20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Taylor ute......igjen  (Lest 8389 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Taylor ute......igjen
« Svar #45 på: 08. Jan. 2006, 00:06 »
Leser alt jeg, men syns det er like forbanna tull å se så skjeivt på Bellamy og Robert-greiene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Taylor ute......igjen
« Svar #46 på: 08. Jan. 2006, 00:14 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Leser alt jeg, men syns det er like forbanna tull å se så skjeivt på Bellamy og Robert-greiene.


Enig. virker som Joakim ikkje vil innsjå kva dei idiotiske spillerne faktisk har gjort eller han drit i det. For Det er Souness sin feil at dei gjorde det :roll:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

DanMan

  • Gjest
Taylor ute......igjen
« Svar #47 på: 10. Jan. 2006, 12:31 »
Sitat fra: "Joakim"
Bellamy og Robert ble ikke udugelige og kranglevorne drittsekker over natta. Forøvrig så var det svært få problemer med Bellamy i tiden under Robson. Og selv om også Robson hadde sine konfrontasjoner med Robert, så ville han heller at laget skulle vinne enn at laget ikke skulle vinne. Og skulle laget vinne, så måtte Robert spille.


Beklager for å måtte være den som sprekker bobla di, men å påstå at det var få problemer med Bellamy og Bobby er feil!

"Successive Newcastle managers have found the Welshman a troublesome influence. Referred to by Souness's predecessor Sir Bobby Robson as "the gobbiest player I have ever managed," he threw a chair at the then first-team coach John Carver during a furious row - over car parking of all things - at Newcastle airport last season." Guardian

For de som ikke er helt stø i engelsk, forklarer wiktionary.org "gobby" slik:

gobby (comparative gobbier, superlative gobbiest)

(British slang) Who frequently and loudly criticises other people.

Sitat fra: "Joakim"
Og hva angår Hughes så har jeg aldri sett han gjøre idiotiske juniorfeil for Newcastle United. ALDRI. Det var O'Brien som gjorde juniorfeilene. Ikke Hughes. Det er mulig du har sett andre kamper enn meg, Asbjørn. Men jeg har sett en del Newcastlekamper med Hughes, og det var mange andre enn han som tapte kamper for oss.


Jeg husker Hughes som en meget svak back. Rundingsbøye er vel et mer dekkende begrep. O'B er selvsagt 1000 ganger verre, men det sier ingenting om Hughes, og alt om O'B.  :lol: