20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Konserter/festivaler!  (Lest 26268 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Konserter/festivaler!
« Svar #135 på: 12. Juli 2012, 22:04 »
hørtes jævli/kjekt ut :)
Venter i spenning...

Bresken

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 396
    • Vis profil
Sv: Konserter/festivaler!
« Svar #136 på: 13. Juli 2012, 13:57 »
Roskilde var ganske fett, men vi skjønte jo kjapt at vi var den gjengen som hadde planlagt minst. Kom ned dit og fikk beskjed om at teltene våre var stjålet. Kjøpte nye telt, men de sugde - så da det begynte å regne fosset det vann inn.

Våknet opp sjette (?) dagen med helt våt bukse, og da dro vi til Køben og tok inn på hotell i stedet. Han ene fyren besvimte også pga for lite søvn og mye alkohol, så det ble litt bad stemning etter hvert. I tillegg mistet alle mobiltelefonen sin og fire av fem mistet bankkort hvis jeg ikke tar feil.

Men fikk med meg wiz khalifa (10/10,verdens beste) og noe trance-opplegg på felt C. Ellers var det helt konge opplevelse. Fant ut at vi ikke helt var "dressed" for Roskilde når vi møtte opp i pique-skjorter og skjorter første dagen,,så jo ut som retards i folkemengden.

hvordan synes du det var? var du der helt ut?

Kjipt det med teltene og telefonene/bankkorta. Når sant skal sies, så kan det vel ha noe med alkoholen å gjøre at ting forsvant? :P

Etter 6 år har jeg enda ikke mista noen ting der nede, og jeg er som regel sørpe drita hver eneste dag!

Ble litt stress med regnværet for vår del også, men jeg overlevde det ganske greit. Var der hele uka ut. Wiz Khalifa overraska meg veldig faktis, bra konsert.

Hadde nok en herlig uke, som vanlig!