20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 13/9 Newcastle –Hull City 16:00 canal+ Sport 2  (Lest 48187 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

mute12

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 8
    • Vis profil
Sv: 13/9 Newcastle –Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #30 på: 11. Sep. 2008, 12:21 »
Ok, er en smule bittert. Når jeg først er der nede så er det boikott av både det ene og det andre. Hadde faktisk tenkt å få kjøpt den nye borte drakta med Butt, men det ser det ikke ut til å bli noe av. Det er ikke sånn fare for at jeg kunne fått meg en på trynet hvis jeg eventuelt skulle funnet på å gjøre det når jeg først er der nede for første kamp?
Thomas Vikstøl

mute12

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 8
    • Vis profil
Sv: 13/9 Newcastle –Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #31 på: 11. Sep. 2008, 12:24 »
Du bør ha på deg drakta til alle tider der nede, det er ikke det det står på. Du bør kanskje ha på deg drakta mer nå enn noen gang. Men det som jeg har hørt er at du ikke skal kjøpe replica fra supporterbutikken og andre steder. Altså ikke offisielt utstyr. Dette er på grunn av at supporterne vil straffe Ashley der det gjør mest vondt - lommeboka. Hva angår man, vet jeg ikke. Men jeg regner med at du ikke klarer å gå en helg uten mat og drikke  ;) Det er et minne å gå på Shearer's, så det bør du jo uansett gjøre, men det er jo flust av barer rundt stadionen som ikke har noen connection med Ashley.

Du får ha en god tur. Så får du rapportere tilbake om hvordan stemningen var!


Tusen takk! Skal gjøre det;)
Thomas Vikstøl

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Sv: 13/9 Newcastle –Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #32 på: 11. Sep. 2008, 12:25 »
Nei, herregud det kommer de ikke til å gjøre - men da støtter du Ashley.. De er utrolig hyggelige de newcastlefolka så du bør ikke forvente det bank av likesinnede  ;)

Og Butt? Uortodoks du  ;D

mute12

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 8
    • Vis profil
Sv: 13/9 Newcastle –Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #33 på: 11. Sep. 2008, 12:30 »
Haha, det er bra;) Ja, jeg ser den. Ser rett og slett ut som jeg må vente litt før jeg kan få kjøpt den drakta:P

Ja, liker best de som spiller med hjertet ute på drakta, Taylor er også er veldig bra alternativ.
Thomas Vikstøl

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: 13/9 Newcastle –Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #34 på: 11. Sep. 2008, 14:33 »
Støtter valget ditt mute12 ;D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: 13/9 Newcastle –Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #35 på: 11. Sep. 2008, 17:52 »
Jaja, vår beste speler har blitt skadet, men vi BØR forsatt vinne mot Hull!
Kor lenge Jonas blir ute? ser svarten ikkje lyset i tunnelen for denne håpløse klubben vår.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: 13/9 Newcastle –Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #36 på: 11. Sep. 2008, 17:59 »
Vi vet ikke ennå hvor lenge Jonas blir ute. Det er det ingen som har kunnet fortelle oss.
Vi er bare blitt fortalt at han i verste fall kan være ute i flere måneder.
Vi skal likevel vinne mot Hull, men jeg er ikke det minste sikker på at vi gjør det. Jeg frykter en ny Derby-opplevelse.

Valget av Butt er bra.
Selv valgte jeg Milner i fjor, av de samme grunnene som du lister opp, pluss at jeg mente det var "no chance" for at klubben solgte en så viktig spiller med det første. Men der tok jeg altså grundig feil. Angrer ikke på valget av Milner, men det er noe så inn i hampen irriterende.

