20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 193456 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du som vår neste manager?
« Svar #15 på: 06. Des. 2010, 21:54 »
Sitat
Twitter full of people saying Talksport and some southern radio station have reported MON close to agreeing deal.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du som vår neste manager?
« Svar #16 på: 06. Des. 2010, 21:57 »
Takker. Martin O'Neill ville åpenbart vært en god ansettelse.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du som vår neste manager?
« Svar #17 på: 06. Des. 2010, 22:00 »
Personlig har eg lyst på MON. Dette kunne jo bare ha skjedd med Newcastle. Uff..
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du som vår neste manager?
« Svar #18 på: 06. Des. 2010, 22:10 »
Martin Jol, er han verkeleg den som skal ta denne klubben til nye høgder. Er han rett mann for å byggje opp eit lag og ein klubb slik mi alle drøymer om? Heil ærleg...

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du som vår neste manager?
« Svar #19 på: 06. Des. 2010, 22:14 »
Han gjorde jo en strålende jobb med Spurs. Etter sparkingen av Hughton hadde jeg ikke store forhåpninger. vil være veldig fornøyd om Jol skulle bli ansatt.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du som vår neste manager?
« Svar #20 på: 06. Des. 2010, 22:15 »
Kunne Ståle Solbakken vore noko for oss?  ::) (Om me ser bort frå at han skal bli landslagsjef)

Nei.

Martin Jol, er han verkeleg den som skal ta denne klubben til nye høgder. Er han rett mann for å byggje opp eit lag og ein klubb slik mi alle drøymer om? Heil ærleg...

Det tror jeg helt klart han kan, både Jol og O´Neill. Han er en god manager, og spiller underholdende fotball. Men jeg tror også klubben ville hatt stor progresjon med Hughton og ville foretrukket en 3-4 årsavtale med han fremfor noe annet.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du som vår neste manager?
« Svar #21 på: 06. Des. 2010, 22:15 »
Takker. Martin O'Neill ville åpenbart vært en god ansettelse.

Støttes. Han er en helt fantastisk manager.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du som vår neste manager?
« Svar #22 på: 06. Des. 2010, 22:16 »
Mener å huske at han spillte attraktiv fotball med Tottenham, samt at han har et bra kontaktnett med tanke på spillere..

Uansett, det blir ikke en lett oppgave for den som måtte ta over.

Ashley er hvertfall nødt til¨å åpne pengesekken i januar..

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du som vår neste manager?
« Svar #23 på: 06. Des. 2010, 22:17 »
Jeg kan ikke fatte om Oneil eller Jol vil ha jobben uten å fa garantier om penger til forsterkninger.
Tipper at begge går ut imorgen å sier at de har vært i samtaler med klubben men at lønnen var for lav, og at de ikke vil støtte treneren med transferpenger. Så ender vi opp med Beardsey fremover til Kinnear til slutt står igjen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du som vår neste manager?
« Svar #24 på: 06. Des. 2010, 22:19 »
Jeg sier Martin Jol eller Martin O`Neil. Hvis en av de kommer så ser det lyst ut, med tanke på at de setter visse krav før dem signerer. Og begge har vist at dem kan ta Premier League lag mot toppen av tabellen på ganske kort tid. Alan Curbishley eller Alan Pardew ville vært en skam. Og sparke Hughton til fordel for middelmådigheter liksom.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Sholadinho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 443
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du som vår neste manager?
« Svar #25 på: 06. Des. 2010, 22:20 »
Jol/Hughton hadde vært konge.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du som vår neste manager?
« Svar #26 på: 06. Des. 2010, 22:21 »
Tror uansett at den nye manageren vil få det særs vanskelig med å vinne garderoben - tilliten til spillerne! Derfor trengs det åpenbart et navn som Jol eller MON for å begrense skaden som allerede er oppstått.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du som vår neste manager?
« Svar #27 på: 06. Des. 2010, 22:21 »
Jol er nok den jeg kunne tenkt meg mest, men helst vil jeg ha Chris Hughton

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du som vår neste manager?
« Svar #28 på: 06. Des. 2010, 22:24 »
Kunne Ståle Solbakken vore noko for oss?  ::) (Om me ser bort frå at han skal bli landslagsjef)
Nei takk. Dessuten har klubben sagt at det skal være en med erfaring, jeg tror ikke de ser på tippeligaen og superligaen som god nok erfaring.

Ja jeg tror Martin Jol kan bygge opp et godt lag for oss, men jeg har ikke troen på at ashley vil gi han de midlene han trenger for å klare det. Derfor tror jeg vi ansetter Jol, han blir sittende i maks ett år, før ashley sparker han fordi han vil ha penger eller noe sånt, og vi sitter i samme posisjon som nå. Dette kommer til å skje med jevne mellomrom så lenge ashley er eier av klubben.
Men det som også kan hende, som jeg håper på men ikke har noen videre tro på, er at Ashley bestemmer seg for å faktisk støtte vår neste manager, og at han innser at man er nødt til å bruke litt penger når man eier en fotballklubb. Mistenker at ashley aldri har hatt helt troen på CH, og derfor ikke har hatt lyst til å bruke for mye penger på han, og kanksje han nå har bestemt seg for å satse litt, men han vil ikke gjøre det med en manager han ikke har tro på. Så nå har han lovet enten MON eller Jol tilstrekkelig med midler, for å ta klubben til nye høyder. Har ikke særlig tro på min siste teori, men på en så svart dag, kan man ikke gjøre annet enn å håpe. Ellers blir jeg emo.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du som vår neste manager?
« Svar #29 på: 06. Des. 2010, 22:24 »
Veit rett og slett ikkje om eg ser for meg Oneil under det presset som faktisk er på St. James'... Føler det litt anerledes med Jol, og at det oser litt mer autoritet rundt han. Satser på sistenevnte :)