20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 455321 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2565 på: 03. Sep. 2013, 00:23 »
Vi har blitt lovt 2 nye spillere inn i lengre tid, men ender selvfølgelig opp med null! LATTERLIG!
Eg blir kvalm av AP, MA, og ikke minst klovnen himself!! Satan i helvete, er det så vanskelig å signere en spiss og en ving!!

Everton henter McCarthy, Barry og Lukaku! Manu griner seg til Fellaini og Coentrao!

Driter om vi beholdt spillerne våre, dette er ikke godt nok!! Sitter igjen som tapere, da alle andre forsterket!

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2566 på: 03. Sep. 2013, 00:39 »
Fytti hælvete for en klovnegjeng hele ledelsen.
lt;3 Newcastle <3

asim187

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2567 på: 03. Sep. 2013, 00:48 »
Vi har blitt lovt 2 nye spillere inn i lengre tid, men ender selvfølgelig opp med null! LATTERLIG!
Eg blir kvalm av AP, MA, og ikke minst klovnen himself!! Satan i helvete, er det så vanskelig å signere en spiss og en ving!!

Everton henter McCarthy, Barry og Lukaku! Manu griner seg til Fellaini og Coentrao!

Driter om vi beholdt spillerne våre, dette er ikke godt nok!! Sitter igjen som tapere, da alle andre forsterket!

 :thumbu:

Er vell ingen som er større tapere enn oss i dette vindet, ikke rart Cabaye vil vekk herifra, skjønner han VELDIG godt

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2568 på: 03. Sep. 2013, 00:50 »
Husker dere når vi angivelig hadde lagt inn et bud på reservekeeperen til Watford? Da hadde vi det morsomt.

Snusflekk

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 426
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2569 på: 03. Sep. 2013, 00:52 »
Kommer en fransk godbit f0r 0100 nA... Et realt hurtigtog, kom an kom an :o
Ja heia gutta!

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2570 på: 03. Sep. 2013, 01:01 »
Gleder meg meir til å å lese media i morra, enn eg har gjort hittils i sommer. Som nevnt må "Jugde me on signings" brukes for alt det er vert av Ryder, Douglas og de gutta der!

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2140
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2571 på: 03. Sep. 2013, 07:54 »
Det lyser jo igjennom at Ashley har brukt sin siste krone på denne klubben. Inntektene nå klubben står for skal nedbetale gjelden og det skal satses på stabilitet i klubben. (Spillere skal bli i klubben så lenge det ikke kommer et mega bud).

Greit nok det, men da kan ikke ledelsen gå rundt å si at de skal kjøpe mer. "Two Key Players" eller "One key player".

Sist men ikke minst, JK, fy faen for en klovn.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2572 på: 03. Sep. 2013, 08:23 »
Kan ikke Mike bare få solgt hele faenskapen før han ødelegger oss helt?!?

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2573 på: 03. Sep. 2013, 08:45 »
etter å ha sovet på dette winduet og gått igjennom stallen vår i hodet. Så er jeg stort sett fornøyd med stallen. vi skulle hatt en spiss til.men ikke noe krise. har cisse,goffen,remy,amøba. 3.keeper er heller ingen krise. veldig fornøyd med at cabaye ikke fikk dra. Nå må han yte max for å komme med i sommerens franske tropp. mulig han går i februar. eneste jeg er bitter for er at vi ikke kastet oss inn i kampen om lukaku. det hadde vært gull!!men regner med Everton ikke fikk oppsjon og da frister ikke den avtalen alikevel. Vi skal for faen ikke trene opp andres lag spillere uten mulighet for å kjøpe dem. men han vil nok putte 15+

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2574 på: 03. Sep. 2013, 08:51 »
Hvorfor frister ikke det uansett? Hadde takket ja til Lukaku på lån uten opsjon på kjøp 10/10 ganger, selv. Vi snakker om en spiller som fort kunne vist seg å være forskjellen på 14. og 6-8. plass.
Nei.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2575 på: 03. Sep. 2013, 09:43 »
Kan ikke Mike bare få solgt hele faenskapen før han ødelegger oss helt?!?

