20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378924 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1185 på: 08. Jan. 2009, 14:40 »
For guds skyld ikke Mido. Jeg mener seriøst at Shola er bedre. Har sett ham i en del kamper og han er overhodet ikke god! Og Barry er også krise. Vi trenger som sagt en ung kreativ midtbanespiller. Får vi en en skikkelig spiller der er jeg egentlig fornøyd. Ellers har vi ok dekning, eller godt nok lag til å holde oss oppe i PL vaffal

Mido er varierende, men han kan være genial. Og han er på mange måter en humørspiller som jeg tror kunne ha blomstret med Toon army bak seg! Et bytte med Smith hadde jeg tatt med en gang.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1186 på: 08. Jan. 2009, 15:06 »
Må gjerne bytte Smith med Mido. Smith har ikke scora på 30 kamper eller noe, og han er sikkert ikke bedre etter skaden sin.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1187 på: 08. Jan. 2009, 15:12 »
Mido har setti 6 mål på 20 kamper for Boro. Bedre det enn hva Smith har fått til..
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1188 på: 08. Jan. 2009, 15:23 »
En grinete spiller som har havna i klammeri med hver eneste trener han har spilt under og er brilliant i 1 av 10 kamper. Høres ut som han er skapt for Newcastle i hvertfall...
Oscillons From The Anti-Sun

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1189 på: 08. Jan. 2009, 15:25 »
En ting som er irriterende er at Fred fra Lyon skal til Tottenham for kun 3 mill pund. Skulle ønske Newcastle kunne fått den mannen. Bare å sjekke hvor mange mål han har scora.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1190 på: 08. Jan. 2009, 16:02 »
En ting som er irriterende er at Fred fra Lyon skal til Tottenham for kun 3 mill pund. Skulle ønske Newcastle kunne fått den mannen. Bare å sjekke hvor mange mål han har scora.

En spiller som er ufattelig mye skadet...så det er helt fint at han ikke kommer til oss, selv om han er en bra målscorer.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1191 på: 08. Jan. 2009, 16:07 »
Synes også Fred er en god spiller, men som kø1 sier er han for mye skadet. Etter å ha sjekket wikipedia har han også en dårligere målrate for Lyon enn det Owen har karrieremessig. Jeg tar ikke med den brasilianske ligaen da den holder et vesentlig dårligere nivå. Owen har heler sin karriere spilt på et høyere nivå enn fransk fotball og man kan derfor anta at han er en bedre målscorer. Gi meg heller en midtbanespiller i Januar, da blir jeg glad.

Wiig #8

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 19
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1192 på: 08. Jan. 2009, 16:19 »
Barry Ferguson blir et bra kjøp hvis vi henter han. Ja greit, han er vel kanskje mest defensiv, men Butt holder nok ikke nivå så mye lenger og hvis Barton kan holde seg skadefri så har vi den offensive delen. Givet fra Marseille virker også ganske interessant hvis det er et realistisk rykte.
Howay the lads

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1193 på: 08. Jan. 2009, 17:26 »
Johnson på City er linket til klubber som QPR... HALLO! Hadde vi hatt litt vett så hadde vi kastet oss inn i jakten på denne spilleren istedet for Ferguson. Det holder med 1 rutinert midtbaneterrier i Butt...


PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1194 på: 08. Jan. 2009, 18:42 »
Nå har nok QPR ganske mye mer penger å rutte med i dette vinduet enn det vi har, men vi burde jo være en mer atraktiv klubb...
Oscillons From The Anti-Sun

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1195 på: 08. Jan. 2009, 18:44 »
Johnson er vel ingen defensiv midtbane spiller? Alltid sett på han som en spiller med mer offensive kvaliteter.. Ferguson er vel først og fremst tiltenkt en evt rolle som defensiv midtbanespiller (håper jeg).

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1196 på: 08. Jan. 2009, 18:46 »
Synes Johnson virker som et spennende talent. Egentlig akkurat den typen spiller jeg gjerne kunne sett for meg at vi kjøpte. Med han og Guthrie på midtbanen har vi noe for fremtiden istedenfor den dekadensen vi alltid har kjøpt tidligere.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1197 på: 08. Jan. 2009, 20:33 »
Synes Johnson virker som et spennende talent. Egentlig akkurat den typen spiller jeg gjerne kunne sett for meg at vi kjøpte. Med han og Guthrie på midtbanen har vi noe for fremtiden istedenfor den dekadensen vi alltid har kjøpt tidligere.

Enig, Johnson ville vært et meget spennende kjøp!

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1198 på: 08. Jan. 2009, 21:24 »
Bare synd vi ikke blir linket til han. Han er vell mye skadet, og det kan vell spille en rolle? Tror han var ansett som et større/ like stort talent som Ireland før. Og Ireland er vell den som har imponert mest for City sålangt denne sesongen.

Jeg har ikke sett mye av Givet, men han virker som en veldig bra spiller. Nå har vi jo fått det til med Sebastian bassong, og kanskje de to kan bli et radarpar bak der? Men igjen så kan han eventuelt bli den nye Boumsong.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1199 på: 08. Jan. 2009, 21:26 »
Jeg har lest at han sliter med utenomsportslige problemer. Driver visst å drikker mye osv...