20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers  (Lest 56536 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #345 på: 01. Mars 2008, 20:11 »
Rating fra skysports:

Harper 7
Beye 7
Faye 7
Tayls 7
Enrique 6
Milner 8
Barton 6
Butt  7
Duff 7
Owen 6
Smith 6

Martins 6
Zogbia 5

Friedel fikk selvsagt 9... Flakslag :(

Enrique fortjener bedre enn 6. Friedel hadde 2-3 meget gode redninger og er eneste grunnen til at Newcastle ikke vant med 3-4 mål.

zog gjorde lite på banen men Martins løp rett opp og skapte målsjanse da han kom på.

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #346 på: 01. Mars 2008, 20:12 »
Friedel fikk selvsagt 9... Flakslag :(

Min bror Blackburn supportern sa det som det er, "han er helt syk, beste i premier league... ingen diskusjon." Ikke helt uenig etter dagens kamp :-X
Han kom, ble mett og dett var dett....

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #347 på: 01. Mars 2008, 20:12 »
Merkelig hvordan SkySports vurderer Enrique. Alt jeg har lest om han etter dagens kamp er utelukkende positivt, men de skriver: Shaky at times.

Da må de ha sett en annen kanp for det var meget sjeldent at Blackburn kom gjennom på sin høyreside.

BallaJazz

  • Gjest
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #348 på: 01. Mars 2008, 20:42 »
Fy faen å surt men SÅ typisk oss detta nå..er ikke overaska å faktisk forventa  tap.Få høre dere som sier "NEi vi rykker ikke ned" Det samma nå??? ;).SÅKLART kan vi rykke ned!!!

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #349 på: 02. Mars 2008, 00:33 »
Masse fjortissprat her nå. Syntes vi spilte særdeles bra, vi hadde bare ikke flaksen på vår side. Dårlig spisskompetanse ødela for oss. Vi skulle ha minst puttet tre med de sjansene vi hadde. Liverpool taper vi utvilsomt mot, og det er ingen tvil om at vi helt klart kan gå mot nedrykk nå.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #350 på: 02. Mars 2008, 00:41 »
Sett sjansene til Owen nå, og han kan tilgis for at han ikke scorte etter å ha rundet keeper. Var ut av balanse og måtte skyte med venstra. Hadde selvsagt ikke vært noe å si på om han hadde scort, men vil si det var mer uflaks enn udyktighet. Det var forøvrig ei fin pasning fra Joey Barton som sendte ham gjennom...

Han hadde også en stor sjanse i andre omgang hvor han var alene med keeper, (tror pasninga var fra Barton da også). Vil si den sjansen var minst like stor som da han hadde runda keeper. Han hadde også ei bra heading, hvor Friedel dro fram ei klasseredning...

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #351 på: 02. Mars 2008, 00:51 »
Hvor har du sett dette, André?

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #352 på: 02. Mars 2008, 00:54 »

Arnebleie

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 65
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #353 på: 02. Mars 2008, 01:50 »
Nok et uheldig tap... Virker som det er udyktighet/uflaks som gjør at vi mister tre poeng igjen.

Eller er det bare det at vi ikke er godt nok trent? De siste kampene har vi vært fullt på høyde og kanskje dominert i første omgang, men etter pause detter alt sammen. Å si at vi har hatt tøft kampprogram og at spillerne er utslitt kan hvertfall ikke stemme.

Helt enig at vi er i nedrykkstriden for fullt, men det er ca 5 lag som bare har tre poengs forskjell. Alle lagene klarer ikke å ta tre poeng samtidig, men hvis vi fortsetter trenden vi har nå er vi mildest talt fucked.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #354 på: 02. Mars 2008, 02:31 »
Jaja bare skap eit par sjansger til Owen så går detta bra.

Kanskje på tide og innsjå Owen ikkje kommer tilbake i den toppformen folk tror han har inne. Owen vil aldri score 20 mål per sesong i PL igjen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Arnebleie

