20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: SCOTT PARKER  (Lest 22720 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

emre

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 8
    • Vis profil
SCOTT PARKER
« på: 30. Okt. 2005, 23:25 »
denne mannen er i mine øyne verdt sin vekt i gull! ikke vondt ment om luque, owen og emre som alle er veldig gode, men måten scott stabiliserer midtbanen på er bare helt fantastisk!! denne gutten gir 110 % hver eneste match han starter, skulle ønske han fikk mye mere ros en det han får! ved siden av makelele mener jeg parker er en av ligaens beste defensive midtbanespillerere!!! parker, emre, dyer, luque, shearer, owen! vi går lyse tider i møte folkens!!!!!!!!!!!!
etter

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
scott parker!
« Svar #1 på: 30. Okt. 2005, 23:35 »
Helt enig. Blir imponert hver gang jeg ser Parker i aksjon. Grunnet til at han ikke får så mye medieomtale som f.eks Emre og Owen, er fordi Parker gjør som mange liker å kalle "usynlig arbeid". Han legger ned utrolig mange meter i løpet av en kamp, og det synes ikke så godt på skjermen.

Men taklingene hans synes, og de er strålende! :D   Som du sier, han er verdt alle pengene vi brukte på han. Fortsetter han slik, vil han være på landslaget om kort stund. Kanskje vi får se to NUFC-spillere i lagoppstillingen til England under neste års VM? Parker og Owen, med Dyer snikende i bakgrunnen, hehe.

Men uansett, Parker = klassespiller

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
scott parker!
« Svar #2 på: 31. Okt. 2005, 00:01 »
Er helt enig med dere jeg! Parker er en helt fantastisk spiller for Newcastle United. Han gir 110% i alle dueller og blør for laget!!
Jeg visste at Parker var god før vi kjøpte han, men ikke at han var så god!!

Hvem savner Jenas nå da? Kan jo bare ta med seg fiskebollen sin og dø i London han!!

Parker blir nok garantert å finne i troppen til England som skal til VM i sommer.. Men Lampard og Gerrard er harde å sette ut av laget!!

Parker har nok enda et gir til han. Gutten spillte jo knapt en hel fotball kamp i hele fjor!!


----Thomas som er glad for at Parker er i Newcastle----

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
scott parker!
« Svar #3 på: 31. Okt. 2005, 00:07 »
Helt enig. Scott Parker er et fantastisk kjøp, som helt klart er blant de aller, aller beste midtbaneankrene i Premier League. Skjønner rett og slett ikke hvorfor Svennis enda ikke har henta han inn i på landslaget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
scott parker!
« Svar #4 på: 31. Okt. 2005, 00:20 »
Parker er god
Men det er jammen meg Emre oxo.

Holder begge seg skadefrie kommer få til å ha bedre sentral mitbane enn oss.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
scott parker!
« Svar #5 på: 31. Okt. 2005, 00:36 »
Støtter opp om åpningsinnlegget. Parker gir 105% i hver eneste tackling. Han jobber hele kampen igjennom og er et hav foran Jenas når det gjelder fotballkvaliteter. Noen som har lagt merke til vendingene hans? Han har jo egentlig dribleferdigheter som en lyktestolpe, men disse vendingene hans får ham jo til å virke som Robinho til tider  :lol: Flott å se at han har forbedret pasningene sine også. Minnet meg litt om Faye i begynnelsen.

N'Zogbia/Luque - Emre /N'Zogbia - Parker - Solano/Dyer

For en fantastisk midtbane vi har.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Noreng

  • Gjest
scott parker!
« Svar #6 på: 31. Okt. 2005, 06:49 »
Sitat fra: "NUFCern"
Kanskje vi får se to NUFC-spillere i lagoppstillingen til England under neste års VM? Parker og Owen, med Dyer i snikende i bakgrunnen, hehe.



Hvis de fortsetter i samme sporet! Noen som så driblinga av Moore av Dyer! Vakkert!

John Marius

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 627
    • Vis profil
scott parker!
« Svar #7 på: 31. Okt. 2005, 07:53 »
Er helt enig med dere gutter...Parker er en utrolig viktig spiller for oss selv om vi ikke ser alt han gjør. Vi må bare huske på at i den rollen han spiller er det lett for å få kort, og vi må ikke kritisere han når han er ute med karantene. Vi har usnett gode spillere som kan dekke opp sånn någenlunde de få kampene han er ute.

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
scott parker!
« Svar #8 på: 31. Okt. 2005, 09:46 »
Det beste med Scott Parker er at vi har fått tilbake Robert Lee på banen...
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
scott parker!
« Svar #9 på: 31. Okt. 2005, 11:09 »
Scott Parker er det beste som har skjedd Newcastle siden David Batty var i form. Emre har også vært helt fantastisk. Når man tenker på hvor lite fotball disse to guttene spilte sist sesong gjør dette enda mer imponerende. Dette er en sentral midtbane til kun £9,7 millioner.

Røverkjøp av Souness vil jeg si. Har Newcastle noengang hatt en bedre sentralt midtbane?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

John Marius

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 627
    • Vis profil
scott parker!
« Svar #10 på: 31. Okt. 2005, 11:52 »
Har de noengang hett en bedre midtbane i det hele tatt? Eller spiss-par? Kanskje litt mer kamp om den siste..:P

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
scott parker!
« Svar #11 på: 31. Okt. 2005, 15:18 »
Sitat fra: "Mack"
Det beste med Scott Parker er at vi har fått tilbake Robert Lee på banen...


Da er det ikke bare jeg som har tenkt den tanken da, Mack :D
Håper Parker spiller for oss like lenge som Lee....


Bjørn - gammel
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
scott parker!
« Svar #12 på: 31. Okt. 2005, 19:31 »
scott parker er som martin andresen, han gjør så sinnsjukt mye for laget som vi ikke ser!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
scott parker!
« Svar #13 på: 31. Okt. 2005, 19:33 »
Sitat fra: "Lasse Rødland Mikkelsen"
scott parker er som martin andresen, han gjør så sinnsjukt mye for laget som vi ikke ser!


Nå er jo igrunn Martin Andresen vastly overrated, mens Scott Parker er akkurat det motsatte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

rikard

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 131
    • Vis profil
scott parker!
« Svar #14 på: 31. Okt. 2005, 19:38 »
Sitat fra: "Lasse Rødland Mikkelsen"
scott parker er som martin andresen, han gjør så sinnsjukt mye for laget som vi ikke ser!


Eller som Speed...