20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wigan - Newcastle. Liga-cup 4.runde  (Lest 28401 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Wigan - Newcastle. Liga-cup 4.runde
« Svar #120 på: 01. Des. 2005, 08:01 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Dette er Mikke Mus. En Cup som betyr null og niks oppe i nord øst. En cup vi aldri har vunnet og aldri kommer til å vinne i nærmeste framtid. Noen som husker sist vi var i en semifinale i denne cupen?

Who Cares?

Det værste idag er hamstring skaden Emre pådro seg. Er nok ute i minst 4-6 uker.


Verså snill, :(  Sesongen kjem til å gå rett til helvete no. Vi trenger ikkje fleir skadde. I alle fall ikkje Emre.

Når eg kjem heim at, skal SOuness ha blitt sparka. Vis ikkje, kjem eg til å klikke i vinkel!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Wigan - Newcastle. Liga-cup 4.runde
« Svar #121 på: 01. Des. 2005, 09:14 »
For Jewell, the ultimate goal remains Premiership survival as he said:

"If you offered me the choice now of winning our next three league games or winning the Carling Cup, then I would take winning the three Premiership matches."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Wigan - Newcastle. Liga-cup 4.runde
« Svar #122 på: 01. Des. 2005, 10:07 »
Ambisjonen hans som nyopprykket ligger så klart på det nivået
Who else...... Alan Shearer

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Wigan - Newcastle. Liga-cup 4.runde
« Svar #123 på: 01. Des. 2005, 13:40 »
Og det sier også en hel del om hvor grusomt forferdelig inn i hampen dårlig vi spilte i går. Wigan stilte med mye mer reservelag enn oss. Likevel blir vi rundspilt så til de grader. I to omganger. Skremmende.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

DanMan

  • Gjest
Wigan - Newcastle. Liga-cup 4.runde
« Svar #124 på: 01. Des. 2005, 15:25 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Parker fikk seg en smell i lysken, løp ut til Souness og fikk seg en smertestillende og fortsatte kampen. Emre ble også småskada i dag..


Rettelser:

Parker hadde noe magetrøbbel, og var faktisk ute og kasta opp. Pillene var knyttet til fordøyelsen.

Emre sin skade var neppe en småskade. Holdt seg heftig til låret, og det lukter dessverre hamstring-skade og flere uker ute lang vei.  :cry:

Direkte elendig førsteomgang, det dårligste jeg har sett av Newcastle i lang, lang tid! Men hvordan kan alt skyldes på Souness igjen?? Han pratet til de i pausen, og resultatet ble jo et helt annet lag. Han gjorde riktige bytter. Det eneste jeg har å utsette noe på er tanken med Shearer som enslig spiss. Det må mannen snart se overhodet ikke funker.

Ironisk at Elliott, mannen jeg IKKE ville se spille, nok en gang greier å involvere seg i baklengsmål, dog med god hjelp fra møkka-Bennett.

Mads Andre

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 225
    • Vis profil
Wigan - Newcastle. Liga-cup 4.runde
« Svar #125 på: 01. Des. 2005, 15:56 »
uff..det er bare helt for jævlig flaut :( .Nå må souness få sparken..eller må vi rykke ned først kanskje?
*€Newcastle Utd & Vålerenga For Life€*

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Wigan - Newcastle. Liga-cup 4.runde
« Svar #126 på: 01. Des. 2005, 19:42 »
Et helt annet lag i andre omgang? Hvilken kamp har du sett? Vi skapte noen få brukbare sjanser, og en stor sjanse, ellers var vi like tafatte og elendige som i førsteomgang. Vi ble rundspilt etter alle kunstens regler i 2x45 min. Selv om vi tilsynelatende hang bedre med i andreomgang.
Jeg har aldri sett Newcastle spille en dårligere kamp. Aldri i mitt liv. Og jeg forventer at jeg aldri får se det igjen.
Souness fikk ikke spillerne til å yte 100% i verken første eller andre omgang. Enkelte hevet seg i andre, men flertallet var bedritne. Emre var av og på. Parker ble bare løpende imellom. Solano var en skam, og Bowyer kunne vi hatt bruk for mot slutten av kampen. Men da hadde vi i stedet lagets klart, klart svakeste ledd på helt feil plass.

Nå mister vi sannsynligvis Emre i evigheter. Da er det vel duket for Faye-Parker-show igjen. Bare pga at kjøtthuet av en manager kjøpte Lee Clark istedet for en skikkelig reserve. Eller, forresten. Clark kom jo gratis. Det burde bety at det hadde vært penger å kjøpe en til sentral midtbanespiller for. Men hei, han hadde jo Emre. Og Emre blir jo aldri skadet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Wigan - Newcastle. Liga-cup 4.runde
« Svar #127 på: 01. Des. 2005, 21:59 »
Har aldri sett Newcastle så dårlige før. Sykt elendige. Til og med Solano hadde fullt av pasningsfeil. Hadde vi ikke hatt Saint Seamus i målet hadde det stått 5-0 til pause.

