20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 682458 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #4410 på: 21. Mars 2016, 18:46 »
http://www.bbc.com/sport/football/35865092

Stuck med Ashley i overskuelig fremtid uansett ser det ut for. Går vi ned får man bare håpe fyren spytter i gryna som trengs på ny manager og spillere som holder bra nivå i Championship slik at vi spretter fort opp igjen.

Kniper han igjen pengesekken blir vi stuck! 
No fate but what you make

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4411 på: 21. Mars 2016, 19:56 »
Tror nok han vil opp der de store pengene er. Rykker vi ned så kan vi bygge nytt. Ønsker jo over halve stallen lang pokker vekk fra klubben..

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #4412 på: 22. Mars 2016, 11:48 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4413 på: 22. Mars 2016, 12:42 »
Hvis det er noen trøst jævla Ashley, så angrer jeg også på at jeg faktisk gledet meg over at du kjøpte klubben tilbake i tid.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4414 på: 22. Mars 2016, 14:38 »
Enten er mannen stokk dum, eller så bør han seriøst vurdere å skifte pr folkene sine. For første gang på en god stund så er det litt opptimisme med Benitez bak roret. Så dukker han opp for første gang siden sesongavslutningen med dette negative intervjuet. Er en rar mann dette her som jeg ikke blir klok på.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4415 på: 22. Mars 2016, 16:29 »
Og jeg som hadde store forhåpninger dette året. Han sa jo at han vurderte å selge tidligst 2016: http://www.theguardian.com/football/2014/sep/12/mike-ashley-newcastle-selling
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4416 på: 22. Mars 2016, 18:03 »
Newcastle United owner Mike Ashley says he "regrets" buying the club and that its bank account is virtually empty.

He's vowed to stick by the club, even if the Magpies are relegated, saying "I'm wedded to Newcastle. They have got me and I have got them - that's just the way it is."

At bankkontoen er tom for penger stemmer dårlig om budet på Berahino var reelt, eller har de pengene gått til å sparke Mcclaren og ansatte Benitez?

Merkelig at han plutselig skulle stikke fingen ut av ræva og komme med dette nå.
Er det lov å tolke dette som kom å kjøp klubben??

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #4417 på: 22. Mars 2016, 19:06 »
Beholder vi plassen er det kanskje lov å håpe?

Går vi ned taper han for mye penger på å selge. Ikke at jeg er noen business analyst, men tipper han kan få 200-250 mill pund som PL-lag, raser vi ned en divisjon kan han glemme det. tipper +/- 60-70 mill pund maks. Sheffield W ble kjøpt for rundt 30 mill pund for et års tid siden, er vel nærmeste eksemplet på en større klubb i Championship som har blitt solgt i det senere. Newcastle har dog bedre stadion, fasiliteter og en dyrere stall.

Ashley ga rundt 135 mill pund for å kjøpe ut Fletcher/Hall, cashet ut banklånet på stadion samt utestående på spillere. Totalt var vel det rundt 235 mill pund? Tar tallene på husken her nå, ikke rakk meg nord og ned om jeg bommer med noen millioner.  :P 

Ikke faen om han tar et tap på 150 mill pund. Da tror jeg heller han sponser klubben opp igjen for så og selge. Koster han noen titalls millioner det og sikkert, men gevinsten i enden er langt større.
« Siste redigering: 22. Mars 2016, 19:10 av Geordie »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4418 på: 11. Mai 2016, 11:21 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-crisis-how-magpies-11301451

Når vi antakeligvis er rykket ned i kveld skal vi alle huske på at det er vår patetiske eier som sitter på hovedansvaret.
Han er, og jeg har nok sagt dette lenge nå, det verste som har skjedd i min tid som Newcastle-supporter. En ufattelig svak eier. Billig fotballutstyr og shady bedriftsskikk kan han. Det å styre en velfungerende fotballklubb har han aldri fattet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4419 på: 11. Mai 2016, 14:28 »
To nedrykk, ingen trofe og kunn negative rekordar sidan han tok øve, talar for seg sjølv

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #4422 på: 11. Aug. 2017, 18:36 »
Mike Ashley quotes from Sky Sports, when asked on how much he will give Rafa Benitez to spend.

Ashley said: ?Not enough.
"Very simple, it?s not enough.
"And Rafa knows that.
"It?s not enough, it?s not a secret.
"Every penny the club generates, he can have, but it won?t generate enough.
"It?s Newcastle United.
"It doesn?t have a £40m a year stadium naming rights deal,it doesn?t.
"So I don?t want the fans to watch this interview and think ?that?s great, Rafa?s getting £150m in the morning?.
"He?s not."

▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4424 på: 11. Aug. 2017, 20:03 »
Det slår meg at tiltross for alt man vet om mannen og hans styring av klubben, klarer han å fremstå troverdig i intervjuer. Det er vel derfor han er blitt så rik, slimålen.