20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?  (Lest 41500 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?
« Svar #180 på: 03. Mars 2008, 11:49 »
Jeg tror fortsatt ikke Birmingham, Wigan, Sunderland OG Bolton går forbi oss. Dessuten vil vi dårligst komme på 18.plass, noe som gir kvalik.

KvALIK???????????
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?
« Svar #181 på: 03. Mars 2008, 12:31 »
Bolton ha eit knallhardt program, trur ikkje dei vinne mange.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?
« Svar #182 på: 03. Mars 2008, 12:36 »
Wigan ser ut til å ha det antatt tøffeste programme igjen, tror de rykker ned med Fulham og Derby er jo "allerede" klar. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

kico

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 107
    • Vis profil
Sv: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?
« Svar #183 på: 03. Mars 2008, 12:44 »
Jeg tror fortsatt ikke Birmingham, Wigan, Sunderland OG Bolton går forbi oss. Dessuten vil vi dårligst komme på 18.plass, noe som gir kvalik.
Kvalik? Tror du blander med tippeligaen nå
Walking in a Keegan wonderland!

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?
« Svar #184 på: 03. Mars 2008, 13:58 »
Jeg tror fortsatt ikke Birmingham, Wigan, Sunderland OG Bolton går forbi oss. Dessuten vil vi dårligst komme på 18.plass, noe som gir kvalik.
Kvalik? Tror du blander med tippeligaen nå

Selvsagt..  ;D ;)Men jeg tror ikke vi rykker ned, uansett.

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?
« Svar #185 på: 03. Mars 2008, 14:25 »
Mike Ashley kom til KK i baren etter kampen paa loerdag og spurte  om KK kunne garantere for at laget ikke rykket ned, hvorpaa vaar store KK svarte ; "Nei"

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?
« Svar #186 på: 03. Mars 2008, 15:12 »
Å han skal vist ha nevnt 3 grunner til det..
1. Fikk ikke penger eller spillere inn i Januar.
2. Han tok over et lag uten selvtilitt..
3. Det tøffe kampprogrammet..

Jeg tror ikke vi rykker ned, men det blir på hengende håret..
Vi trenger en skikkelig oppvask den kommende sommeren.. Blir spennende å se hvem Keegan kommer til å hente. For Keegan fortsetter helt til han selv trekker seg eller at Shearer står på døren å sier ja takk ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?
« Svar #187 på: 03. Mars 2008, 15:38 »
Trur nok vi har en ny manager på plass neste sesong om vi rykker ned. Som IKKJE er usannsynlig.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?
« Svar #188 på: 03. Mars 2008, 16:18 »
Det som er skremmende er at alle managerene vi har ansatt de siste årene , bortsett fra KK, har gitt oss en managereffekt straks etter at de tok over laget.

Med den tolmodigheten supporterene og styret har tviler jeg på at KK er manager når kalenderen viser august 2009. KK vil nok sitte noe lenger enn Roeder, Souness og Big Sam pga navnet.
« Siste redigering: 03. Mars 2008, 16:20 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?
« Svar #189 på: 03. Mars 2008, 16:55 »
Trur nok vi har en ny manager på plass neste sesong om vi rykker ned. Som IKKJE er usannsynlig.
Jeg må si jeg FRYKTER det samme.
Men hvis det skulle skje, håper jeg i det minste gutta på toppen er mer lojale mot én type fotballfilosofi, og ikke ansetter en type som er STIKK motsatt av Keegan, som Shepherd garantert ville gjort.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?
« Svar #190 på: 03. Mars 2008, 16:59 »
Aldri i livet om KK forlater oss om vi rykker ned. Det gjør han bare ikke.

Hva gutta i styret kan finne på er jo aldri godt å sei, men om de finner på å sparke KK så vet jeg ikke hva jeg gjør...
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?
« Svar #191 på: 03. Mars 2008, 19:12 »
Hva er best, en manager som leverer kortsiktig oppgang..De siste managerene våres..
Eller en Keegan, som ikke har levert gode resultater, men som vi snu skuta neste år, å vil sitte trygt i Newcastle rollen.

Vi kan takke et jævla innkompetent styre, det gammle med FF å de siste managerene at vi ligger der vi ligger. Spillerene får å ta på seg endel av skylden her..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

oeyhope

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 78
    • Vis profil
Sv: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?
« Svar #192 på: 03. Mars 2008, 19:25 »
Hold motet oppe folkens!! Det blir alltid verre før det blir verre! Vi rykker alldri ned

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?
« Svar #193 på: 03. Mars 2008, 19:34 »
Sparker de Keegan hvis de rykker ned er det noe alvorlig galt med Ashley. . . Går i så fall virkelig ikke ann. . Hvem gidder i så fall å ta over et Newcastle lag helt blottet for selvtillit og i tilegg championship lag.

Til Radar: Var du på den puben da Keegan ble spurt om dette? Virker jo rart at de skal stå å prate om det forand så mange folk . .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
Sv: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?
« Svar #194 på: 03. Mars 2008, 20:21 »
Jeg vil dessverre si at nedrykk er en sannsynlighet.

Her er litt fakta:

- Vi har ti kamper igjen
- Seks av disse ti kampene er bortekamper
- Av bortekampene kan vi blant annet liste opp Liverpool, Tottenham, West Ham og Everton.
- Newcastle slipper inn tredje flest mål i ligaen, og tar hurtig innpå de to bak på listen. Defensivt er man et særdeles svakt lag, og det er for meg helt utenkelig å se at vi skal greie å tette igjen på baner som Anfield, White Hart Line, Upton Park og Goodison Park.

The Times tipper Newcastle ender på 34 poeng og nedrykk, med kun seier hjemme mot Reading som eneste seier resten av sesongen.

Med mindre det skjer en fundamental forandring i Newcastle - laget som kun har tatt 3 poeng på like mange måneder - er det vanskelig å se hvordan vi i det i det hele tatt skal nå de 34 poengene.

Men som sagt tidligere: om ikke annet er det ihvertfall spenning! ;)