20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)  (Lest 49015 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #30 på: 09. Jan. 2008, 19:14 »
Newcastle United Chairman Chris Mort said: "Mike and I would like to place on record our thanks for Sam's efforts and wish him well for the future.

"A new manager has not yet been appointed at Newcastle United. We will make a further announcement on the managerial position when appropriate."

Allardyce said: "I am disappointed to be leaving Newcastle United but I wish the Club all the best for the remainder of the season and for the future."

First Team coach Nigel Pearson will take charge of the team for Saturday's game at Manchester United.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #31 på: 09. Jan. 2008, 19:16 »
Det er Alan Shearer som er det hete navnet nå ser det ut som. Herregud om det blir en realitet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #32 på: 09. Jan. 2008, 19:17 »
Jøsses..detta kom veldig overaskende på meg!.Jeg mener dette er det riktige valget men da regner jeg med at dem har en annen manager alrede klar og hvis ikke nå så innen kort tid.

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #33 på: 09. Jan. 2008, 19:17 »
Alan Oliver skrev på lørdag - med påfølgende refs og hets fra Newcastle-Online-brukerne - at han hadde blitt oppringt av representanter fra folk som jobber i teamet til to managerkanoner (han visste ikke hvilken manager det var snakk om, bortsett fra at med sikkerhet vet at representantene kobles til folk som Mourinho og Lippi). Chris Mort skal ha sagt til dem at managerjobben ikke var ledig, men fikk så visstnok "blowed his sockes off" når han hørte hvem som var interessert. Alan Oliver avsluttet med "Watch this space".

Nå han det tyde på at han har rett... Isåfall blir en del sittende med skjegget i postkassa.

Jeg er svært skeptisk til oppsigelsen, men innbiller meg at en ny manager allerede er klar. Og at han blir presentert snart. Basert på de siste dagers uttalelser, virker dette som en meget spontan avgjørelse. Og inntil det motsatte er bevist, tror jeg en slik spontan avgjørelse er tatt nettopp fordi det har kommet en slugger og hektet seg på kroken. Enkelte i dette yrket har en CV som man ganske enkelt ikke kan si nei til, med mindre man allerede har folk som Wenger eller Ferguson ombord...
  

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #34 på: 09. Jan. 2008, 19:19 »
Svært overaskende. Tror dette er feil avgjørelse. Uansett, håper de har erstatteren klar...

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #35 på: 09. Jan. 2008, 19:20 »
Ein ny manager bør vere klar eller så fatter eg ingenting.
Newcastle trenger Shearer nå.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #36 på: 09. Jan. 2008, 19:21 »
Der skrev Jarle det jeg hadde tenkt til  å skrive ja :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #37 på: 09. Jan. 2008, 19:22 »
Håper for all del Oliver har rett, men hvem kan det være?

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #38 på: 09. Jan. 2008, 19:24 »
Detta er bare sinnsykt spennende!!.Lurer på hvem som skal ta over nå..

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #39 på: 09. Jan. 2008, 19:26 »
Hvis Mourinho eller Lippi står klare til å ta over så er nok skuffelsen min borte relativt fort, men for guds skyld, IKKE ansett Shearer!!!

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #40 på: 09. Jan. 2008, 19:30 »
hva faen!!! okej, nå skjønner jeg ingenting!!
Lippi er Mourinho! ASAP!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #41 på: 09. Jan. 2008, 19:30 »
Hvis Mourinho eller Lippi står klare til å ta over så er nok skuffelsen min borte relativt fort, men for guds skyld, IKKE ansett Shearer!!!

Enig
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Andreas Thoring

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 236
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #42 på: 09. Jan. 2008, 19:30 »
Hvis størrelser som Lippi eller Mourinho er interessert i jobben, ja da kan jeg forstå avskjeden med Big Sam. Lippi som Newcastle manager hadde ikke akkurat vært vondt! Nå er jeg veldig spent på hva som skjer fremover. Håper for all del ikke at Shearer blir presentert som ny mann i jobben.
Jeg elsker denne klubben og alt det rare som skjer her hele tida!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #43 på: 09. Jan. 2008, 19:31 »
Langsiktig tenkning er en vanvittig fin bil. Kontinuitet, sier du? Han har jeg aldri hørt om. Hvem er det?
Dette er direkte idiotisk, med mindre en Marcelo Lippi, Jose Mourinho, Sir Alex Ferguson, Arsene Wenger, Ottmar Hitzfeld eller noen av de gutta der står klare til å overta på mandag morgen.

Alan Oliver er en merkelig fyr. Han skriver veldig mye rart, men han er også den sannsynligvis best informerte journalisten som har Newcastle United som arbeidsområde. Synes britiske fans har litt for lett for å disse ham, og latterliggjøre ethvert utsagn som vi ikke har hørt andre steder. Men han foreslo Greame Souness bare et par dager før han ble ansatt. Og det er vel ikke den eneste spådommen som har gått troll i ord.

Man vet aldri. Det kan jo faktisk hende at det finnes noen som er interesserte i jobben nå som Freddie Shepherd og Hall-spøkelsene er borte.
Men kan jo alltids håpe.

Når det gjelder Shearer, så er ikke han den mannen vi trenger nå. Men skulle det skje, så kan vi ikke begynne å sparke ham etter 6-8 mnd bare fordi resultatene ikke er helt som ønskelig. Som sagt, langsiktig tenkning er en fin bil.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #44 på: 09. Jan. 2008, 19:32 »
Sitat fra: Kesse
Hvis Mourinho eller Lippi står klare til å ta over så er nok skuffelsen min borte relativt fort, men for guds skyld, IKKE ansett Shearer!!!

Enig!

Uansett syns jeg det meste Ashley og Mort har foretatt seg har virket relativt gjennomtenkt og fornuftig, iallfall til nå, og dermed forebeholder jeg meg retten til å være spent på en positivt måte. Men for all del, at de har foretatt seg kun "fornuftige ting" til nå (ut ifra undertegnedes oppfatning) kan jo alltids skyldes deres relativt korte fartstid i klubben, for nå ble iallfall jeg i tvil....(?)