Parker viser som vanlig innsats. Han spiller til tykja tar ham, og er virkelig en spiller som viser han er villig til å blø for drakta...

Noen som vet hvor alvorlig skaden til Emre er?

molala

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 434
    • Vis profil
Wigan - Newcastle. Liga-cup 4.runde
« Svar #128 på: 01. Des. 2005, 22:50 »
Paul Jewell er jo en genial fyr.. Souness drar snart.. Og jeg gleder meg sånn til SHEARER blir manager! etter min mening bør han ta jobben med en gang.. Fuck å dra til en annen klubb for å skaffe seg "erfaring". med shearer ved roret snarest vil vi vinne noe!
ancs and Scousers, go to H***!!

DanMan

  • Gjest
Wigan - Newcastle. Liga-cup 4.runde
« Svar #129 på: 02. Des. 2005, 12:58 »
Sitat fra: "Joakim"
Et helt annet lag i andre omgang? Hvilken kamp har du sett?

Bare pga at kjøtthuet av en manager kjøpte Lee Clark istedet for en skikkelig reserve. Eller, forresten. Clark kom jo gratis. Det burde bety at det hadde vært penger å kjøpe en til sentral midtbanespiller for. Men hei, han hadde jo Emre. Og Emre blir jo aldri skadet.


Jeg så Wigan - Newcastle, hva med deg? Enten du liker de eller ikke hevet vi oss mange hakk fra første. Ikke fordi andre var bra, det var den i store trekk ikke, men fordi første var kav elendig. Men selvsagt, Souey stakk jo bare innom garderoben i pausen og sa: "Bare spill fotball"...

Og nå er Souness kjøtthue fordi han ikke har handlet en sentral midtbanespiller???  :lol:  :lol:  :lol:
Ikke én kjeft her inne har vel etterlyst en sentral midtbanespiller i det siste??? Vi er praktisk talt overbefolket der, tatt andre posisjoner i betraktning. Hvor ble maset av om en ny spiss og nye backer? Til og med vinger har vært nevnt. Hvorfor kjøpte vi ikke enda en spiss? Men hei, vi hadde jo Michael Owen. Og Owen blir jo aldri skadet...

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Wigan - Newcastle. Liga-cup 4.runde
« Svar #130 på: 02. Des. 2005, 14:15 »
Ein ting ska vera sikkert. Sentrale mitbanar har me nok av.!!! Om me kanskje mangla litt kvalitet på nokon av dei...

Parker
Emre
Bowyer
Faye
(Butt)
(Viana)
Clarck
Brittain
(Dyer)


Spør du meg så hadde me hatt bruk for Viana no ass. Bør få ein sjnagse til og no hadde vert eit bra tidspunkt men han e louna ut. Butt hadde oxo kunna gjort det bra betr enn faye.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

DanMan

  • Gjest
Wigan - Newcastle. Liga-cup 4.runde
« Svar #131 på: 02. Des. 2005, 14:22 »
Og forresten:

Sitat fra: "Joakim"
og Bowyer kunne vi hatt bruk for mot slutten av kampen. Men da hadde vi i stedet lagets klart, klart svakeste ledd på helt feil plass.


Bowyer var kav elendig, og viste ikke engang lyst til å prøve! Han har skuffet meg i det siste, og det spørs om vi har en ny Jenas her (les: En som vil bort, og spiller overhodet ikke opp mot sitt beste helt til det skjer). Bowyer savner jo fammen som er å finne lengre sør i landet.

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Wigan - Newcastle. Liga-cup 4.runde
« Svar #132 på: 02. Des. 2005, 14:32 »
Nei DanMan
Bowyer savner dyer, som er skadet, fordi bowyer liker å sloss foran kamera!
Who else...... Alan Shearer

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Wigan - Newcastle. Liga-cup 4.runde
« Svar #133 på: 02. Des. 2005, 15:31 »
Det er også feil. Problemet er at Bowyer spiller ving. Der har han aldri dugd. Ikke i Leeds, ikke i West Ham og ikke i Newcastle.
Dessuten er det ingen vits for ham å løpe, for ballen går ikke hurtig nok likevel. Vi vil jo faen ikke fremover. Med mindre Emre går sjøl. vi kan prestere å stå en halvtime på kanten av 16, uten å være i nærheten av å skape en sjanse eller score mål.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon