20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jonas Gutierrez  (Lest 164273 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #915 på: 15. Jan. 2014, 20:08 »
Kjøpte Given og Nobby også da, til den dølle skottens forsvar.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #916 på: 15. Jan. 2014, 22:01 »
Dalglish hentet også Gary Speed, men alt i alt helt katastrofalt det han gjorde sommeren 1997 da han solgte Ginola og Les Ferdinand. Vips så gikk vi fra å være et topplag til en middelmådighet. Shearer sin skade hadde nok også sin innvirkning 97/98 sesongen, men allikevel..

Vanskelig å rangere en topp 3 av værste Newcastle managere i min tid som supporter.. Det er nok av kandidater!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #917 på: 15. Jan. 2014, 22:38 »
Kjøpte Given og Nobby også da, til den dølle skottens forsvar.
Og vår venn fra Surinam kjøpte Kieron Dyer. Et genialt kjøp det også.

Å erstatte Keegan med Dalglish/Kinnear og Robson med Souness forteller det meste om hvor idiotisk den strategien med å erstatte en manager med hans rake motsetning er.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

pane

  • Gjest
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #918 på: 16. Sep. 2014, 22:07 »
Det kan se ut som om Jonas har kreft. 

Samuel ‏@ecanalla  7m
Jonás Gutiérrez on @TyCSports : "I got my left testicle removed in Argentina. When I came back to England, [Pardew] told me to leave." Wow.



 :(

« Siste redigering: 16. Sep. 2014, 22:09 av pane »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #919 på: 16. Sep. 2014, 22:22 »
Først av alt er det bare å ønske Jonas god bedring. Topp fyr er han!

Angående behandlingen han har fått fra klubben så har jeg vel nevnt noe om det i enten Pardew eller Ben Arfa-tråden. Skulle dette innebære korrekthet er det så vemmelig at jeg gidder ikke ordlegge det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #920 på: 16. Sep. 2014, 22:33 »
Liker ikke spilleren, og forventet at han skulle forlate oss i sommer.
Null produktivitet, null kreativitet og ikke god nok for en PL-klubb!

Men en slik beskjed under en sånn periode er ikke verdig Newcastle United, eller en person som Jonas Gutierrez!! (Eller noen andre!)

Dette er elendig personalbehandling, langt verre enn Be Arfa-episoden. Bare dette er grunn til avskjedigelse, som en isolert hendelse hvis det skulle stemme. Det er så trist, skammelig, uverdig og lavmål!

Ønsker Jonas en veldig god bedring, og han vil alltid ha en god status hos meg, mye pga av jobben og innsatsen han la ned mens vi lå med brukket rygg! Ikke en god spiller som sagt, men du veit alltid hva du får :) og han fortjener absolutt ikke en slik behandling!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #921 på: 16. Sep. 2014, 22:42 »
Jeg tipper Jonas fikk beskjed om at han kunne reise tilbake til Argentina for behandlingen, og at det ikke har kommet ut nyheter om dette fordi Jonas har ønsket det slik.

Det er greit sjefene i klubben er cunts, men så jævli cunts kan dem umulig være.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #922 på: 16. Sep. 2014, 22:42 »
Seems to be some confused chronology in the Jonas story, but bottom line is that a lovely bloke is going through a horrible time. #nufc

Neil Farrington som skriver. Så vi skal vel ikke konkludere 100% her. Men ser noe tvilsomt ut.
Jonas syns jeg uansett har blitt behandla elendig. Frosset totalt ut tilsynelatende uten noen annen grunn enn at kontraktssituasjonen gjorde at vi ikke hadde rå til å bruke han. Faktisk frosset ut i enda større grad enn Benny som i det minste fikk trene med unggutta.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #923 på: 16. Sep. 2014, 23:28 »
God bedring Jonas. Har selv hatt testikkelkreft så vet hva han skal igjennom med cellegift og det faenskapet. Han har fjernet samme balle som meg. Venstre. Velkommen etter:) -Einstein-

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #924 på: 16. Sep. 2014, 23:44 »
Says he talked to the club and it was his choice to face it on his own, since he preferred to come to Argentina where he could talk to doctors in Spanish, etc...

Has one chemo session left and then two months of recovery. He's pretty calm and optimistic, so seems everything is going ok.

Says he had some of his sperm frozen before the op, since he still wants to have children.

Contrarily to what some of the articles say, he found out the cancer had affected his nodes during this summer, not while playing for Norwich.

He kept it secret from almost everybody, claiming that he had shaved his head because of a bet, etc... it's taken him a while to be open about it. Cites Colo, Heinze, Demichelis as some of the people that knew and supported him. Colo has visited him often.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #925 på: 17. Sep. 2014, 00:55 »
God bedring Jonas! Gav alltid alt for klubben, og det var aldri noko problemer med han.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #926 på: 17. Sep. 2014, 13:04 »
Begynner vel å bli på tide med noen form for uttalelse fra noen i klubben, bør det ikke?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #927 på: 17. Sep. 2014, 15:02 »
Fra Nettavisen: - Jeg reiste hjem og tok kostnadene med operasjonen selv, selv om jeg er under kontrakt med Newcastle. Penger betyr ikke noe. Det som betyr noe er å bli frisk, sier argentineren.

Vi er en skam! Til sammenligning betalte vel Hönes sykehusopphold og operasjon med verdensledende leger for Pierre Højberg sin far da han var rammet av uhelbredelig kreft. Am I right? Ashley er vel en av klodens rikeste menn...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #928 på: 18. Sep. 2014, 10:51 »
Ashley er en av Englands rikeste menn, men i forhold til mange andre klubbeiere i PL er han nesten fattig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #929 på: 18. Sep. 2014, 11:24 »
Fra Nettavisen: - Jeg reiste hjem og tok kostnadene med operasjonen selv, selv om jeg er under kontrakt med Newcastle. Penger betyr ikke noe. Det som betyr noe er å bli frisk, sier argentineren.

Vi er en skam! Til sammenligning betalte vel Hönes sykehusopphold og operasjon med verdensledende leger for Pierre Højberg sin far da han var rammet av uhelbredelig kreft. Am I right? Ashley er vel en av klodens rikeste menn...

Ikke for å være "disrespectful", men hva tilsier at vi skal betale for hans operasjon? Vi lønner han ganske godt, så en operasjon er vel noe han ganske lett har råd til.
Den historien om unggutten fra Bayern som har en døende far er helt annerledes. En unggutt som sannsynligvis ikke tjener alt for mye enda, og er avhengig av økonomisk hjelp.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/