Dette er det beste jeg har sett av Newcaslte i hele sesongen.
Angrepet sitter som bare det. Vi skulle hatt minst 1, kanskje 2 straffer til. Vi leker oss rett og slett med Dawson&Co.
Midtbanen spiller og ufattelig bra, noe som faktisk overrasker meg litt. Men de gjør en sisnnsykt bra jobb. Emre og Bowyer spiller som to guder. Årsbeste av Bowyer?
Forsvaret derimot, kunne vært bedre. Målet til Keane var enkelt og greit Carr sin feil. Jeg kan likevel ikke si så mye på forsvaret i dag, ettersom stort sett alt Spurs har blir stoppet på midten.
Given? Han hadde vi klart oss like fint uten i dag, han har ingenting og gjøre på.
Dette lover veldig bra. Vi rundspiller ett lag som kjemper om CL plass. Det vil si at i dag, så spiller vi slik vi skal spille. Vi kunne hamlet opp med hvem som helst hvis vi hadde spilt slik hele tiden. Og det har jeg tro på at vi kan, dette lover bra mine kjære lads :!:
Det er bare en ting jeg vi si videre. I dag tror jeg Luque kunne fått sitt gjennombrudd. Dette er en kamp han hadde passet perfekt inn i, og hadde han spilt i dag er jeg sikker på vi hadde fått sett han slik han vil vi skal se han.
Og en liten ting til slutt. Det er så ufattelig herlig og høre geordiene synge og bue igjen. I dag skal vi være stolt gutter!! STOLT OVER Å VÆRE NEWCASTLESUPPORTER!!!!!