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 65
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #355 på: 02. Mars 2008, 02:35 »
Helt enig med deg Benson. Tror Michael har vært for mye skadet til å komme skikkelig i slaget igjen. Skulle hvertfall ikke mangle kamptrening nå!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #356 på: 02. Mars 2008, 11:50 »
Jeg fryktet at det kom et mål i mot oss dessverre. Vi har ikke hatt marginene på vår side. Var helt grei oppstilling også. Zog er rumpe bakover og jeg mener vi enten bør spille m ham eller duff, men ikke begge. Håper Emre kommer tilbake snart. Da vil jeg ha ham inn og enten butt eller barton ut. I tillegg mener jeg det er hodeløst å spille med smith. Hans avslutning på mål var den første han har hatt på mange kamper. Jeg mener vi bør gi caroll muligheten. Han passer mye bedre sammen med Owen også tror jeg. Smith og Owen har ikke samspill i det hele tatt og selv om jeg elsker smiths lagmoral og innsats anvender han den helt feil. Smith skal ikke jage på midtbanen. Caroll er stor, kommer sannsynligvis til å vinne flere hodedueller noe som innebærer flere stusser gjennom til owen. I tillegg er han en god avslutter, etter det jeg har hørt og sett. Smith har spilt så rumpe at vi ikke har noe å tape med å sette inn caroll.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #357 på: 02. Mars 2008, 12:06 »
Å klage over at Viduka er mykje skada og ikkje verdt lønna han hevar verte vel å kasta stein i glashus danield. Då siktar eg til Emre... Er vel mykje det same der. Ein Viduka i form treng vi no like mykje som ein Emre i form. Dei kan vera forskjellen på om vi spelar i PL eller championship neste år.

Sagt det før og seie det igjen. Heimakampane mot mackems, Fulham, reading og bortekampen mot Birmingham er dei som avgjer om vi rykke ned eller ikkje. Akkurat no har vi vel alle symptoma på å rykke ned: vi kan styre kampen, ha massevis av store målsjansar men likevel tape på overtid. Alt dette er som ein ond sirkel.

Grunnen til at vi er der vi er idag, er utelukkande antallet managera vi har ansett og sparka dei siste åra og spelara som ha komme og gått ved kvar nye manager. Dette er eg heilt overbevist om! Men den diskusjonen treng vi ikkje ta no.

Greit nok 90% prosent av folka her inne trur vi tape mot Liverpool. Men når Barnsley kan greie det so kan vel vi og!? KK må vertfall få inn den jevla trua i spelarane til kvar kamp no framøve. Det er tross alt eit par seierar og uavgjort det er snakk om so kan vi vera redda!

Såt nettopp målet, var ikkje akkurat så veldig overbevisande forsvarspel. Enrique vart no rundlurt av Bentley. Og derbyshire var heilt åleine. Hmm merkle. To mann må no ein greie dekka der vel...
« Siste redigering: 02. Mars 2008, 12:10 av lgrinde »

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #358 på: 02. Mars 2008, 13:51 »
Synd vi ikke får med oss poeng i denne kampen. . Vi må nesten satse på at flaksen kommer smygende igjen i de 10 siste kampene.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #359 på: 02. Mars 2008, 15:22 »
Å klage over at Viduka er mykje skada og ikkje verdt lønna han hevar verte vel å kasta stein i glashus danield. Då siktar eg til Emre... Er vel mykje det same der. Ein Viduka i form treng vi no like mykje som ein Emre i form. Dei kan vera forskjellen på om vi spelar i PL eller championship neste år.

Sagt det før og seie det igjen. Heimakampane mot mackems, Fulham, reading og bortekampen mot Birmingham er dei som avgjer om vi rykke ned eller ikkje. Akkurat no har vi vel alle symptoma på å rykke ned: vi kan styre kampen, ha massevis av store målsjansar men likevel tape på overtid. Alt dette er som ein ond sirkel.

Grunnen til at vi er der vi er idag, er utelukkande antallet managera vi har ansett og sparka dei siste åra og spelara som ha komme og gått ved kvar nye manager. Dette er eg heilt overbevist om! Men den diskusjonen treng vi ikkje ta no.

Greit nok 90% prosent av folka her inne trur vi tape mot Liverpool. Men når Barnsley kan greie det so kan vel vi og!? KK må vertfall få inn den jevla trua i spelarane til kvar kamp no framøve. Det er tross alt eit par seierar og uavgjort det er snakk om so kan vi vera redda!

Såt nettopp målet, var ikkje akkurat så veldig overbevisande forsvarspel. Enrique vart no rundlurt av Bentley. Og derbyshire var heilt åleine. Hmm merkle. To mann må no ein greie dekka der vel...

Du mener vi er der vi er i dag utelukkende på grunn av antall managere vi har ansatt og sparket de siste årene?
Du har ikke tilfeldigivs tenkt på spillermaterialet vi har hatt de siste årene, og at det kan være noe av grunnen til at vi er der vi er i dag? Ikke det nei.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg