20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Tottenham | PREMIER LEAGUE  (Lest 32008 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Newcastle - Tottenham | PREMIER LEAGUE
« Svar #30 på: 30. Mars 2006, 15:34 »
Peter Ramage kan brukes som spiss han også... Om du ikke visste det...

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newcastle - Tottenham | PREMIER LEAGUE
« Svar #31 på: 30. Mars 2006, 15:41 »
Given og, men hva har dette med kampen mot Tottenham og gjøre?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

shpetim

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 671
    • Vis profil
Newcastle - Tottenham | PREMIER LEAGUE
« Svar #32 på: 30. Mars 2006, 17:01 »
hehe, jeg skjønner poenget her Fredrik, men Tenk FM, Hva slags rating får emre og dyer hvis du bruker dem som spisser :P

Sånn tenker roeder;)
ax

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newcastle - Tottenham | PREMIER LEAGUE
« Svar #33 på: 30. Mars 2006, 17:04 »
LOL!

Man kan ikke tenke FM og CM når man tenker ekte fotball!!! Da viser man bare at man enkelt og greit ikke har peiling på det man driver med!!!

Og jeg vil si at Roeder har gjort en brukbar jobb, og han har nok mer peiling på fotball på samtlige her inne til sammen.

Så skal du snakke om realistisk fotball, ikke nevn Football Manager er du snill
 :wink:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Newcastle - Tottenham | PREMIER LEAGUE
« Svar #34 på: 30. Mars 2006, 17:23 »
Sitat fra: "Lasse"
LOL!

Man kan ikke tenke FM og CM når man tenker ekte fotball!!! Da viser man bare at man enkelt og greit ikke har peiling på det man driver med!!!

Og jeg vil si at Roeder har gjort en brukbar jobb, og han har nok mer peiling på fotball på samtlige her inne til sammen.

Så skal du snakke om realistisk fotball, ikke nevn Football Manager er du snill :wink:


Vel det er folk som ikkje skjønner det enda.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newcastle - Tottenham | PREMIER LEAGUE
« Svar #35 på: 30. Mars 2006, 17:41 »
Misforstå meg rett, jeg ELSKER Football Manager. Og det er vel det mest realistiske fotballspillet man får i dag. Men det er ikke virkeligheten, og det er viktig å skille mellom reality og fiction...
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Newcastle - Tottenham | PREMIER LEAGUE
« Svar #36 på: 30. Mars 2006, 18:14 »
Tror dere seriøst det er bedre å ha Shearer på benken og Dyer og Emre som spisser???

MaKo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 542
    • Vis profil
Newcastle - Tottenham | PREMIER LEAGUE
« Svar #37 på: 30. Mars 2006, 20:07 »
Ja, det tror jeg faktisk.

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Newcastle - Tottenham | PREMIER LEAGUE
« Svar #38 på: 30. Mars 2006, 20:51 »
Oh me lads, you should've seen us gannin
Passing the folks along the road
And all of them were starin'
All the lads and lasses there
They all had smilin' faces
Gannin along the Scotsman Road
To see the Blaydon Races

Klar til kamp på scotsman til helgen da?

Newcastle vinner 3-2

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Newcastle - Tottenham | PREMIER LEAGUE
« Svar #39 på: 30. Mars 2006, 20:54 »
Sitat fra: "MaKo"
Ja, det tror jeg faktisk.

Er du splitter pine gal, mann?
Emre og Dyer er ikke i nærheten av å være så gode avsluttere som Alan Shearer er. Det så vi senest mot Charlton. Emre hadde drømmeläge alene med Myhre, og setter ballen til side for mål, enda vinkelen er suveren. Shearer scorer fra alle mulige vinkler og posisjoner. Shearer er sikkerheten sjøl fra straffemerket, og kan slå til med et knallfrispark iblant. I tillegg er han suveren i lufta, og vinner det aller meste. Selv mot de beste lagene vinner han luftdueller. Og selv om han ikke gjør mye ut av seg som møtende spiss, så gjør han en veldig viktig og god jobb for laget.

Verken Emre eller Dyer har den samme krigerevnen, ingen av dem kan vinne spesielt mange hodedueller, og begge blir lett match for Ledley King. Shearer og Dyer bør spille fra start, i og med at Dyer har hurtigheten, teknikken og Shearer har fighterevnen, hodestyrken og avslutteregenskapene. De er ikke et optimalt spisspar, men slik ståa er nå, så er det de to som er de beste. Emre virker i tillegg å ha en liten formsvikt, og burde egentlig fått hvile. Men med både Parker og Luque ute er det heller urealistisk.

Og fredrik, om mannskapet vårt er skadefritt vil du ikke engang ha Shearer på benk? Hva feiler deg? Mannen er gammel, og ja, han har tapt seg i forhold til glansdagene. Selvsagt har han det. Men han er fremdeles en av PLs aller aller beste avsluttere, og PLs kanskje aller beste hodespiller. Og det, i tillegg til hans lederegenskaper, gjør at han etterlater seg et STORT hull når han legger opp.
Et hull vi neppe greier å fylle med det første.
Tapet av Shearer vil GARANTERT merkes.
Vi trenger Shearer i det som er igjen av sesongen. Og også Owen trenger Shearer når han er tilbake.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newcastle - Tottenham | PREMIER LEAGUE
« Svar #40 på: 30. Mars 2006, 23:04 »
Joakim, jeg elsker deg. Vil du gifte deg med meg?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Newcastle - Tottenham | PREMIER LEAGUE
« Svar #41 på: 30. Mars 2006, 23:29 »
Jeg så han først!!! :)

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newcastle - Tottenham | PREMIER LEAGUE
« Svar #42 på: 30. Mars 2006, 23:31 »
Skal vi sloss om han kanskje?

Dessuten tar jeg han usett!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

shpetim

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 671
    • Vis profil
Newcastle - Tottenham | PREMIER LEAGUE
« Svar #43 på: 31. Mars 2006, 10:54 »
Gay! :P  Jeg er enig at Shearer har godt av en benking. Men shearer på banen så betyr det lange baller. Emre og Dyer betyr baller i bakrom og ballen ON THE FUCKING GROUND!!! Sett Shearer inn på slutten  :D

Sry, men folk må bare respektere at han er gammel og har ikke skårte på evigheter. men kan trøste dere med at han STARTER despite hva jeg mener. Han er en legende bla bla
ax

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Newcastle - Tottenham | PREMIER LEAGUE
« Svar #44 på: 31. Mars 2006, 12:13 »
Shearer er den største og beste fotballspilleren/ profilen i PL hittil, og JA han er langt ifra sitt toppniva, men har også helt andre roller på banen.(Kaptein, motivator, profesjonalitet osv, osv) Hvem av PLs forsvar er det som IKKE frykter denne 35års-gamle målmaskinen? Svar INGEN!

Han er mer enn god nok for vår første-11er til dags dato, og jeg mener han skal spille alle de resterende kampene denne sesongen. Done!
Who else...... Alan Shearer