20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: "Voksne West Ham supportere" gikk berserk  (Lest 3743 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
"Voksne West Ham supportere" gikk berserk
« Svar #15 på: 20. Sep. 2006, 18:52 »
Hadde han prestert liiiiitt jevnt over, skulle jeg ikke sagt et ord.

plebbster

  • Gjest
"Voksne West Ham supportere" gikk berserk
« Svar #16 på: 20. Sep. 2006, 22:01 »
Idiotunger!

Det minner meg om Søpla-ungene som skulle " banke " LSK-fans før kampen der søpla ble knust. Haha. Alle sånne folk bør forstå at de er uønsket i fotballmiljøet. Ønsket i søpla-miljøet - uønsket i fotballmiljøet. Kan bli en sånn kampanje.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
"Voksne West Ham supportere" gikk berserk
« Svar #17 på: 21. Sep. 2006, 00:20 »
Jeg synes Bramble er en god spiller, som har blitt mye bedre etter at Roeder tok over som manager. Han har blitt en mere stabil spiller og det er sjeldnere mellom feilene han gjør.

Jeg synes det er minst like idiotisk og barnslig å ønske en spiller skadet og kan ikke sammenlignes med å ønske en spiller solgt. Hvis noen av dere har vært skadet selv, så vet dere hvor kjipt det er og hvor vondt det gjør når dere skader dere. Og ønske spillere som spiller for laget ditt noe sånt synes jeg bare blir for dumt.

Det gjelder forsåvidt om det er en spiller på motstanderlaget også. Aldri artig når spillere blir skadet.

Brewcastle

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 365
  • Toon Angel
    • Vis profil
Takk
« Svar #18 på: 21. Sep. 2006, 10:34 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Jeg synes Bramble er en god spiller, som har blitt mye bedre etter at Roeder tok over som manager. Han har blitt en mere stabil spiller og det er sjeldnere mellom feilene han gjør.

Jeg synes det er minst like idiotisk og barnslig å ønske en spiller skadet og kan ikke sammenlignes med å ønske en spiller solgt. Hvis noen av dere har vært skadet selv, så vet dere hvor kjipt det er og hvor vondt det gjør når dere skader dere. Og ønske spillere som spiller for laget ditt noe sånt synes jeg bare blir for dumt.

Det gjelder forsåvidt om det er en spiller på motstanderlaget også. Aldri artig når spillere blir skadet.

TAKK og pris at det finnes noen som er enig  :)
Livet er svart/hvitt!

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
"Voksne West Ham supportere" gikk berserk
« Svar #19 på: 21. Sep. 2006, 15:50 »
Kan ikke si jeg griner hvis Rooney blir skadet før Newcastlekampen, nei.. Men men, man får mene hva man vil..