20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle i media  (Lest 194718 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #210 på: 02. Des. 2010, 14:17 »
Herleg tiltak frå NUFC.com.

Luke nr. 2 var fantastisk! Spesielt den siste historia :P


Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #211 på: 02. Des. 2010, 14:22 »
De to siste historiene er fantastisk! Fra to fantastiske menn! :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #212 på: 02. Des. 2010, 16:48 »
Absolutt fantastiske historier. Kjempetiltak av klubben.  :D

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #213 på: 02. Des. 2010, 17:45 »
Beklager! Bare trykte på linken, la ikke merke til at den ikke kom fra nufc.co.uk. Uansett bra tiltak.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #214 på: 02. Des. 2010, 19:33 »
De to siste historiene er fantastisk! Fra to fantastiske menn! :)
Spesielt den siste historien er litt vemodig å lese. Det sier alt om den gamle mannens man management-egenskaper og hans bestefars-rolle.

At Keegan var en snedig skrue er heller ikke noe nytt. Men en morsom historie fra Bez.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #215 på: 09. Des. 2010, 11:26 »
Om Pardew.

In 2003, the BBC described him as being a "dangerous and distant animal" in the media, referring to his public relations abilities, which has led him to making several rash comments.

Denne tråden kan sikkert bli aktiv etter kvart..:P

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #216 på: 09. Des. 2010, 13:08 »
Sitat
Øyvind Alsaker sier til Dagbladet at han har hørt rykter om at Newcastle allerede forhandlet med Pardew før Hughton fikk sparken.

- Jeg er litt forundret. Pardew har ikke verdens sterkeste CV. Det er mye nedrykk der, sier Alsaker.

TV2-kommentatoren reiser til England i dag for å kommentere kamper i helga, og tror Newcastles nye manager kan få det tøft i debuten mot Liverpool på St. James' Park lørdag kveld.

- Newcastle er en ufattelig krevende klubb å være manager i, og jeg ønsker Pardew lykke til. Han får ingen pangstart, mange av spillerne var glad i Hughton og resultatene var ikke de verste. Klubben har krevende eiere, jeg tror det blir vanskelig for ham.

Dette sier altså Alsaker til dagbladet etter at han for kun fire dager siden i samme avis fortalte leserne at Hughton hadde mistet garderoben i Newcastle.

http://www.dagbladet.no/2010/12/09/sport/fotball/premier_league/14638590/
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #217 på: 09. Des. 2010, 13:27 »
Haha. Poengterte akkurat det samme i eit anna forum. Alsaker er forjævlig. Respektlaust å spekulere i noko han har null innsikt i.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #218 på: 09. Des. 2010, 13:31 »
Poenget er at TV2 ber han om å kommentere, fordi de tror han har peiling. De kunne nok heller spurt Scheie. Tror han er langt mer opplyst enn Alsaker, enda han er opptatt med skihopping og Alsaker faktisk kommenterer engelsk fotball.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #219 på: 18. Des. 2010, 20:43 »
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/football_focus/9302094.stm?

Jeg skulle likt å vite hvem som fikk Nacho signert, når det ikke var KK og visstnok heller ikke Wise!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #220 på: 18. Des. 2010, 20:50 »
Ja, det fikk jeg med meg. Men dette med Nachos var nytt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #221 på: 18. Des. 2010, 20:54 »
Muligens han derre Vetere eller han Jimenez som fiksa i stand det derre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #222 på: 19. Des. 2010, 10:00 »
Han sa det samme i TV2 studio om Carroll. Itilegg til at han tok på seg æren for Nile Ranger.

De fleste visste nok at det var Wise som fikk Ranger signert til klubben. Var jo også et veldig ledende spørsmål om vi kan kalle det for det når Børrestad nevnte Ranger for Wise.

Det har jo også vært nevnt før at låneavtalen for Nacho var for å få større tilgang (om jeg kan si det slik) på talenter fra Sør Amerika. Hvem som ordnet denne avtalen vet jeg ikke, men det var ikke så voldsomt galt tenkt synes jeg. Det er jo vanvittig mye bra talenter og fotballspillere som kommer fra den regionen og kunne NUFC igjennom disse 2 visstnok inflytelsesrike agentene fått istand noen avtaler på gode spillere derfra tror jeg de aller fleste ville vært ganske fornøyde.

I fotball er det så mye penger involvert at jeg ser det som meget sannsynlig at "smøring" av enkelte er "veien å gå i mange tilfeller", spesielt når det kommer til agenter. Kan ikke tenke meg en bransje med flere skurker.................

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #223 på: 19. Des. 2010, 11:20 »
Her tror jeg du er inne på noe vesentlig Frode. Dette er nok en utrolig "Shady business" hvor det blir betalt veldig mye penger til personer som egentlig ikke er annet en mellommenn. Leste blant annet en del om Mino Raiola sine "frynsegoder" etter Zlatans overgang fra Inter til Barcelona. I tillegg til en god slump penger når overgangen ble gjennomført så skulle vist denne fysaken av en agent ha en årlig(!) utbetaling fra Barcelona de neste tre årene. Nå har riktignok denne slangen slengt så med leppa at Barcelona har stoppet alle utbetalinger til han, men utgangspunktet for avtalen, og intensjonen med den, er jo fortsatt det samme.

Det virket vel også som denne Paul Stratford (var det?) hadde en god del av æren for alt oppstyret rundt Rooney i høst. Nå er avtalen endelig i boks med MænJu, og jeg vil tro at det falt en ørliten slant ned i agentens lomme etterpå også. Summa sumarum så oppkonstruerer vel agenten da et jævelig bråk, og så "fikser han det" tilsynelatende etteropå, og mottar et pent beløp dinarer for det. Det verste, for Newcastles del, er vel at det er denne fysaken som også representerer Steven Taylor, er det ikke?

Når jeg tenker på det, kanskje jeg har satset på feil yrke, iallfall hvis man er i stand til å kategorisere verdier som moral skrupler, og samvittighet som totalt fraværende...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #224 på: 19. Des. 2010, 12:14 »
Stretford som er Tayls sin agent, ja!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida