20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 12/4: Portsmouth - Newcastle [18.10 på C+1]  (Lest 31926 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 12/4: Portsmouth - Newcastle [18.10 på C+1]
« Svar #30 på: 08. April 2008, 23:34 »
Positivt for oss i og med at vi må gå forbi West Ham om vi skal komme på øvre halvdel av tabellen.

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #31 på: 09. April 2008, 08:48 »
Det jeg mener er at selv om ikke Harry hviler spillerne sine, så kan det hende at siden det bare er en måned til finalen så trår ikke spillerne til for mye i dueller i frykt for å skade seg.
Kjedelig å være ute i to tre uker nå, og så ikke være 100 % fit til finaledagen.
Portsmoouth har som sagt meget lite å spille for, og da vil det være utrolig bittert for en hver spiller å gjøre noe som holder han ute av laget på en av de største dagene i Pompeys historie.

Tjodalf

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #32 på: 09. April 2008, 10:36 »
Det som taler til vår fordel er at Portsmouth vel ikke har noe å spille for, annet enn æren. Vi har, selv om vi har berget plassen, mange flere poeng å spille om, ettersom Keegan har satt et krav om minimum 43 poeng.

Jaja, ser nå at Pompey må kjempe om sjetteplassen med Spurs og Blackburn (evt. City). Men den plassen kan de også sikre seg gjennom å vinne FA-cupen, som de er ekstremt store favoritter i (noe som kan være en stor fallgruve), så jeg mener fremdeles at vi bør legge mer i denne kampen enn Portsmouth. Også med tanke på at vi har et fryktelig, fryktelig pinlig tap å revansjere.

Portsmouth trenger ikke vinne finalen ettersom de allerede er kvalifisert pga at deres motstander ikke regnes som engelsk slik at de ikke kan representere FA i UEFA-Cupen, hvis jeg har oppfattet dette riktig. Dvs. at uansett vil Pompey gå til UEFA-cup. De har altså ingenting i ligaen å spille for unntatt evt. beløp i kronasjer for å avslutte sesongen i en høyere tabellposisjon. I FA-Cupfinalen er det jo litt spesielt uansett så jeg regner med at de vil satse på den kampen fremover.

UANSETT!! Så tror jeg Newcastle er litt mer gira på denne kampen iom. at de føler de er litt på gli og at en sterk avslutning på årets sesong vil hjelpe alle foran neste års.

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #33 på: 09. April 2008, 11:11 »
Cardiff kan representere England i Uefa-Cupen...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 09. April 2008, 11:42 »
Portsmouth vant 1-0 borte mot et West Ham i fritt fall i kveld, uten at det behøver å bety alt for mye...

Bra. Vi skal forbi både Tottenham og West Ham på tabellen.

Tjodalf

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #35 på: 09. April 2008, 12:13 »

Nei, mener de hører til Wales FA...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 09. April 2008, 15:08 »

Men Wales har jo ingen liga...Er det da ikke på noen måte mulig for Cardiff å noen gang komme til Europacup?

Tjodalf

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #37 på: 09. April 2008, 15:27 »

Men Wales har jo ingen liga...Er det da ikke på noen måte mulig for Cardiff å noen gang komme til Europacup?

Det hadde vært litt trist for Cardiff ja...men sjekk denne: http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=386756
Jeg ble litt i tvil nå altså. :) men men...det er jo litt synd om det er slik.

Nå får vi beskjed om at vi er litt off topic snart...jeg kan derfor nevne at jeg gleder meg til portsmouth-kampen. Der...da er vi på riktig topic igjen! ;)

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 09. April 2008, 15:38 »
Wales har liga jo. TNS(?) var vel motstandaren til RBK i ein eller anna kvalikk for noken år sidan. Men Cardiff har valt og spele  i Englelsk premierleague. Om cardiff vinner FA-cupen får dei nokk eit wild card, det sa iallefall han eine i UEFA

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 09. April 2008, 16:24 »
Stemmer at Wales har liga ja, men tror Cardiff, Swansa og et lag til som jeg ikke husker navnet på spiller i det engelske ligasystemet. Tror som Nikolaien at de får være med i UEFA cupen.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Noreng

• Gjest
« Svar #41 på: 09. April 2008, 17:33 »
Hvem har søkt på Intertoto fra England?

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 09. April 2008, 18:22 »
Blir vel lagt ned den?

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 09. April 2008, 18:29 »
Etter i år, dette året skal Intertoto gjennomføres. Det er jeg i alle fall sikker på :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 09. April 2008, 21:25 »
Stemmer at Wales har liga ja, men tror Cardiff, Swansa og et lag til som jeg ikke husker navnet på spiller i det engelske ligasystemet. Tror som Nikolaien at de får være med i UEFA cupen.

Wrexham I think! :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida