20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 366492 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2430 på: 22. Aug. 2010, 19:23 »
En spiss jeg mener vi burde prøve oss på er Jo i City. Kanskje han til og med er tilgjengelig på lån. Gutten er fortsatt ung, har masse talent,fart og kan bli en genial partner til big andy på topp! Mener han er en uslepen diamant og ville vært et perfekt kjøp hvis vi får han for en sum under 5 mill.

Ikke Jo! Har sett ham flere ganger og han er grusom. Er alt for pingle i duellene til at han kan gjøre det godt i PL.
Ikke enig, han er riktignok varierende, og fysisk er han kanskje ikke helt der enda. Men han er en meget bevegelig type som jeg tror kan få et voldsomt gjennombrudd hos oss bare han får selvtilliten på rett kjøl. Virker som en ydmyk type som har det lille ekstra av flair som vi trenger der oppe på topp ;)

Nei, han er en stereotypisk brasilianer med oppførselproblemer. Ikke har han noe imponerende statistikk i England heller. Nei takk.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2431 på: 22. Aug. 2010, 19:36 »
Og han virker veldig keitete med ballen også.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2432 på: 22. Aug. 2010, 20:51 »
Jo er da ikke keitete med ballen!! jizz

Tror folket vi virkelig vil kjøpe en spiss til? Synes det er veldig vanskelig å spekulere i hvor mye vi har å rutte med til spillerkjøp... HVilke kandidater har vi?

MortenM

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 666
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2433 på: 22. Aug. 2010, 20:55 »
Hvis vi skal spille med en på topp er ikke behovet det mest prekære. Med to på topp er kanskje backupen litt smal, men vi vet jo ikke helt hva som ligger i Xisco. Det jeg er mest spent på er hva som skjer når både Gosling og Tiote kommer inn på midtbanen.

Foruten Ben Arfa tror jeg fokuset nå må være å skaffe tilstrekkelig dekning før førstelaget.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2434 på: 22. Aug. 2010, 20:57 »
Jo er da ikke keitete med ballen!! jizz



Lol, ta å google det siste ordet der :P

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2435 på: 22. Aug. 2010, 21:23 »
Hvis vi skal spille med en på topp er ikke behovet det mest prekære. Med to på topp er kanskje backupen litt smal, men vi vet jo ikke helt hva som ligger i Xisco. Det jeg er mest spent på er hva som skjer når både Gosling og Tiote kommer inn på midtbanen.

Foruten Ben Arfa tror jeg fokuset nå må være å skaffe tilstrekkelig dekning før førstelaget.

Når alle er skadefri tror eg Tiote tar Smith sin plass, mens Gosling nok må slite benk endel. Ser ikkje for meg kor han skal kunne ta en plass med dagens stall !

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2436 på: 22. Aug. 2010, 21:28 »
Jo er da ikke keitete med ballen!! jizz



Lol, ta å google det siste ordet der :P


kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2437 på: 22. Aug. 2010, 21:33 »

Peter

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2438 på: 22. Aug. 2010, 21:35 »
Gosling skal være den siste på laget som skal slite benk, og jeg håper og tror at Hughton vet hvor god Gosling kan bli og setter ut en av de aldrene spillerene ala Smith.
Gosling skal være bankers så får resten kjempe om de andre plassene.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2439 på: 22. Aug. 2010, 21:41 »
Jo er da ikke keitete med ballen!! jizz

Tror folket vi virkelig vil kjøpe en spiss til? Synes det er veldig vanskelig å spekulere i hvor mye vi har å rutte med til spillerkjøp... HVilke kandidater har vi?

Hughton har tidligere sagt at spiss er en prioritet, så gjenstår det å se om han faktisk legger noe bak ordene sine:) Han gikk også senest idag ut å sa at han håpet å signere 1-2 spillere til.

Peter

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2440 på: 22. Aug. 2010, 21:48 »
Hvor er det egentlig blitt av Mark Scwarzcher? Var ikke i 11'ern til Fulham? Ikke benken heller. ???

maik assly

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 97
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2441 på: 22. Aug. 2010, 22:10 »
Gosling skal være den siste på laget som skal slite benk, og jeg håper og tror at Hughton vet hvor god Gosling kan bli og setter ut en av de aldrene spillerene ala Smith.
Gosling skal være bankers så får resten kjempe om de andre plassene.
Hvorfor? han har vel ikke bevist noe særlig ennå... Å si at han er den siste på laget som skal slite benk er tullete når vi har nøkkelspillere som carroll og barton

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2442 på: 22. Aug. 2010, 22:15 »
Gosling skal være den siste på laget som skal slite benk, og jeg håper og tror at Hughton vet hvor god Gosling kan bli og setter ut en av de aldrene spillerene ala Smith.
Gosling skal være bankers så får resten kjempe om de andre plassene.
Hvorfor? han har vel ikke bevist noe særlig ennå... Å si at han er den siste på laget som skal slite benk er tullete når vi har nøkkelspillere som carroll og barton

Gosling har ikkje bevist stort i si karriere, og sto heller ikkje særlig høgt i kurs hos Everton fansa. Ser for meg at han blir backup på sentral og ving, og i visse tilfeller også back

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2443 på: 22. Aug. 2010, 22:41 »
Vuckic er langt større talent og han kommer ikke engang inn i dag...

nikman@SJP

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 237
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2444 på: 23. Aug. 2010, 01:46 »
Det er nok en del man kan sette fingeren på når det kommer til mannskapet vårt, men jeg synes vi bør hente inn max en spiller til etter Cheick Tiote. Hvorfor?

Vi har egentlig fått et utrolig sammensveiset (og nok godt) lag nå etter nedrykket. Spør du meg, så er akkurat det mye mer verdt enn å dra inn primadonnaer som kan ta oss til Champions- eller Europa League i en sesong, for å forlate oss til fordel for Real Madrid eller City når de får sjansen. Da står vi igjen med et ufullstendig lag.

Til syvende og sist handler det også om hvordan CH utnytter stallen sin (noe jeg synes han gjør nesten perfekt).

Nå er ikke ligagull det jeg forventer av Newcastle, men hvorfor fikse noe som ikke er ødelagt?  :P
Gan canny doon Toon!