Dette har han jo prøvd utalige ganger nå, uten å lykkes. Ser ut som klubben, og vi som fans, bare må smøre oss med tålmodighet og vente på at Ashley klarer å forbedre situasjonen såpass at noen finner det verdt å kjøpe den. Ashley hadde vel heller aldri kjøpt den selv da han gjorde hvis han virkelig viste hvordan det sto til med økonomien i klubben på daværende tidspunkt. Om det hadde vært bedre for alle parter at Ashley aldri kjøpte kan vi jo diskutere opp og ned i mente, men det får vi vel aldri svaret på uansett.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2576 på: 03. Sep. 2013, 09:49 »
etter å ha sovet på dette winduet og gått igjennom stallen vår i hodet. Så er jeg stort sett fornøyd med stallen. vi skulle hatt en spiss til.men ikke noe krise. har cisse,goffen,remy,amøba. 3.keeper er heller ingen krise. veldig fornøyd med at cabaye ikke fikk dra. Nå må han yte max for å komme med i sommerens franske tropp. mulig han går i februar. eneste jeg er bitter for er at vi ikke kastet oss inn i kampen om lukaku. det hadde vært gull!!men regner med Everton ikke fikk oppsjon og da frister ikke den avtalen alikevel. Vi skal for faen ikke trene opp andres lag spillere uten mulighet for å kjøpe dem. men han vil nok putte 15+

Enig! Troppen er ikke så forbanna svak eller tynn. Sammenligner vi oss med klubber i tilsvarende situasjon, stiller vi ikke så veldig mye dårligere. Jeg har mast om det før og bringer det opp igjen, jeg tror heller det er fornuftigere og jobbe mer aktivt med skadeforebygging. Syns Newcastle United har figurert altfor høyt oppe på skadestatistikken litt for lenge, og noen mener det bare er tilfeldigheter, men det nekter jeg å tro.

De som er bitre nå, fra mangelen på nye fjes inn, har allikevel grunn til det ettersom ledelsen i klubben har pratet med store fine ord om spillere som skulle hentes som aldri ble noe av, og jeg kan ha sympati for de som igjen føler seg lurt av ledelsen. Selv har jeg vært med på dette såpass mange ganger nå at jeg er ikke det spor overrasket. Det som irriterer meg mest akkurat nå er at den forbanna Joke Inhere er på klubbens lønningsliste.

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2577 på: 03. Sep. 2013, 12:49 »
Så noen folk er fornøyd med stallen altså og noen har forsatt trua på pardew. Samme stall som var innblandet i nedrykkstriden sist sesong. Det burde jo ringt en bjelle i hue til Ashley at enten så er stallen for dårlig og må forsterkes eller så må treneren gå fordi han gjorde en for dårlig jobb med de spillerne vi har. Nå er jo ingenting skjedd med unntak av Remy.
lt;3 Newcastle <3

Bresken

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 396
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2578 på: 03. Sep. 2013, 13:11 »
Jeg er ikke fornøyd med Pardew per dags dato, men dette baserer seg mest på hvordan vi har stått frem på banen, og spillestilen vår, og har lite å gjøre med siste sesong. Dette fordi sesongen 11/12 gjorde vi det bra, mens vi i 12/13 fremstod elendige.

Personlig gjør det meg lite å se Pardew sitte 1 år til i trenerstolen, evt. et halvt år, dersom vi ser nedrykksstrid komme snikende innen jul. Dersom vi fortsatt spiller like dårlig/kjedelig, og havner godt nede på nedre halvdel av tabellen vil jeg definitivt be om at han sparkes (men ikke faen om jeg vil ha Joe Kinnear inn i hans sted!).

Det må en god sesong til nå, for at jeg skal akseptere Pardew ved roret, for det er ikke til å stikke under en stol at stallen vår definitivt har potensialet, men gjerne med en trener som har en klar og organisert spillestil.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil