20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 366459 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1860 på: 04. Aug. 2010, 20:47 »
Håper som faen på Ben Arfa. Hadde vært utrolig fett og fått han til Newcastle. Er bare å håpe!
Nei.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1861 på: 04. Aug. 2010, 20:56 »
Jeg skjønner meg faan ikke på de som sier de vil ha med Ameobi videre. Han har bevist GANG PÅ GANG at nivået hans er Cola, og ikke noe høyere. Det må da for svarte være bedre å satse på Best og Ranger da, som ihvertfall ikke har bevist at de er ræva på et høyt nivå.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1862 på: 04. Aug. 2010, 21:01 »
Jeg skjønner meg faan ikke på de som sier de vil ha med Ameobi videre. Han har bevist GANG PÅ GANG at nivået hans er Cola, og ikke noe høyere. Det må da for svarte være bedre å satse på Best og Ranger da, som ihvertfall ikke har bevist at de er ræva på et høyt nivå.

Helt enig. Hver gang Ameobi er på vei ut av klubben så skjer det et mirakel som gjør at han blir, som f.eks. at han feiler den medisinske testen eller at han begynner å score mål mot dritlag etter 13 måneders tørke.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1863 på: 04. Aug. 2010, 21:03 »
Til tross for at Daniel hater meg må jeg nesten får lov til å si: HIGH FIVE!

Jeg ER glad i Ameobi. Virkelig, hjeg ønsker han alt godt og håper han slår til og blir stor. Synes han fortjener det. Men synes ikke han er god nok for Newcastle. Både Best og Ranger er to unge og lovende spillere, og synes heller de fortjener sjansen en Ameobi. Synes Beste var AVFALL i fjor, men faen, har skåra to i pre-season og i går virka han målkåt og var langt bedre enn Carroll og Løven. Virker som en lovende spiller. Gi de to en sjangs og selg Ameobi. Som sagt, jeg ønsker han alt godt men synes ikke han er godt nok for oss.
Nei.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1864 på: 04. Aug. 2010, 21:20 »
Jeg hater ingen jeg, Boris! :) <3

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1865 på: 04. Aug. 2010, 21:27 »
Tjah, sikker? Kanskje det car Christian da. Er ikke helt sikker, men var da en av dere som gang på gang ser ut til å hate meg. Men jaujau, sånn er livet. Vi er alle Newcastle fans så vi har da noe til felles. Ja, samt at både jeg og du ikke ser Ameobi som god nok for oss. :)
Nei.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1866 på: 04. Aug. 2010, 21:43 »
ifølge TV2 skal presidenten i Marseille ha sagt at de nå er i forhandlinger med Newcastle om Ben Arfa!! Må si at det vil være en meget spennende signering, om det skulle skje!!
Veldig spennende, har ikke sett altfor mye til Ben Arfa selv (ser ikke mye "Ligue Æ" for å være helt ærlig), men Ben Arfa virker som en sånn type kreativ midtbanespiller som vi kanskje kan komme til og savne.

Men jeg stiller meg spørsmålstegn ved at TV2 nå plutselig kommer med en oppdatering om Ben Arfa ryktet som ikke svirrer rundt i engelsk media (iallfall ikke de sidene jeg er innom).
Dog kan det jo være noe i dette ettersom dette ryktet ikke forsvinner. Forrige uke var det vel snakk om 4-5 klubber som stod i kø for å sikre seg Ben Arfa sine tjenester, men han er fortsatt Marseille spiller, og så lenge vi linkes så kan man jo håpe.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1867 på: 04. Aug. 2010, 22:55 »
Haha, seriøst Anders. Det hjelper ikke å ha PL-erfaring når du rett og slett ikke er god nok. For det er ikke Shola. Så enkelt er det bare.

Nei, han er ikke det. Der er vi enige. Men tror fortsatt han kommer til å spille en sentral rolle for oss. Ikke at jeg vil det, men jeg vil tro det.

