20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 1/3-09 Bolton Wanderers - Newcastle United (14.00 Canal+ Sport1)  (Lest 42216 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Svært viktig kamp for vårs med tanke på nedrykk eller ikke.

http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/02/24/hughton-set-to-turn-to-alan-smith-to-fill-midfield-void-72703-22996282/

Veldig realistisk at Smudge og Butt spiller sentralt denne kampen, i mine øyne ikke ideelt da de er for like. Carroll rekke også kampen antakeligvis, og Guthrie har en outside sjanse.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Smith tror eg kan ta rollen som box to box midebanespiller bra. Løper mye, og ganske målfarlig. Nolan er heller ikke noe utpreget kreativ, men han og Butt har fungert greit.

Harps
R.Taylor-Colo-Bassong-Enrique
Duff-Smith-Butt-Jonas
Martins-Viduka

Etter det Ameobi viste mot Everton, synes eg ikke han fortjener å starte. Virker rett og slett litt halv åtte... Viduka og Martins utfyller hverandre godt, da Viduka kan ligge å flikke med Oba i bakrom.

1-1 Davies - Martins.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Hadde håpt på Smith-Martins til denne kampen, men nå ser det ut som om Smith spiller sentalt. Så da foretrekker jeg Viduka sammens med Martins på topp!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Det blir vel en del tøffe kamper fremover etter denne kampen, så mot Bolton MÅ vi vinne.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Viduka eller Ameobi, nei fy faen!! Håper da for guds skyld Carroll får sjansen på topp sammen med Martins.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Jeg er også for Carroll på tropp med Martins.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Hvis Carroll er tilbake er i god form vil jeg heller ha han sammen med Martins enn Viduka. De få gangene Viduka har spilt denne sesongen har han virket rusten og ikke overbevist. Smith og Butt kan jobbe bra, men bidrar med lite kreativt så ikke akkurat den beste kombinasjonen. Dessverre har vi ikke mange andre alternatvier. Syntes ikke Duff var god sist kamp og vi trenger R. Taylors døballer. Jonas bør også komme inn på laget istedenfor Duff.
Jeg håper på:

Harper

S. Taylor - Colo - Bassong - Enrique

R. Taylor - Butt - Smith - Jonas

Martins - Carroll

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Harper

S.Taylor-Colo-Bassong-Enrique

Jonas-R.Taylor-Butt-Duff

Martins-Viduka


Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Harps
Tayls-Colo-Bassong-Jose
Jonas-R.Taylor-Butt-Duff
Martins-Smith
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Harper
Taylor-Colo-Bassong-Enrique
Jonas-R.Taylor-Butt-Duff
Martins-Carroll


Heller Ryan Taylor sentralt enn Smith. Synes Smith er råtten.


Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Smith kan egentlig passe bra mot et lag som Bolton, kommer til å bli krig slik det stort sett er mot Bolton. Bare Mark Viduka og Shola Ameobi ikke spiller, så er jeg egentlig fornøyd.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Heller Caroll nå ja, men tror nok spissparret blir bestående av Løvenkrands og Martins
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Det lukter rødt kort av en Smith ute i krig mot Bolton. Men, er ikke så mange alternativer sentralt vel.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Så lenge Ryan Taylor ikke spiller sentralt, så er eg fornøyd. Folk blir blendet av innstillingen til fyren, men det hjelper lite at han ikke gjør annet en kaster seg rundt i taklinger. Back eller i værste fall ving om han skal spille. Han kommer heller ikke til å spille sentralt.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Jeg synes Taylor og Taylor skal få fortsette å herje på høyrekanten.
Jeg sier som jeg alltid har sagt, dropp heller Duff enn Jonas. Duff er mye bedre å ha på slutten av kamper, enn i starten av kamper. Mener da jeg. Selv om han er gull verdt hver eneste minutt han spiller for tiden.

Mark Viduka er langt mer fit enn Carroll sannsynligvis kommer til å være, vil jeg tro. Og Viduka er kanskje treg, men han er fantastisk god på link up-play, som det heter på fotballspråket. Ingen er bedre til å holde på ballen enn Viduka. Han er også knallsterk i duellene, selv om han ikke er en like god hodespiller som Shola og Carroll. Men Shola header jo bare rett tilbake i beina på motstanderen, og gir dem kontringer, mens Viduka faktisk kan holde på ballen i lang tid, og flikke den elegant videre til Martins, Jonas eller Taylor på løp.

Smith får vel duge i én kamp, men jeg vil nødig se ham lenger enn det. Heller en junior enn Smith. Heller Duff eller Jonas sentralt, enn Smith. Smith skal få lov å gå foran Shola i køa om en spissplass. Men det er det lengste jeg kan strekke meg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon