20. juni: Vi Þnsker Ä gjÞre forumet mer attraktivt for vÄre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for Ä gi din mening.

Skrevet av Emne: Turer neste sessong  (Lest 4568 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Turer neste sessong
« pć: 06. April 2010, 17:19 »
Er det noen flere enn meg som allerede nÄ vet at de skal til Newcastle pÄ kamp neste sessong? Jeg vet at jeg skal pÄ 3 kamper iallefall. 1 hjemmekamp etter opprykket, mot Sunderland og en til sommeren. Dette er selvfÞlgelig avhengig av terminlisten og hvilke kamper som spilles. Eks hvis Sunderlandkampen blir fÞrste eller 2 hjemmekamp neste sessong, sÄ blir det jo forandringer i planene.

En annen ting ogsÄ. Hvor mye betaler dere gjennomsnitt for en helg i Newcastle. Da tenker jeg kun hotell og kampbillett.

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
Sv: Turer neste sessong
« Svar #1 pć: 06. April 2010, 17:50 »
bler nok ein 10-15 kamper neste Ă„r og jah...

eg har sesongkort og bor somregel gratis hos ein geordie, sĂ„ betale som regel kun for fly... 

men for ei helg me 2 netter:

fly (fra stavanger) : 1500-2500,-
hotel (jesmond park) : 250,- pr natt
kampbillett: 200-300,- ut fra kor du sitte

Ăžl, fest, morro: par tusen kroner... ;P
supporterbutikk: par tusen kroner... ;P
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Turer neste sessong
« Svar #2 pć: 06. April 2010, 18:52 »
bler nok ein 10-15 kamper neste Ă„r og jah...

eg har sesongkort og bor somregel gratis hos ein geordie, sĂ„ betale som regel kun for fly... 

men for ei helg me 2 netter:

fly (fra stavanger) : 1500-2500,-
hotel (jesmond park) : 250,- pr natt
kampbillett: 200-300,- ut fra kor du sitte

Ăžl, fest, morro: par tusen kroner... ;P
supporterbutikk: par tusen kroner... ;P

Det er Ăžl, fest, moro, mat og supportershoppen som er dyrest

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
Sv: Turer neste sessong
« Svar #3 pć: 06. April 2010, 19:57 »
mad e tilnerma gratis i england, kan fÄ burger meny (med Þl) for 5 pund... ;)

styre du unna nattklubber og strippeklubber kan du fint klara ein kveld pĂ„ byen for 500 kroner...  eg gĂ„r som regel ut med geordier og 50-60 pund holde ein fredagskveld det assĂ„...  lĂžrdagen gĂ„r det litt mer dĂ„ me drikke fĂžr, under og etter kamp, regne ca 100 pund der...

men dette e jo vekslepenger i forhold te ka ein bruke ude pÄ byen ei helg i norge,... :)
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Otto

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Sv: Turer neste sessong
« Svar #4 pć: 07. April 2010, 11:13 »
mad e tilnerma gratis i england, kan fÄ burger meny (med Þl) for 5 pund... ;)

styre du unna nattklubber og strippeklubber kan du fint klara ein kveld pĂ„ byen for 500 kroner...  eg gĂ„r som regel ut med geordier og 50-60 pund holde ein fredagskveld det assĂ„...  lĂžrdagen gĂ„r det litt mer dĂ„ me drikke fĂžr, under og etter kamp, regne ca 100 pund der...

men dette e jo vekslepenger i forhold te ka ein bruke ude pÄ byen ei helg i norge,... :)

Siden du alltid e ape i Newcastle pĂ„ lĂžrdagen sĂ„ sier det seg jo selv at du isje tĂ„ler en dritt nĂ„r du kun bruker 50-60 pund  ;D

Jeg satser pÄ en tur i august, en rundt juletider og en rundt pÄsketider. FÄr ta det litt pÄ sikt ka slags flyselskap eg bruker men etter at jet2 la ned fra Bergen har det gÄtt i klm som ligger pÄ rundt 2k blank

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerℱ
Sv: Turer neste sessong
« Svar #5 pć: 07. April 2010, 12:09 »
1-2 hjemmkamper, forhÄpentligvis Sunderlandkampen hvis datoen ikke er helt ille. I tillegg satser jeg pÄ en bortekamp i LondonomrÄdet.
Godsangerℱ

