20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 12/4: Portsmouth - Newcastle [18.10 på C+1]  (Lest 26424 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
12/4: Portsmouth - Newcastle [18.10 på C+1]
« på: 07. April 2008, 17:59 »
Ny kamp, og det er ikke ofte newcastlesupporterene gleder seg like mye til kamp som de gjør nå om dagen.

Laget jeg tipper vi starter med:

---------------------------------------------------------------------------------------------------
---------
----------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------

Barton og Geremi vil nok spille henholdsvis venstre og høyre, men gidder ikke å gjøre om på dette nå...

Tipper 2-0 til oss.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: 12/4: Portsmouth - Newcastle [18.10 på C+1]
« Svar #1 på: 07. April 2008, 18:02 »
Sko ønskt da var laurdag no! ;)

Tippar 1-2 til oss.

Owen og Barton.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: 12/4: Portsmouth - Newcastle [18.10 på C+1]
« Svar #2 på: 07. April 2008, 18:04 »
Noen som vet hvordan det går med Taylor?
Hvis han er frisk er jeg ganske sikker på at han starter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: 12/4: Portsmouth - Newcastle [18.10 på C+1]
« Svar #3 på: 07. April 2008, 18:19 »
Blir en tøff kamp, men med formen vi er i nå kan vi lett vinne igjen. Tipper 3-1 med mål av Martins, Owen og Barton.

Tjodalf

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 136
    • Vis profil
Sv: 12/4: Portsmouth - Newcastle [18.10 på C+1]
« Svar #4 på: 07. April 2008, 18:45 »
Jah, tipper Taylor starter. Nå som vi er inne i den formen vi er så er det mer interessant å tippe benken enn første11'rn.

Tipper: Forster, Edgar, N'Zogbia, Duff, Smith

Andreas Thoring

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 236
    • Vis profil
Sv: 12/4: Portsmouth - Newcastle [18.10 på C+1]
« Svar #5 på: 07. April 2008, 19:53 »
Tøff kamp!
Noe som kan kan tale til vår fordel er at Pompey kanskje sparer seg litt til cup finalen. Sikkert ingen som vil skade seg nå og risikere å miste finalen. Bare en tanke.

Are..........

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 148
    • Vis profil
Sv: 12/4: Portsmouth - Newcastle [18.10 på C+1]
« Svar #6 på: 07. April 2008, 21:05 »
Tøff kamp!
Noe som kan kan tale til vår fordel er at Pompey kanskje sparer seg litt til cup finalen. Sikkert ingen som vil skade seg nå og risikere å miste finalen. Bare en tanke.
Neida. Vi er Newcastle i medvind, vi slår de uansett. ;D
Vil si det er en stund siden kamptrådene har blitt laget såpass lenge før selve kampen ja, men bare bra det. Laget er vel ikke særlig mye å diskutere, men tror nok at Taylor er tilbake igjen. Tipper vi vinner 2-0 eller noe sånt. Har ganske god tro på at Owen og Martins scorer igjen. Owen har jo blitt rene målgarantisten nå, med scoring de 4 siste kampene (?).

Toralw

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 286
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
Sv: 12/4: Portsmouth - Newcastle [18.10 på C+1]
« Svar #7 på: 07. April 2008, 21:22 »
så må vi jo huske at newcastle sikkert er sugen på hevn! etter den flaue kampen på SJP!
håper på samme laget som sist, bare med taylor istedenfor edgar (hvis han er frisk da), men håpe edgar får byttet inn i løpet av kampen!
tror på seier!! et newcastle i så god form som de har vært i de siste kampene kan slå hvem som helst, hvor som helst! men pompey er et godt lag, som sikkert klarer og få ivertfall et mål iløpet av kampen! tipper 1-3 seier til newcastle, med martins, owen og barton som målscorere!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Quistgaard

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 109
    • Vis profil
Sv: 12/4: Portsmouth - Newcastle [18.10 på C+1]
« Svar #8 på: 07. April 2008, 22:06 »
Glede meg t å se denna kampen!

Blir vel ca 3-1 t Newcastle. Oba, Owen og Barton må vel få nettkjenning me ein av kanonene sine denna kampen!

Captain Scott

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 421
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
Sv: 12/4: Portsmouth - Newcastle [18.10 på C+1]
« Svar #9 på: 07. April 2008, 22:14 »
Portsmouth er et meget, meget godt lag. Og vi skal i grunn være fornøyd med uavgjort. Men i den formen vi er i nå, er det få i PL som ikke har problemer mot oss. Så jeg gleder meg som en unge.

Howay the lads!
Howay the Lads!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 12/4: Portsmouth - Newcastle [18.10 på C+1]
« Svar #10 på: 07. April 2008, 22:17 »
Jeg kan faktisk være fristet til å sette Zog inn for Geremi.

--------------Butt-------------
-----Barton--------Zog-------

Tror det kunne vært en meget god og spennende formasjon. Da hadde vi ihvertfall fått litt mer fart inn i midtbanen, men samtidig mistet noe av pasningssikkerheten Geremi innehar.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: 12/4: Portsmouth - Newcastle [18.10 på C+1]
« Svar #11 på: 07. April 2008, 22:21 »
Kunne selvfølgelig vært spennende, men ser ingen grunn til forandringer når det fungerer så godt som nå. Geremi har vært solid og fortjener å fortsette. En annen ting er hvilke signaler vi ville sendt ut med en slik vraking.

Toralw

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 286
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
Sv: 12/4: Portsmouth - Newcastle [18.10 på C+1]
« Svar #12 på: 07. April 2008, 22:24 »
helt enig! geremi fortjener plassen på førstelaget slik som han har spillt i det siste, da får heller zog bli byttet innpå litt ut i kampen, så kan han spille seg inn derifra!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 12/4: Portsmouth - Newcastle [18.10 på C+1]
« Svar #13 på: 07. April 2008, 22:24 »
Jeg har ingen problemer med en evt. vraking. Keegan ønsker selvfølgelig å se hva andre spillere er gode for, når sannsynligheten er stor for at det vil bli en del utskiftninger i sommer.

Anti-mackem

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 287
    • Vis profil
Sv: 12/4: Portsmouth - Newcastle [18.10 på C+1]
« Svar #14 på: 07. April 2008, 22:41 »
Portsmouth borte er vanligvis ikke lett, men med den formen vi har for øyeblikket vil jeg ikke se bort i fra at vi i beste fall kan få med oss tre poeng hjem. For min del kan vi godt stille med uforandret lag, bortsett fra at jeg gjerne ser at Taylor spiller i stedet for Edgar.
Norwegian blood, Geordie heart