Du kan trygt ta en tur innom på Shearer's, men ikke legg igjen pengene dine der. Drikke kan du nyte på Strawberry etter kampen, sammen med mange, mange likesinnede. Tap eller seier spiller liten rolle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: 13/9 Newcastle –Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #37 på: 11. Sep. 2008, 19:09 »
 Etter nye Landskamper og nye skader i god Newcastle tradisjon så tror jeg vi får se dette laget mot Hull.
Mer enn godt nok  lag til banke Hull :P

             Given
Beye - Taylor - Colo - Zog
   Nacho - Butt - Guthrie
               Owen
          Xisco - Martins
sunt pueri pueri puerilia tractant

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: 13/9 Newcastle –Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #38 på: 11. Sep. 2008, 20:00 »
Er ikkje Martins skada? Og Xisco og Nacho har vel endå ikkje "joina" opp med laget... Ta dei tre og erstatt dei med akademi-spelarar ::)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: 13/9 Newcastle –Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #39 på: 11. Sep. 2008, 20:15 »
De har vel "joina" opp med laget nå, antar jeg. Men de har vel begrenset med treninger bak seg, så hvorvidt de starter er vel heller tvilsomt.

Jeg synes huske noen meldte at Martins var i den nigerianske landslagstroppen. Men hvordan han ligger an i forhold til å spille kamp er ikke godt å si.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 13/9 Newcastle –Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #40 på: 11. Sep. 2008, 20:18 »
Martins var i troppen til Nigeria, men var verken på banen eller på benken, så han er nok uaktuell til helgens kamp.

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Sv: 13/9 Newcastle –Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #41 på: 11. Sep. 2008, 20:20 »
Skulder ut av ledd på Jonas ja, ikke bra. Men akkurat den skaden vet jeg alt om. Jeg har allerede i år fått min venstre skulder ut av ledd to ganger. Den andre gangen spilte jeg kamp to uker etter at jeg fikk den ut av ledd. Dog ble jeg ikke akkruat anbefalt dette av min lege, men det gikk no bra. Så at det skal ta flere mnd. før Jonas blir frisk tror jeg ingenting på. Maks tre uker tipper jeg med riktig trening.

Uansett så skal en kamp hjemme mot Hull være egentlig en grei seier. Men de siste 3-4 årene har ingen hjemmekamp vært "greie" seire. Der vi kanskje hadde trodd at vi skulle vinne 4-0, går vi på et tap, eller sliter oss til en 1-0-seier. Så det blir garantert ikke lett mot Hull til helgen heller, selv om det absolutt bør bli 3 poeng.

Mitt tips: 2-1

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 13/9 Newcastle –Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #42 på: 11. Sep. 2008, 20:24 »
Ingenting er bekreftet ang. Jonas ennå, så jeg har enda et håp om at skaden er mye mindre enn det det har blitt spekulert i.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: 13/9 Newcastle –Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #43 på: 11. Sep. 2008, 22:50 »
Vi vet ikke ennå hvor lenge Jonas blir ute. Det er det ingen som har kunnet fortelle oss.
Vi er bare blitt fortalt at han i verste fall kan være ute i flere måneder.
Vi skal likevel vinne mot Hull, men jeg er ikke det minste sikker på at vi gjør det. Jeg frykter en ny Derby-opplevelse.

Valget av Butt er bra.
Selv valgte jeg Milner i fjor, av de samme grunnene som du lister opp, pluss at jeg mente det var "no chance" for at klubben solgte en så viktig spiller med det første. Men der tok jeg altså grundig feil. Angrer ikke på valget av Milner, men det er noe så inn i hampen irriterende.

Du kan trygt ta en tur innom på Shearer's, men ikke legg igjen pengene dine der. Drikke kan du nyte på Strawberry etter kampen, sammen med mange, mange likesinnede. Tap eller seier spiller liten rolle.


Hehe, gjorde samme valget, jeg også i fjor sommer. Så kjøpte jeg 3. drakta på salg i vår, med Owen bakpå. Han forsvinner vel brått i januar, han også. Jeg angrer dog ikke på noen, men det er jævla frustrerende ja...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil