20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Girondins Bordeaux v Newcastle United, torsdag 6. desember, 19.00  (Lest 11511 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Jeg tar sjansen på å opprette kamptråd, denne kampen betyr ikke all verden.

Pardew varsler flere endringer til denne kampen, og vi kommer neppe til å sende mange av våre beste spillere ned til Frankrike. Så hvem starter denne kampen?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Er videre, så håper på så mange reserver og talenter som mogleg. (Må unngå fleire skader på dei sentrale nå)

bbrandseth

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 323
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Vanskeleg å sei. Cissé burde vere med. Alt som kan få han i form burde gjerast. Fylgjande skjer vel mest sannsynleg ikkje, men hadde vore moro... For lite oppdatert på Good og Streete. Streete er ein jævel på FM, men har null kjennskap til han i verkelegheita.

Kanskje Ranger, Xisco burde vore med? Har ikkje tru på nokon av dei dog.

                    Harper

Tavernier   Good/Streete?   Perch  Ferguson
 
Obertan   Bigirimana    Gosling   Sammy
       
          Cissé         Ameobi

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Streete er skadet og Good er utlånt til Bradford City.

bbrandseth

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 323
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Stemmer det. Kven då? Tør vel ikkje sende Williamson ned der. Tragisk nok er me vel avhengige av han...

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Satka hadde vært eit alternativ, om han ikkje var skadet han også.  :thumbd: Vært god for U21 laget sammen med Good (før utlånet).

Også på U21 laget har me brukt midtbanespelarar som stoppere pga skader (Seier alt om mangelen på stoppere i klubben)

Det beste alternativet er å flytte Tavernier inn sentralt, og bruke t.d Anita.

NB! Ser du har satt opp Gosling & Obertan, begge dei to er skadet også.

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Min XI må bli: (4-2-3-1)

Harper
Simpson-Perch-Tavernier-Ferguson
Bigirimana-Abeid
Ranger-Amalfitano-Sammy Ameobi
Shola Ameobi

Som sagt reserver og talenter, for å unngå fleire skader på dei sentrale. Sjokkerende mange skader både på dei sentrale og reservene I a-lagstroppen er 13 stk skadet!
« Siste redigering: 04. Des. 2012, 21:32 av Christian »

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
                      Elliot

Simpson - Willo - Tavernier - Ferguson

                  Bigirimana
        Abeid                  Amalfitano

Sammy                                Marveaux

                     Shola

VegardAa

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 101
    • Vis profil
Går ikke den på TV? Eventuelt stream?

Håper vi stiller med en ungt lag. Vi er videre uansett..

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Om CMore sender kampen, aner jeg ikke. Det lar seg sikkert sjekke ut, for de som har de kanalene. Kampen sendes på ESPN i England, så det er garantert muligheter for å finne stream når den tid kommer, vil jeg tro. Ut fra min svært beskjedne kunnskap om dette.

Eneste som får meg til å ville stille et bedre lag enn rent juniorlag er at vi med seier tar førsteplassen i gruppa, og det vil gjøre oss seedet i neste runde, noe som gjør at vi er garantert å avslutte hjemme, og vi møter med større sannsynlighet et svakere lag enn vi gjør ved å bli nummer to i gruppa. Men det viktigste er at vi har gått videre. Og med den enorme skadelista vår, så er det vel best å la det bli med tanken.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Støtter Daniels lag - kanskje bytte ut Perch med Willie ettersom jeg antar Willie uansett blir å spille mot Fulham. Ellers er det bare å peise på med så mange reserver som overhodet mulig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Jeg mener vi bør risikere Jonas.

bbrandseth

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 323
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Min XI må bli: (4-2-3-1)

Harper
Simpson-Perch-Tavernier-Ferguson
Bigirimana-Abeid
Ranger-Amalfitano-Sammy Ameobi
Shola Ameobi

Som sagt reserver og talenter, for å unngå fleire skader på dei sentrale. Sjokkerende mange skader både på dei sentrale og reservene I a-lagstroppen er 13 stk skadet!

Einig. Når situasjonen er som den er... Hadde vore veldig spennande å sjå Amalfitano.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2644
    • Vis profil
Send u18

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Hehe. Ikke akkurat særlig oppmuntrende for våre unge talenter. "Vær så god, her er billett til Frankrike. Vi snakkes når dere har fått rundjuling, og tapt 10-0".

bbrandseth: Har du ikke sett Amalfitano tidligere denne sesongen? Da har du ikke gått glipp av noe vesentlig. Faller totalt igjennom hver gang han spiller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon