20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool 24.11-2007 Kl 13:45 (Canal + Hd/Sport 1/Sport 2)  (Lest 34036 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sett at vi starter i en 4-4-2, så tror jeg dette vil bli startoppstillingen:


xxxxxxxxxxxxxxx  GIVEN  xxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
GEREMI xx BEYE xx ROZEHNAL xx ENRIQUE
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
MILNER xxxxx EMRE xxx BARTON xx ZOGGY
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxx VIDUKA xx MARTINS xxxxxxxxx


kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Skal vi utvikle unge spillere så må vi bruke dem, mulig at dette er en veldig stor oppgave for David Edgar.....men jeg håper faktisk vi prøver han sammen med Roz mot Liverpool! Ser absolutt ikke på det som noen krise at han spiller noen kamper denne sesongen....  Hadde vært veldig gøy ivertfall, men jeg tror nok BigSam safer med å trekke Beye inn og bruke Geremi på backen...noe som ikke er veldig vanskelig å forstå!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Skjønner ikke at folk har så veldig tro på David Edgar. Et par gode innhopp i fjor holder ikke for meg. Jeg ser ikke stort potensial i den gutten, og tror ikke han blir noen stor spiller.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Skjønner ikke at folk har så veldig tro på David Edgar. Et par gode innhopp i fjor holder ikke for meg. Jeg ser ikke stort potensial i den gutten, og tror ikke han blir noen stor spiller.
Helt enig. Ser heller ikke potensiale i Edgar, selvom han fortsatt er ung og lovende.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Skjønner ikke at folk har så veldig tro på David Edgar. Et par gode innhopp i fjor holder ikke for meg. Jeg ser ikke stort potensial i den gutten, og tror ikke han blir noen stor spiller.
Vanskelig å si så lite som vi har sett han, men èn ting er sikkert og det er at vi ikke kan plassere han i startellveren mot Liverpool, til det er han for urutinert.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Han kan kanskje komme opp på nivå med fxs spillere som Aaron Hughes men tror ikkje han har potensialet til noke meir.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Vanskelig å si da vi har sett han lite, men for meg virket han veldig solid og moden det lille han spilte i fjord. Så på han som et myyye større talent enn Ramage og en opphauset Huntington. Spesielt sistnevnte fikk mye oppmerksomhet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Huntington fremstod som en mer komplett spiller, Edgar er mer ryddegutt. Ingen av dem har noe vanvittig potensiale, men det er gode fotballspillere. Synes det er veldig oppløftende at det virker som Emre er i form om dagen. Han MÅ brukes sentralt og kreativt i denne kampen! Merkelig at vi tilsynelatende ikke har bestemt oss for formasjon enda...

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Huntington fremstod som en mer komplett spiller, Edgar er mer ryddegutt.

Virkelig? Oppfatningen min er stikk motsatt, at Huntington bare var en panserstopper, mens Edgar er mer komplett og kan behandle ballen osv..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Jeg oppfattet også Edgar som mye tryggere med ballen og generelt hadde han en større trygghet over seg enn det Hunty hadde når han spilte. Edgar gjorde vel aldri noen store feil heller mens han spilte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Skjønner ikke at folk har så veldig tro på David Edgar. Et par gode innhopp i fjor holder ikke for meg. Jeg ser ikke stort potensial i den gutten, og tror ikke han blir noen stor spiller.

Jeg sliter også med å se det helt store potensialet i ham, men hittil har han klart seg ganske bra, og jeg tror at han kan utvikle seg til å bli en svært, svært lovende fotballspiller en gang i fremtiden. Det får vi iallfall håpe.

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Som flere hevder her så mener jeg også at Edgar ikke har alt for stort potensiale og skjønneri kke hvorfor enkelte til og med vil ha han fra start. Jeg er dog enig i at han er flinkere i ballbehandlnigen enn Huntington. Jeg husker at Huntington til tider ble brukt som rundingsbøye på venstrebacken. Gutten har ikke teknikk og heller ikke all verden av hurtighet å skilte med.

BEYE-ROZEHNAL skal selvsagt midtstopperparet være, hvis Taylor ikke blir klar.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
David Edgar kommer aldri til å bli like god som det Steven Taylor kan bli. Han er ikke et så stort talent. Det lille jeg har sett av Edgar tyder på at han er bedre enn Huntington, og har potensiale til å bli en ok squad player. Men han kommer aldri til å dominere i Premier League, dessverre. Selv om jeg hver eneste dag ber til høyere makter om at jeg tar grundig feil og at gutten bare er seint utviklet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kenneth Santa Cruz Bassan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 409
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Har faktisk troen idag. Big Sam er flink når det gjelder kamper mot de store lagene. Spillerene er kanskje litt mer fyret opp. Tipper 1-1

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sam hoertes ganske bekymret ut paa radioen i dag tidlig da jeg kjoerte til jobb. Virket ikke som om han hadde noen god plan for forsvaret og han nevnte flere ganger at det var uheldig aa miste de spillerne naa rett foer laget gaar inn i en toeff periode med Liverpool og Arsenal paa besoek.