20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Remy Cabella  (Lest 33788 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Remy Cabella
« på: 14. Juli 2014, 08:25 »
http://www.nufc.co.uk/articles/20140713/united-complete-cabella-capture_2281670_3990712

Det er vel bare rett og rimelig at den største overgangen hittil i sommer får seg en egen tråd! :)
Meget spennende spiller, og gleder meg til å få se han spille fremover! :)

▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Remy Cabella
« Svar #1 på: 14. Juli 2014, 09:37 »
 :toon: :toon: Velkommen!

Kjenner jeg gleder meg litt mer til Seriestart nå!

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2 på: 14. Juli 2014, 09:53 »
Herlige nyheter! Dette lover dårlig for en som hadde planer om å ha litt lavere forventninger til laget i år :P Synes vi har gjort noen spennende og solide signeringer på papiret. Så får vi se om de leverer på banen også =)

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #3 på: 14. Juli 2014, 10:41 »
utrolig deilig signering. Gleder meg til å se hva han kan få til denne sesongen.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 14. Juli 2014, 19:33 »
"A lot of work has gone into his signing and I'd like to pay tribute to my staff, in particular Graham (Carr) and myself, Lee (Charnley), Mike (Ashley) and everyone on the board"

Hahaha,

Den idioten krediterer seg selv fordi Cabella kom hit...

Hvor høy på livet og seg selv går det ann å bli?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 14. Juli 2014, 19:46 »
Ka e galt med det egentlig? Når han nevner samtlige i klubben som delaktige så hadde det vert like rart og utelatt seg sjølv.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 14. Juli 2014, 19:55 »
Hater å innrømme det, særlig etter den avslutninga vi hadde forrige sesong, men føler eg begynner å glede meg litt til sesongstart og til å sjå dei nye spelarane i aksjon.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 14. Juli 2014, 20:28 »
"A lot of work has gone into his signing and I'd like to pay tribute to my staff, in particular Graham (Carr) and myself, Lee (Charnley), Mike (Ashley) and everyone on the board"

Hahaha,

Den idioten krediterer seg selv fordi Cabella kom hit...

Hvor høy på livet og seg selv går det ann å bli?

Jøsses, er det noe å henge seg opp i?

Jeg er storfornøyd med signeringene av De Jong og Cabella. Akkurat slike spillere klubben trenger, og det ser ut som at det kommer enda flere i løpet av kort tid. Ser ihvertfall meget lust ut. Håper det kommer noen offensive spillere med litt fart i bena også nå, da kan det bli meget bra.

Jeg ser ihvertfall ikke noe negativt med det som skjer nåbog kan ikke bry meg mindre om hva Pardew, Wenger eller kongen av Sverige sier til mediene.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 14. Juli 2014, 21:10 »

Jøsses, er det noe å henge seg opp i?

Jeg er storfornøyd med signeringene av De Jong og Cabella. Akkurat slike spillere klubben trenger, og det ser ut som at det kommer enda flere i løpet av kort tid. Ser ihvertfall meget lust ut. Håper det kommer noen offensive spillere med litt fart i bena også nå, da kan det bli meget bra.

Jeg ser ihvertfall ikke noe negativt med det som skjer nåbog kan ikke bry meg mindre om hva Pardew, Wenger eller kongen av Sverige sier til mediene.

Skulle vel bare mangle da vi akkurat har mistet Cabaye og Remy.

Cabella og De jong er vel begge ett steg ned for hvem de skal / skulle erstatte.

Men Mike går i pluss, så vi er vel alle fornøyde :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 14. Juli 2014, 21:27 »
Måten du prøver finne negative slutninger på er verre enn den gemene FrPer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 14. Juli 2014, 21:36 »
Måten du prøver finne negative slutninger på er verre enn den gemene FrPer.

Jeg er bare realist :)

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #11 på: 15. Juli 2014, 01:42 »
Kan du ikke bare gi faen i å komme med sure oppstøt om hvor ræva laget er i samtlige tråder på forumet? Folk prøver å glede seg over gode nyheter her.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 15. Juli 2014, 07:22 »
Kan du ikke bare gi faen i å komme med sure oppstøt om hvor ræva laget er i samtlige tråder på forumet? Folk prøver å glede seg over gode nyheter her.

Har noen sagt noe om hvor ræva laget er?

Jeg sier bare det som er fakta jeg, at vi har solgt spillere for en enorm sum med penger og solgt flere av noen aller viktigste spillere. Det skulle faktisk bare mangle at vi erstattet dem og at en god porsjon av disse pengene ble spyttet inn i nye spillere.

Ingen tvinger deg til å lese hva jeg skriver heller ;)
« Siste redigering: 15. Juli 2014, 07:46 av snkz »

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 15. Juli 2014, 07:33 »
La nå mannen mene det han vil. Hva er vitsen med et diskusjonsforum om alle skal være enige hele tida?

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #14 på: 15. Juli 2014, 09:09 »
Problemet mitt er at hver bidige tråd skal brukes til å drite ut Ashley og Pardew. Denne tråden er forbeholdt Remy Cabella, og jeg syns de som ønsker å diskutere spilleren skal få lov til å gjøre det uten at det ved enhver anledning skal trekkes frem de negative aspektene ved klubben - som alle kjenner til. Jeg er ikke NØDT til å lese de mugne postene dine, men du gir ikke akkurat folk noe særlig valg når du poster de samme meningene gang på gang i hver eneste aktive tråd.