Jeg skjønner meg faan ikke på de som sier de vil ha med Ameobi videre. Han har bevist GANG PÅ GANG at nivået hans er Cola, og ikke noe høyere. Det må da for svarte være bedre å satse på Best og Ranger da, som ihvertfall ikke har bevist at de er ræva på et høyt nivå.

Tro meg, vil ikke ha med Ameobi. Men han selges ikke, så enkelt er det.
Det beste hadde vært å satset fullt på Carroll, Best og Ranger (og kanskje Xisco), men det skjer ikke.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1868 på: 05. Aug. 2010, 08:44 »

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1869 på: 05. Aug. 2010, 08:59 »
Det er det dei basera artikkelen sin på da


Mer eller mindre håndgripelig mål enda Milan og Parma i de siste timene skjebnen til den unge talenter Olympique Marseille Hatem Ben Arfa (23) synes å ha tatt ruten i Storbritannia. Den playmaker ville Transalpine faktisk sin tilslutning til tilbudet om Newcastle United

Og her er det ingen sitat eller nokke, så du får avgjøre sjøl  :)

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1870 på: 05. Aug. 2010, 09:05 »
Også jeg er av den oppfatning av at Shola ikke er god nok i PL. Han er fotballteknisk god, problemet er at han er en av de minst fotballintelligente spillerne jeg har sett. Løpene i bakrom er inkorrekte og ikke minst er han verdens dårligste til å holde seg onside. Problemet med å ha Sholadinhio på banen er at vi aldri får slått kontra fordi han ødelegger angrepet ved å stå på gal side. Han er glimrende i boksen, vanskelig å ta fra ball, men dessverre blir de mulighetene få fordi han selv sørger for å stoppe angrepet (offside) på et tidligere tidspunkt.

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1871 på: 05. Aug. 2010, 11:24 »
Annan hadde vert flott å fått inn i Newcastle. og ettersom han nå spilte mot AIK i går er han nok ikkje så interessant for storklubbene som skal spille i CL siden han ikkje kan spille for dem der.
Newcastlesupporter siden 1992

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1872 på: 05. Aug. 2010, 12:34 »
talksport.co.uk skal ha det til at Sunderland er i ferd med å legge inn et betydelig bud på Annan. Han er tenkt som erstatter for Lorik Cana som ble solgt tidligere i sommer.

Mikael

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 701
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1873 på: 05. Aug. 2010, 12:59 »
Hver gang Ameobi er på vei ut av klubben så skjer det et mirakel som gjør at han blir, som f.eks. at han feiler den medisinske testen...
Haha, husker den gangen alt var klappet og klart for at vi endelig skulle bli kvitt Ameobi, helt inntil han feilet den medisinske testen. Var det for Wolves? En svart dag i Newcastles historie...

Når det gjelder spissituasjonen så synes jeg at vi har alt for mange middelmådige spisser. Ameobi, Best, Ranger, Carroll og Løven. Ingen av de navnene skremmer stopperne i Premier League nevneverdig. Skulle gjerne ha byttet tre av de mot en spiss som f.eks. Darren Bent, som er en konstant trussel mot motstanderne.

Annan er jeg ikke supergira på å hente. Vi har nok hardtarbeidende midtbanespillere som det er. Da ser jeg mye heller at vi bruker penger på Hatem Ben Arfa, som er en allsidig spiller som kan gi oss sårt tiltrengt kreativitet på midten.
« Siste redigering: 05. Aug. 2010, 13:03 av Mikael »
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1874 på: 05. Aug. 2010, 14:07 »
Hver gang Ameobi er på vei ut av klubben så skjer det et mirakel som gjør at han blir, som f.eks. at han feiler den medisinske testen...
Haha, husker den gangen alt var klappet og klart for at vi endelig skulle bli kvitt Ameobi, helt inntil han feilet den medisinske testen. Var det for Wolves? En svart dag i Newcastles historie...
Tror det var Stoke. Tror nok ikke vi blir kvitt han denne gangen heller desverre :(
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.