20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Girondins Bordeaux v Newcastle United, torsdag 6. desember, 19.00  (Lest 13327 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
#NUFC (4-2-3-1) v #Bordeaux: Elliot; Tavernier, Williamson, Perch, Ferguson; Bigirimana, Abeid; Ranger, Marveaux, Sa Ameobi; Sh Ameobi (c)

#NUFC substitutes v #Bordeaux: Krul, Coloccini, Simpson, Anita, Amalfitano, Campbell, Cisse.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
Svakeste laget i historien. Blir artig å se om de klarer å ta et resultat.

Er det noe forskjell for oss om vi blir gruppevinner eller toer?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ranger spaserer inn på laget mens Amalfitano nok en gang må nøye seg med bench duty.
Det at vi henta ham fremstår for meg som et eneste stort mysterium. Fyren er 23 år og ikke i nærheten av førstelaget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Forskjellen på 1. og 2.plass er jo at vi er garantert å slippe de beste CL-laga i neste runde, da alle gruppevinnere og de best rangerte CL-laga blir seedet. All sett kan det være greit å vinne.

Med tanke på at Bordeaux også er videre kan det jo hende at de også stiller et noe svekket lag. Det vil neppe svekke våre sjanser til å få et resultat.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Ranger spaserer inn på laget mens Amalfitano nok en gang må nøye seg med bench duty.
Det at vi henta ham fremstår for meg som et eneste stort mysterium. Fyren er 23 år og ikke i nærheten av førstelaget.
Om du har sett Amalfitano på U21 laget, skjønnar du kvifor han sitt på benken for a-laget.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Har ikke det - men lest at han ikke har imponert. Hele overgangen virker jo totalt meningsløs uansett. Han er 23 år og burde vært på benk i PL. Er nesten så jeg er fristet til å si at han allerede er en flopp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Vises den ingen plass??
Han kom, ble mett og dett var dett....

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Har ikke det - men lest at han ikke har imponert. Hele overgangen virker jo totalt meningsløs uansett. Han er 23 år og burde vært på benk i PL. Er nesten så jeg er fristet til å si at han allerede er en flopp.
Umulig å ikkje være enig. Seier alt når ein spelarar som Xisco kommer inn å imponerer for U21 laget, fra første kamp mens Amalfitano har problem med det. Det eg har sett av han på U21 laget og a-laget, så er han flopp. (tros han kom billig)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Noen som hoster opp en bra stream?

Martin

• Kaptein
    • Vis profil

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
wth... sjekka ikke om den gikk på cmore eller ikke... crap... ingen plan B :D
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
wth... sjekka ikke om den gikk på cmore eller ikke... crap... ingen plan B :D

Gikk i samme fella selv, antok bare at den gikk der.  Så da tyr jeg til en standard gratisstream i http://nutjob.eu/njtvx3.html
Er vel omtrent samme bildene som eksisterer i alle disse forskjellige gratis in-browser streamene.
Genius by birth. Slacker by choice.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Håper Marve brillierer ikveld som bindeledd mellom midtbane og Shola! Hadde passet meg ypperlig hvis han fant frem storformen før vi nå starter på julehelvetet!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Same old Shearer, always scoring!