20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Tja... Det er jo Newcastlesupportere som til og med går rundt og håper på at Newcastlespillere skal bli skadet..... Det som skjedde hos The Hammers er bare flaut for West Ham selv. Flott av Roeder å stille dem i forlegenhetens lys ved å be om unnskyldning for om hans hilsen til egne supportere kunne ha provosert Hammers-gjengen. Skulle det provosere dem såpass viser det bare hvilken gjeng med aper det er er snakk om. Nå kan det selvsagt hende at denne ropingen skjedde på annet tidspunkt enn da Roeder hilste fansen: Men uansett 5-0 til Roeder .
Tja... Det er jo Newcastlesupportere som til og med går rundt og håper på at Newcastlespillere skal bli skadet..... .
Sitat fra: "Brewcastle"Nå er det vel nogen forskjell på å skade seg i et par uker, og DØ! Hvis du ikke ser forskjellen, trenger vi ikke diskutere saken videre...Eneste grunnen til at folk "vil" ha Bramble skadet er så Taylor/Ramage får slippe til. Og det skjedde: MED GLITRENDE SUKSESS!Om hvem som skal få prøve seg og ikke overlater jeg til manageren i stedet for å håpe noen blir skadet. Om en skade er for noen uker, eller om den torpederer karrieren er det vel ingen som har styring på.... Skulle managerens vurderinger slå feil over tid vet vi jo hvordan det går med han. Så jeg er i alle fall ikke i tvil om at han vil gjøre sitt beste. Og skulle ikke det holde.... Ja, som sagt; skulle ikke managerens vurderinger.... o.s.v.
Nå er det vel nogen forskjell på å skade seg i et par uker, og DØ! Hvis du ikke ser forskjellen, trenger vi ikke diskutere saken videre...Eneste grunnen til at folk "vil" ha Bramble skadet er så Taylor/Ramage får slippe til. Og det skjedde: MED GLITRENDE SUKSESS!
Om hvem som skal få prøve seg og ikke overlater jeg til manageren i stedet for å håpe noen blir skadet. Om en skade er for noen uker, eller om den torpederer karrieren er det vel ingen som har styring på.... Skulle managerens vurderinger slå feil over tid vet vi jo hvordan det går med han. Så jeg er i alle fall ikke i tvil om at han vil gjøre sitt beste. Og skulle ikke det holde.... Ja, som sagt; skulle ikke managerens vurderinger.... o.s.v.
'At least I was there to hear them yelling what they were yelling. I'm much happier that I'm alive to hear it and not lying beneath the ground somewhere.
Å sammenligne en ubetydelig fotballskade med en dødstruende svuls på hjernen er latterlig. Ja, det holder omtrent samme nivå som deler av den tåpelige Hammers fansen.
Uavhengig om en fotballskade medfører rullestol resten av livet eller hinkende på krykker en måned, så synes jeg ikke det passer seg at supportere skal ytre ønske om at spillere på eget lag skal rammes av skade. -Det burde vel gjelde generelt, uavhengig av hvilke lag og spillere.
Men å svare på mitt siste innlegg vil du ikke. Bare kall oss en gjeng som har usmakelig dårlig dømmekraft.. HA HA!
[Ja, så da mener du også at supportere ikke skal ytre ønske om at egne spillere skal bli solgt også, da eller? Jeg vil gjerne at vi selger Bramble når erstatningen er på plass også, jeg... Men en EKTE supporter gjør vel ikke sånn??