20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem bør vi forlenge med?  (Lest 7545 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BegBie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 442
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Re: Hvem bør vi forlenge med?
« Svar #30 på: 20. Feb. 2006, 13:04 »
Sitat fra: "Noreng"
Robbie Elliott, Lee Clark, Anthony Caig, Michael Chopra, Kristopher Gate, Alan O'Brien, Daryl Smylie og Martin Brittain

Hvem bør vi forlenge med?
Mitt valg:

Robbie Elliott: Nydlich back-up
Lee Clark: Trener/Spiller kontrak
Caig: Rykk og reis. No need for you
Micheal Chopra: Usikker. Blir det store prateemne.
Gate: Har vel stoppa litt for mye opp for han nå?
Alan O`Brien: JAJA!! Stort talent. Må bli
Daryl Smylie: Usikker. Bør velge utifra treninginnstatsen
Martin Brittain: Også usikker. Ganske lik Gate. Har vel stoppa litt mye opp nå?

Også bør vi forlenge med:
Given
Moore
Bramble
Harper
Få Solano til å avslutte her


Jeg synest vi(newcastle fansn) fokuserer på feile ting, jeg synest vi bør begynne å fokusere på hvordan folk spiller og hvor gode de er.  Hvorfor gi Lee Clark en ny kontrakt? jah han blør for klubben og er et forbilde, men fotball messig holder han ikke mål, hadde han vært 16 år og et talent så kunne han ha utviklet seg, men det kan han ikke nå lengre. Kvitt oss med han og ta opp en av ungguttene istede.

Robbie Elliot? hallo?  han er jo en ubrukelig venstreback, kunne jo nesten heller kasta shearer ned på backen istede for han. Nei oppgrader han til trener sammen med Clark.

Forlenge med Moore? hvor er han egentlig, på fylla kanskje? nei, dra på treningsleir i Australia til sommern og slipp han i land der og ikke ta han med tilbake..

Ellers er jeg enig med resten av valgene dine her. Men synest vi bør beholde Chopra litt til, ettersom vi mangler spisser og Shearer legger jo opp til sommern. Og jeg tror ikke vi kan lite på at Owen holder en hel sesong uten skade. Dyer er jo heller ikke helt skadefri, så har vi jo ubrukelige Ameobi som har en god kamp i halvåret og kommer ut å sier at han er den neste nr 9, og følger shearers fotspor bla bla. Så kommer neste kamp og er ubrukelig.

Jeg kunne også tenke meg å se Walton spille, men er han i Newcastle ennå forresten ?
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Hvem bør vi forlenge med?
« Svar #31 på: 20. Feb. 2006, 13:41 »
Clarke er trener!! Vi selger ikke trenerne våres til spott priser...

Hva det angår Elliot så syntes jeg vi bør beholde han. Greit at han er dårlig, men ingen her er vel redd for at Elliot skal spille seg til fast plass på laget? Hva er vitsen med å gi han bort gratis til en annen klubb i stedet for å la han være et forbilde for de unge pluss at han er 3valg på venstreback plassen etter sommeren?? Vi får jo ikke noe for han uansett...

BegBie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 442
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Hvem bør vi forlenge med?
« Svar #32 på: 20. Feb. 2006, 13:43 »
Sitat fra: "kesse"
Clarke er trener!! Vi selger ikke trenerne våres til spott priser...

Hva det angår Elliot så syntes jeg vi bør beholde han. Greit at han er dårlig, men ingen her er vel redd for at Elliot skal spille seg til fast plass på laget? Hva er vitsen med å gi han bort gratis til en annen klubb i stedet for å la han være et forbilde for de unge pluss at han er 3valg på venstreback plassen etter sommeren?? Vi får jo ikke noe for han uansett...


hva skal vi med spillere som ikke er gode nok for å spille, og han er jo ikke noe framtid heller. Er bortkasta penger å ha han i troppen, burde heller finne et ungt talent som kan sitte på benken og være spillesugen en folk som ikke duger..
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Journalisten

  • Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1221
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Hvem bør vi forlenge med?
« Svar #33 på: 20. Feb. 2006, 16:07 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Kom inn, ble med en gang utsatt for rasehets fra egne supportere, spilte litt på høyrekanten med begrenset suksess, gjorde det bedre og bedre med tilliten og ble toppscorer for Barnsley og årets spiller.


Stemmer, det var jeg som blingset litt da jeg så på statistikken. Mente Nottingham Forest. Takk for bemerkningen, Kristoffer! Chopra var meget bra i Barnsley. Mener personlig at han fortsatt er for dårlig for NUFC.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Hvem bør vi forlenge med?
« Svar #34 på: 20. Feb. 2006, 20:02 »
Sitat fra: "journalisten"
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Kom inn, ble med en gang utsatt for rasehets fra egne supportere, spilte litt på høyrekanten med begrenset suksess, gjorde det bedre og bedre med tilliten og ble toppscorer for Barnsley og årets spiller.


Stemmer, det var jeg som blingset litt da jeg så på statistikken. Mente Nottingham Forest. Takk for bemerkningen, Kristoffer! Chopra var meget bra i Barnsley. Mener personlig at han fortsatt er for dårlig for NUFC.


Grunnen til at han ikke lyktes i Nottm Forrest var at han fikk manglende tillit, da Hart som henta han, ble sparka like etterpå. Det var forresten ham som henta han til Barnsley også :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida