20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Remy Cabella  (Lest 30951 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tremblem

  • Gjest
Sv: Remy Cabella
« Svar #15 på: 15. Juli 2014, 10:39 »
Jeg får ta opp igjen tråden her jeg da! :)

Cabella, meget spennende spiller, uten at jeg kan skryte på meg å ha sett all verden av han. Ut fra hva som skrives om han, samt at jeg har stor tillit til Graham Carr, har han stort potensiale til å bli en publikumsfavoritt. Er det lov å håpe på mellom 5-10 mål, samt 5-10 assist?

Sigurd

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 446
    • Vis profil
Sv: Remy Cabella
« Svar #16 på: 15. Juli 2014, 10:53 »
Det jeg har sett av ham begrenser seg til det som er å finne av youtube-kompilasjoner. Det første jeg tenker er at han er veldig dyktig til å føre ball, er kreativ og ønsker å ha ballen mye. Er også positiv til at han virker til å engasjere seg litt i gjenvinningsfasen, hvilket blir stadig viktigere blant offensive spillere i dagens fotball. Hvis jeg har en bekymring er det at han synes å like seg spesielt godt sentralt i banen, og at vi i så måte vil kunne bli noe "trange" i angrepsspillet om han og De Jong spiller bak en spiss. Antar at det er planen å spille en 4-2-3-1 med De Jong bak en enslig spiss?

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Remy Cabella
« Svar #17 på: 15. Juli 2014, 14:48 »
Jeg får ta opp igjen tråden her jeg da! :)

Cabella, meget spennende spiller, uten at jeg kan skryte på meg å ha sett all verden av han. Ut fra hva som skrives om han, samt at jeg har stor tillit til Graham Carr, har han stort potensiale til å bli en publikumsfavoritt. Er det lov å håpe på mellom 5-10 mål, samt 5-10 assist?

Tror nok vi skal være fornøyde om han legger seg på det nivået der første sesongen ja.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Remy Cabella
« Svar #18 på: 08. Aug. 2014, 00:00 »
http://www.franskfotball.com/franskfotball/?p=23758

Franskfotball sin gjennomgang av Montpellier foran kommende sesong.
Ikke oppløftende for deres fans, men for oss er det bare å bite seg merke i deres omtale av Cabella.
Tror ikke jeg har vært fullt så hypa på et kjøp siden godeste Ben Arfa ble signert  :frenetisk:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Remy Cabella
« Svar #19 på: 08. Aug. 2014, 10:00 »
Bestilte Cabella drakta igår ;)

viuldriftking

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 63
    • Vis profil
Sv: Remy Cabella
« Svar #20 på: 08. Aug. 2014, 10:20 »
Jeg bestilte Cabella drakt i dag :smitten: pluss masse annet 😃 kom på 192£ :phui: Tror 4 åringen til kameraten min blir fornøyt når han får et drakt sett  :D spørs om pappaen blir like fornøyd, han holder med manchester united :lol:

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Remy Cabella
« Svar #21 på: 08. Aug. 2014, 10:23 »
 Forrige sesong spilte laget ofte i 4-2-3-1 for å få det beste ut av Cabella i en sentral playmakerrolle.

Tror det er her han er best, men får vel ikke spille her for oss eller?

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Remy Cabella
« Svar #22 på: 08. Aug. 2014, 10:45 »
skal nok få spille defensiv ving for oss ja

baerb

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 74
    • Vis profil
Sv: Remy Cabella
« Svar #23 på: 08. Aug. 2014, 11:37 »
Hvor bestilte dere Cabella drakt? :) Har egentlig planer om det selv, men pleier å bestille hos unisport, og der står det 20 med Rémy bak.. Skal han ha Cabella eller Rémy bakpå drakta?

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Remy Cabella
« Svar #24 på: 08. Aug. 2014, 11:47 »
20 Cabella fra klubbens offisielle butikk her også. Digg å være entusiastisk igjen, i fjor kjøpte jeg ikke drakt engang.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Remy Cabella
« Svar #25 på: 08. Aug. 2014, 12:32 »
skal nok få spille defensiv ving for oss ja

Dessverre.

Er vel De Jong som tar 10eren hos oss regner jeg med :S

Ville heller sett Cabella der for å være ærlig!

baerb

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 74
    • Vis profil
Sv: Remy Cabella
« Svar #26 på: 08. Aug. 2014, 13:35 »
20 Cabella fra klubbens offisielle butikk her også. Digg å være entusiastisk igjen, i fjor kjøpte jeg ikke drakt engang.

Hva betaler du for årets drakt med 20 Cabella med frakt/moms/toll tilsammen fra klubbens offensielle butikk?  :D

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Remy Cabella
« Svar #27 på: 08. Aug. 2014, 13:48 »
Ca 1000,-
Fikk med en "giant mug" med sports direct logoen på også hehe :)

baerb

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 74
    • Vis profil
Sv: Remy Cabella
« Svar #28 på: 08. Aug. 2014, 14:22 »
hehe :D den er god!

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Remy Cabella
« Svar #29 på: 08. Aug. 2014, 16:46 »
Ouch. Irriterende at den ikke kommer i hyllene på St James før til tirsdag. Drar hjem igjen på søndag...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!