                    Twitter: @BjerreP

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
Sv: Turer neste sessong
« Svar #6 pć: 07. April 2010, 17:52 »
otto, din monkey!
greit du har dysleksi Ă„ slide me Ă„ lesa, men lĂžrdagen va det 100 pund, Ă„ me tanke pĂ„ at ĂžlĂ„ koste 1,70-2,50 for ein paint og 7 pund for ei saftmugga me vodka & redbull sĂ„ holde det me 50 pund for deg otto... for Ă„ drikka ein liten bergenser sĂ„ deg onna bordet har eg gjort mer enn ein gang Ă„ ser ikkje pĂ„ det som ein utfordring ein gang...  ;)

syns foresten du ska slakta sparegrisen otto og bli me Ăžve mot ipswich og se guttane lĂžfta pokalen... :)

mad e tilnerma gratis i england, kan fÄ burger meny (med Þl) for 5 pund... ;)

styre du unna nattklubber og strippeklubber kan du fint klara ein kveld pĂ„ byen for 500 kroner...  eg gĂ„r som regel ut med geordier og 50-60 pund holde ein fredagskveld det assĂ„...  lĂžrdagen gĂ„r det litt mer dĂ„ me drikke fĂžr, under og etter kamp, regne ca 100 pund der...

men dette e jo vekslepenger i forhold te ka ein bruke ude pÄ byen ei helg i norge,... :)

Siden du alltid e ape i Newcastle pĂ„ lĂžrdagen sĂ„ sier det seg jo selv at du isje tĂ„ler en dritt nĂ„r du kun bruker 50-60 pund  ;D

Jeg satser pÄ en tur i august, en rundt juletider og en rundt pÄsketider. FÄr ta det litt pÄ sikt ka slags flyselskap eg bruker men etter at jet2 la ned fra Bergen har det gÄtt i klm som ligger pÄ rundt 2k blank
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Turer neste sessong
« Svar #7 pć: 07. April 2010, 20:12 »
Dere kan jo prÞve dere mot en av oss trÞndere sÄ fÄr vi se hvem som havner under bordet fÞrst

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Turer neste sessong
« Svar #8 pć: 07. April 2010, 21:01 »
Jeg vil aldri i verden vĂŠre i stand til Ă„ drikke noen som helst under bordet.
Selv om jeg er aldri sÄ mye trÞnder, sÄ er det jeg som havner fÞrst under bordet. Jeg skylder pÄ at jeg er godt oppdratt, og at jeg er fra Trondheim by.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Turer neste sessong
« Svar #9 pć: 07. April 2010, 22:09 »
Jeg vil aldri i verden vĂŠre i stand til Ă„ drikke noen som helst under bordet.
Selv om jeg er aldri sÄ mye trÞnder, sÄ er det jeg som havner fÞrst under bordet. Jeg skylder pÄ at jeg er godt oppdratt, og at jeg er fra Trondheim by.

Hehe, du vet vi fra landet i trĂžndelag er jo omtrent oippvokst med HB gjennom morsmelka.:D

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Turer neste sessong
« Svar #10 pć: 07. April 2010, 22:41 »
Kommer til Ä ta turen til SJP hvis vi fÄr hjemmekamp i den fÞrste kampen.
Kommer ogsÄ til Ä dra nÄr vi mÞter Mackems hjemme, hvis kampen havner pÄ en ok dato. vil helst unngÄ desember, januar og februar. Men den vurderingen fÄr man ta da. Vil ogsÄ ta en tur i slutten av sesongen, helst den siste hvis den kommer pÄ hjemmebane.

Kanskje, hvis Þkonomien tillater det, ta en tur pÄ bortebane ogsÄ.
Men da er jeg avhengig av Ä fÄ lurt med meg Daniel :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Turer neste sessong
« Svar #11 pć: 07. April 2010, 22:45 »
Jeg er ikke vanskelig Ă„ lure! ;D

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Turer neste sessong
« Svar #12 pć: 07. April 2010, 22:50 »
Akkurat det jeg vet :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
Sv: Turer neste sessong
« Svar #13 pć: 07. April 2010, 22:52 »
i'll give it a try steppe, men tar det ikkje for gitt Ä slÄ ein trÞnder... :)

Dere kan jo prÞve dere mot en av oss trÞndere sÄ fÄr vi se hvem som havner under bordet fÞrst

Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Turer neste sessong
« Svar #14 pć: 08. April 2010, 17:01 »
Har blitt lovet 1 kamp. Blir sikkert Newcastle-Arsenal pÄ SJP, siden faren min holder med Arsenal. Har aldri vÊrt pÄ SJP fÞr, bare pÄ bortekamp pÄ Stamford Bridge november 2008, som endte 0-0.
HÄper bare jeg fÄr besÞkt SJP for fÞrste gang, neste sesong.