nå.....

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #218 på: 10. Jan. 2008, 13:36 »

Dette er den beste beslutningen i heles Newcastle Historiee!!! Og alle er enig, Få inn Shearer eller Rednapp!

Mener du Redknapp som aldri har vært i nærheten av å vinne noe og kan vise til en DÅRLIGERE hjemmestatestikk enn Newcastle denne sesongen... 5 kamper UTEN å score mål.

Eller tenker du på Alan Shearer som aldri har vært manager før?

VELDIG smart.

shpetim

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 671
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #219 på: 10. Jan. 2008, 13:38 »
hva er smart for deg da ?


Holde på Sam i 5 år til,hahahahhahahha, heng deg a.
ax

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #220 på: 10. Jan. 2008, 13:38 »
Fullstendig hodeløst! Ledelseskulturen i klubben har fullstendig gått av skaftet. Eier Mike Ashley har valgt bare å høre på små, lokale supportergrupperinger. De fleste andre er nok imot sparkingen, sier Newutd.no-skribent Tore Eikeland til Dagbladet.no.




Dummeste innlegget jeg noen gang har lest i hele mitt liv.

Dette er den beste beslutningen i heles Newcastle Historiee!!! Og alle er enig, Få inn Shearer eller Rednapp!

Joda, Redknapp gjorde det fantastisk i Southampton som du sikkert husker. At Pompey slo Newcastle på SJP og at Cacapa hadde en forferdelig dag å jobben betyr selvsagt at Redknapp er en langt bedre manager enn Big Sam. At 50% er uenig betyr altså at alle er enig.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #221 på: 10. Jan. 2008, 13:41 »
hva er smart for deg da ?


Holde på Sam i 5 år til,hahahahhahahha, heng deg a.

Er du 12 år?

Smart ville være å ikke sparke en manager halveis inn i et transfervindu når han hadde både Dairra og Kadar overgangene klare. Smart ville vært å vente til sesongen er omme slik at styert kunne brukt 2-3 måneder på å se etter en ny manager før de bestemmer seg, da ville de i de også ha mulgihet til å se om Sam hadde klart å snu klubben rundt.

shpetim

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 671
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #222 på: 10. Jan. 2008, 13:42 »
hva er smart for deg da ?


Holde på Sam i 5 år til,hahahahhahahha, heng deg a.

Er du 12 år?

Smart ville være å ikke sparke en manager halveis inn i et transfervindu når han hadde både Dairra og Kadar overgangene klare. Smart ville vært å vente til sesongen er omme slik at styert kunne brukt 2-3 måneder på å se etter en ny manager før de bestemmer seg, da ville de i de også ha mulgihet til å se om Sam hadde klart å snu klubben rundt.

Diarra, har du sett han spille ???? Ville ikke tatt han hvis vi fikk han gratis en gang.
ax

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #223 på: 10. Jan. 2008, 13:44 »
Ja, jeg har sett han. Han har vært svak for Arsenal i å, menhan ville uansett ha danket ut Butt av laget å styrket midtbanen vår betraktlig. Uansett så var ikke det poenget.

shpetim

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 671
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #224 på: 10. Jan. 2008, 13:45 »
Ja, jeg har sett han. Han har vært svak for Arsenal i å, menhan ville uansett ha danket ut Butt av laget å styrket midtbanen vår betraktlig. Uansett så var ikke det poenget.


for deg så var poenget, av vi ikke skulle ha sparket Sam pga Diarra og kadarra, og sparra og borarra. Gidder ikke å skrive og kaste bort mer tid på deg. Sam fikk sparken, get over ti !! SNX!
ax