20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 588155 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #4425 på: 11. Aug. 2017, 20:03 »
Noko nokre har skjønt etter 10 år med elendighet!

Sa han noko om salg av klubben og eller? Jeggu meg på tide.

“In theory I’m a multi-billionaire, but in reality my wealth is like wallpaper - it’s all in Sports Direct shares."

« Siste redigering: 11. Aug. 2017, 20:09 av lgrinde »

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #4426 på: 11. Aug. 2017, 21:28 »
Er jo helt håpløst det han kommer med. Ingen som sier at vi skal holde på som City. Er det rart folk tror nufc fansen er deluded når sånt kommer på sky. Hva med å slå overgangsrekorden vår for en begynnelse? Trenger ikke å vere sjeik for å klare det.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #4427 på: 11. Aug. 2017, 23:31 »
Gleder meg til vi er kvitt han.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #4428 på: 12. Aug. 2017, 00:13 »
Gleder meg til vi er kvitt han.

👍
No fate but what you make

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #4429 på: 12. Aug. 2017, 00:33 »
Gleder meg til vi er kvitt han.

Absolutt. Det kjipe er at det kan ta 10 år.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #4430 på: 12. Aug. 2017, 11:16 »
Gleder meg til vi er kvitt han.

Absolutt. Det kjipe er at det kan ta 10 år.

Og det er veldig deprimerande teinka på!

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #4431 på: 13. Aug. 2017, 12:43 »
Eksklusivt intervju med MA, der han sier at han var naiv når han tok over Newcastle! "I was a bit naïve about how football worked."
http://www.skysports.com/football/news/11678/10983898/exclusive-mike-ashley-interview-i-was-naive-when-i-first-took-over-newcastle

Og Rafa svarer med en gang; "“We were not demanding crazy things”
http://www.themag.co.uk/2017/08/rafa-benitez-hits-back-mike-ashley-not-demanding-crazy-things-newcastle-united/


Håper virkelig ikke at MA frustrerer RB så mye at han stikker, da blir det hoderulling!

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #4432 på: 14. Aug. 2017, 01:03 »
Det lengste intervjuet ever med Ashley. Han bekrefter at han er inkompetent og ikke hadde peiling på hva han dreiv på med, at det var en tabbe å sparke Hughton etc etc. Får nesten inntrykk av at han kjøpte klubben som et innfall i fylla.

Han skal ha litt kred for å innrømme feil. Men skremmende å få bekreftet at det totalt mangler visjoner, kunnskap og ledelse.

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #4433 på: 18. Aug. 2017, 14:54 »
Det lengste intervjuet ever med Ashley. Han bekrefter at han er inkompetent og ikke hadde peiling på hva han dreiv på med, at det var en tabbe å sparke Hughton etc etc. Får nesten inntrykk av at han kjøpte klubben som et innfall i fylla.

Han skal ha litt kred for å innrømme feil. Men skremmende å få bekreftet at det totalt mangler visjoner, kunnskap og ledelse.

Jeg er ingen Ashley tilhenger og ønsker heller ikke å forsvare han, men det skal sies at det spiller mindre rolle om eieren vår ikke har kunnskap eller er en særlig dyktig leder, så lenge de som sitter på viktigere stillinger UNDER han, har den kunnskapen og er dyktige på det de gjør.
Det finnes helt sikkert mange eksemspler på fimaer som gjør det meget bra, til tross for at de har en eier som ikke er like innsatt og kunnskapsrik som de egentlig bør være.

Det viktigste er egentlig at han skygger banen, ikke legger seg opp i ting som han ikke kan noe om og lar de proffesjonelle styre skuta.
Så lenge han gjør det og er tydelig og ærlig med sine intensjoner med klubben, så ser jeg faktisk ikke hva som er problemet med Ashley.
Tror ikke at han er noen større drittsekk enn noen av de andre klubbeierne i PL...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #4434 på: 18. Aug. 2017, 22:42 »
Enig der, men har har gjort en dårlig jobb med å ansette "de riktige" folkene i riktige posisjoner. Dennis Wise???
Husker første sesongen, Chris Mort (?). Han gjorde en Ok jobb. Men etter det har det fått bittelitt skeis.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #4435 på: 18. Aug. 2017, 23:35 »
Enig der, men har har gjort en dårlig jobb med å ansette "de riktige" folkene i riktige posisjoner. Dennis Wise???
Husker første sesongen, Chris Mort (?). Han gjorde en Ok jobb. Men etter det har det fått bittelitt skeis.

Hvor mye Ashley er involvert i rekrutteringen til en stilling som Wise hadde, i forhold til det klubbens administrasjon er vet jeg ikke. Antar at det er som i de fleste bedrifter, heller begrenset. Men han har nok navnetrekket sitt i beslutningsprosessen et sted.

Om jeg husker rett så var det vel faktisk Mort som ansatte Wise. Synes Mort gjorde en grei jobb i grunnen, men mye av Newcastlefansens savn etter den mannen tror jeg like gjerne kom av den bajasen som tok over tømmene etter han - Llambias

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #4436 på: 18. Aug. 2017, 23:52 »
Det er mange avgjørelser som ikke har vært gjennomtenkte eller slått godt ut for Ashley. Med det kan jeg nevne: Ansettelsen av Kevin Keegan(ikke basert på noe annet enn å få supporterne på sin side fra starten av), ansette Joe Kinnear(største klovnen jeg har sett i PL), ansette Dennis Wise, sparke Chris Houghton, ansette Alan Pardew, ansette Steve McLaren, vente med å sparke McLaren til det var for sent...listen er lang.
Meeeeen, dette skjedde jo fordi han ville blande seg inn i alt og styre det aller meste som skjedde i klubben, isteden for å la en MANAGER ha kontrollen over det sportslige.
Poenget mitt er at Ashley gjør seg selv og oss en tjeneste ved å være minst mulig involvert i det sportslige og kan heller bruke tiden på det økonomiske, noe som han tydeligvis er flink til.
Så lenge Benitez får ærlige og tydelige rammer å jobben under, samt full kontroll på alt som har med det sportslige å gjøre i klubben, så tror jeg at han kan være fornøyd.
Men jeg tror som sagt ikke at Big Mike er en dårligere eier enn mange av de andre PL klubbeierne. Det har en tendens til å bli veldig svart og hvitt når det omhandler Newcastle.

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #4438 på: 23. Sep. 2017, 20:43 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/mike-ashley-understood-prepared-sell-13663351

Relativt spennende nyheter, selv om det ikke betyr stort på dette stadiet.

Men er det noen som kan forklare dette for meg? :P
Sitat
The Times now claim that Ashley would now consider offers of £380million to sell the club and that some interested buyers have signed non-disclosure agreements in recent weeks
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #4439 på: 23. Sep. 2017, 22:24 »
Betyr vel at dei går inn i samtalet med forebehold at dei signerer ein avtale der det som ble drøftet på møtet ikkje kommer ut i media?
Venter i spenning...